Chi utilizza questo software?

Small and medium business owners, aged 25 - 54, optimized for solo entrepreneurs and companies with up to 100 employees. Business owners with an iOS or Android device.

Valutazioni medie

50 recensioni
  • Nel complesso 4 / 5
  • Facilità d'uso 4 / 5
  • Servizio clienti 4 / 5
  • Caratteristiche 4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza $19.99/mese
    Visualizza dettagli sui prezzi
  • Dettagli sul prezzo Unlimited Extensions; Unlimited SMS; Voicemail to email
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita Sì, richiedi una prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Infratel
  • http://www.mightycall.com
  • Fondata nel 2012

Informazioni su MightyCall

MightyCall is a virtual phone system provider.
MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others.

Caratteristiche di MightyCall

  • Conferenze web
  • Estensioni virtuali
  • Gruppi di chiamata
  • Instradamento delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Trunking SIP
  • Chiamata in stato di attesa
  • Comunicazioni unificate
  • Crittografia
  • Gestione contatti
  • Gruppi di chiamata
  • Miglioramento della qualità della voce
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Trunking SIP

Le recensioni più dettagliate su MightyCall

Activity Feature is a Game Changer

Traduci con Google Data della recensione: 26/9/2018
Thomas K.
CEO
Servizi legali, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
3 / 5
Caratteristiche e funzionalità
2 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: I've spoken with countless virtual phone companies and MightyCall's "activity" feature is a game changer. It has all missed calls and voicemails in a dashboard where you can easily assign and complete them. It's like a to-do list for replying back to sales and service calls in a timely manner. The best feature in the game. Everything else that Mightycall has is good, but is pretty standard stuff across virtual phone companies.

Inconvenienti: While the activity feature is a game changer, it's back breaking not to know what the IVR selection of the missed call was. For example, if you have a service department and a sales department, neither one knows who should call back the missed call. having the IVR selection is pretty standard stuff in almost every other virtual phone company. If they added this feature, I'd be a Mightycall evangelist for life. Right now, I'm just lukewarm. The activity feature is incredible, but lacks just that one final step.

Risposta del fornitore

da Infratel il giorno 3/10/2018

Hey Thomas, we appreciate the review. That's a great recommendation, so we'll look into getting it developed as soon as we can.

General review of MightyCall

Traduci con Google Data della recensione: 5/12/2018
Michael S.
Operations Manager
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: For our small business, it helps us manage our call volume with a small staff and lets us relocate our phones to other locations when we are on the move. It takes a little bit of setting up, but well worth it for how it can help manage your calls.

Vantaggi: Easy and quick to edit you call flow or change your pre-recorded messages. Easy to subdivide call flows between multiple members and have segregated messages and management.

Inconvenienti: Difficult to record automated messages, but we only use the phone recordings so the computer and microphone method may be better. Sometime the messages will glitch and not let you mark them as resolved. We have messages from years past that are just always there we can never get rid of.

Risposta del fornitore

da Infratel il giorno 11/12/2018

Thank you for the review Michael. In my experience, recording custom messages on a computer with a good microphone does result in higher quality recordings.

For the glitched messages, is there anything they have in common? Length or distance or anything we can investigate further?

~Best regards

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