Chi utilizza questo software?

Sales professionals and SMB customers and teams who use the telephone as a sales tool, and want to simplify contact management, follow-up, and sales workflow.

Valutazioni medie

118 recensioni
  • Nel complesso 4.8 / 5
  • Facilità d'uso 4.8 / 5
  • Servizio clienti 4.8 / 5
  • Caratteristiche 4.6 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.6 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 149,00 USD/mese
  • Dettagli sul prezzo Get unlimited dialing for $149/month. Discounts available for teams.
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • PhoneBurner
  • https://www.phoneburner.com
  • Fondata nel 2009

Informazioni su PhoneBurner

Powering thousands of clients and millions of calls. PhoneBurner's power dialer helps you reach 447% more customers per hour, without any additional software. Use our CRM to manage and sort prospects in efficient new ways, or integrate with Salesforce or your own CRM. Create custom dialer buttons to streamline workflow, instantly leave voicemails and send emails. Track email opens and attachment views. Call recording. Local ID. Call tracking and more. Cloud based platform.

Caratteristiche di PhoneBurner

  • Danni e infortuni
  • Gestione contatti
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle polizze assicurative
  • Gestione di documenti
  • Gestione reclami
  • Salute e benessere
  • Valutazione del rischio assicurativo
  • Creazione di rapporti per estensione
  • Durata della chiamata
  • Gestione delle chiamate perse
  • Identificazione del chiamante
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Rapporti sulle chiamate in entrata
  • Rapporti sulle chiamate in uscita
  • Registro delle persone che hanno risposto
  • Volume delle chiamate
  • CRM
  • Donazioni tramite cellulare
  • Elaborazione di pagamenti
  • Gestione dei volontari
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle aste
  • Gestione delle donazioni solidali
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle promesse di donazione
  • Gestione delle sovvenzioni
  • Gestione donatori
  • Gestione eventi
  • Gestione ex alunni
  • Individuazione di donatori
  • Monitoraggio dei contributi
  • Offerte ricorrenti
  • Aggiunta di marcatore durante la registrazione
  • Archiviazione
  • Condivisione delle chiamate
  • Recupero istantaneo
  • Registrazione avviata da eventi
  • Registrazione delle attività dello schermo
  • Registrazione di chiamate distribuite
  • Registrazione di videochiamate
  • Registrazione programmata
  • Registrazione su richiesta
  • Trasferimento di file
  • Call center
  • Conversione testo-parola
  • Digitazione di tasti del telefono
  • Gestione dei sondaggi
  • Instradamento delle chiamate
  • Messaggio vocale
  • Personalizzazione della voce
  • Registrazione delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Script multipli
  • Collaborazione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione del territorio
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle offerte
  • Gestione delle presentazioni
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle riunioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di obiettivi / quote di vendita
  • Gestione di potenziali clienti
  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Chiamata automatica
  • Dashboard
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione di dati
  • Gestione elenco chiamate
  • Lead Scoring
  • Registrazione delle chiamate
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Call center misto
  • Chat in tempo reale
  • Creazione di report/analisi
  • Definizione degli script di chiamata
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle code
  • Registrazione chiamata
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva
  • Selezione manuale dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • Selezione progressiva dei numeri di telefono
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione contatti
  • Gestione del telemarketing
  • Gestione di call center
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • VoIP
  • Composizione dei numeri di telefono con anteprima
  • Connessione telefonica automatica
  • Definizione degli script di chiamata
  • Gestione di call center
  • Gestione di potenziali clienti
  • Registrazione delle chiamate
  • Relazione delle chiamate
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • Selezione progressiva dei numeri di telefono
  • Sondaggi
  • Analisi della campagna
  • Calendario eventi
  • Conservatore
  • Database dei votanti
  • Dati demografici
  • Elaborazione dei pagamenti online
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione dei volontari
  • Gestione del personale
  • Gestione della raccolta di fondi
  • Mappatura
  • Monitoraggio dei contributi
  • Profilazione dei donatori
  • Progressivo
  • Sistema apartitico
  • Applicazioni elettroniche
  • Banca dati cliente
  • Creazione di prestiti
  • Documenti conclusivi
  • Gestione contatti
  • Gestione dei rifinanziamenti
  • Gestione del prestito
  • Gestione delle pipeline
  • Gestione di documenti
  • Ipoteche commerciali
  • Ipoteche residenziali
  • Piano di ammortamento
  • Prequalificazione
  • Prestiti statali
  • Testimonianze del cliente
  • Valutazione del credito
  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Conformità FCC
  • Conformità FTC
  • Esito della chiamata
  • Gestione contatti
  • Gestione di potenziali clienti
  • ID chiamante specifico della campagna
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Programmazione delle richiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Trasferimento delle chiamate
  • Gestione contatti
  • Gestione dei clienti
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle agenzie
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle transazioni
  • Notificazioni automatizzate
  • Piani di pagamento
  • Programmazione delle richiamate
  • Recupero crediti in azienda
  • Relazioni di uffici crediti
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Analisi dati
  • Coinvolgimento dei clienti
  • Gestione dei canali
  • Gestione del rischio
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle prestazioni
  • Ottimizzazione delle diramazioni
  • CRM
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Definizione degli script di chiamata
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Instradamento delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono

Le recensioni più dettagliate su PhoneBurner

Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding.

Data della recensione: 6/11/2019
Alexandre M.
President
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Vantaggi: I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Inconvenienti: I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Risposta del fornitore

da PhoneBurner il giorno 8/11/2019

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

Great product!!! Especially for cold calling.

Data della recensione: 8/3/2018
Tony B.
Executive recruiter
Industria edilizia, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: This is a great product for functionality, service, price, ease of use, transparency, and consistency Phone Burner is in a league of its own. There are no hidden fees or charges, no miscellaneous feature upgrades that cost money, no paying per minute on top of the monthly fee. Phone Burner does what it says it does, and quite honestly, does it even better than it claims. Get the free trial if you don't believe me, you'll be sold!!!

Vantaggi: Before our sales team moved to PhoneBurner we spent a lot of time comparing a ton of dialer solutions, and PhoneBurner was the obvious choice. I am always talking about the level of client support that's available, the flexibility of the platform has, and how easy it has been to get integrate and have the team using it. Best of all, our team's efficiency has significantly improved and numbers are up yet still continue to grow. I can't imagine our team connecting with our fans and clients without PhoneBurner it's indispensable. This is a great product that delivers where it counts!

Inconvenienti: The only con that I have with this product is how it integrates with some CRM's. We are utilizing ZOHO CRM and it doesn't connect, but from what I have been hearing is that they're going to be integrating with the Zoho CRM soon. This will be a huge plus and we are definitely looking forward to that. But for now, we have no problem importing/updating files then exporting back because of all the customization available.

I've tried them all, believe me.

Data della recensione: 11/4/2017
Alan P.
President
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: As for functionality, service, price, ease of use, transparency, and consistency Phone Burner is in a league of its own. No hidden fees or charges, no miscellaneous feature upgrades that cost money, no paying per minute on top of the monthly fee. Phone Burner does what it says it does, and quite honestly, does it even better than it claims. Get the free trial if you don't believe me, you'll be sold - at least I was.

Vantaggi: There is not a feature you need that Phone Burner doesn't provide. I have a team that varies in experience levels, and technical aptitude and they all enjoy Phone Burner far more than any of the others we have tried (We have tried them all, yes, even that one) - Everything is so intelligently designed that it's a plug and play application, and the customizations of dispositions couldn't be easier. The customer service is helpful, kind, and consistent. I've had systems prior where we were actually billed for trouble shooting - Phone burner's LEAD ENGINEER went as far as to help me with a CSV file I was admittedly getting jammed up with. It should also be mentioned that the price-point is lower than the competitors and if you are debating on a CRM the automation of the Phone Burner platform out of the box is deeper and more intuitive than many systems I've made the mistake of paying for prior. Phone Burner has it all - it's really that simple.

Inconvenienti: I wish they integrated with my ZOHO CRM but importing - updating files - exporting back isn't bad because of all the customization available. Most importantly word around the campfire is they're going to be integrating with the Zoho CRM sooner than later.. looking forward to that.

Game. Changer.

Data della recensione: 22/5/2019
Kelsey L.
Client Coordinator / Loan Partner
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Biggest benefit is the time saved. It will change how you structure your an entire day.

Vantaggi: PhoneBurner has been a total game changer for my job. I'm responsible for a database of about 1500 and counting clients that I regularly followup with to varying degrees. While emails and texts are always great, nothing beats a phone call. PhoneBurner is the only reason I'm able handle anywhere from 80-100 a day while still getting me regular regular work done. Favorite features: * Interface is incredibly user friendly * Caller ID can be set to your number (or a local number) and all return calls will go to your personal line regardless * Pre-recorded voicemails so you can tailor them to the type of calls you're making. * Call session recordings (optional, but I really like being able to refer back to calls I made for training or missed info) * Dial Sessions can be easily picked back up if you didn't get through one. * Their support/customer service team has always been incredibly helpful and pleasant. Something you don't think about until you're having a bad experience elsewhere. * Super easy to upload contacts. They've done a lot to eliminate as much manual work as possible. If you can export your contacts into an excel sheet you're looking at a 2 minute, organized upload. And if not, their support team is so helpful. * Pays for itself with the time you're able to save Can't recommend it enough.

Inconvenienti: I honestly can't think of much. Occasionally it will bug and not connect to a number which you have to pay attention to. That's rare though.

Making 400 calls per shift has never been easier

Data della recensione: 3/7/2019
John C.
Owner
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: This software is feature-rich and powerful. Employees save time by having their call queue preloaded for them. They can also choose who and how many people they want to call. The uses for PhoneBurner really are endless. They can be used for outbound sales as well as following up with customers. The onboarding help they give you is fantastic. Another huge plus is no minimum seats. The UI is fantastic.

Inconvenienti: The menu could be organized a little better. I would really love if the report section had a link on the top so I could quickly track how my team is doing instead of the current configuration where it is buried a bit. Also, I would like it if they would add one more folder level. I have a tendency to segment my lists intensively so on the top level it gets a bit crowded.

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