Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Cos'è Salesforce Service Cloud?

Service Cloud 360, l'apprezzata piattaforma di servizio clienti, consente alle aziende di promuovere un coinvolgimento continuo nell'intero percorso del cliente. Risolvi rapidamente gli incidenti, assicurandoti che i tuoi team possano identificare, monitorare e risolvere i problemi con flussi di lavoro collaudati. Offri agli agenti e ai team delle operazioni di servizio piena visibilità su incidenti, casi e dati dei clienti in un'unica area di lavoro. Crea un'esperienza cliente ancora migliore con le best practice di gestione degli incidenti integrate in questa apprezzata piattaforma di servizio.

Chi utilizza Salesforce Service Cloud?

Imprese che necessitano di una soluzione Service-as-a-Software per la gestione di CRM ed helpdesk.

Video di Salesforce Service Cloud
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Salesforce Service Cloud

4,4 (604)
Salesforce Service Cloud
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
202
22
4,0 (604)
4,1 (604)
4,2 (604)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
127
85
4,5 (2.656)
4,4 (2.656)
4,5 (2.656)
Perché questo confronto?

Alternative a Salesforce Service Cloud

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Cloud-based solution for small to large businesses that helps manage, prioritize, monitor & automate sales processes.
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Recensioni su Salesforce Service Cloud

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
52%
4
38%
3
8%
2
2%
1
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Narendhar
Narendhar
Software Developer
Utente LinkedIn Verificato
Servizi bancari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Outstanding Customer Service Platform

5,0 2 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Ilaria
Recruiter (Italia)
Risorse umane, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Ottimo software

5,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

È un ottimo software! Lo utilizzo giornalmente per la mia attività lavorativa, è lttimo per tenere traccia di qualsia sviluppo/aggiornato sui candidati ed il relativo iter di selezione.

Aspetti negativi:

Non ci sono cose che non mi siano piaciute del software.

Elizabeth
Elizabeth
Senior Director Of Digital Marketing (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent for data tracking and analysis

5,0 6 mesi fa

Commenti: This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Aspetti positivi:

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Aspetti negativi:

The initial setup is a bit complex and takes time.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to implement, good data management

4,0 5 mesi fa

Commenti: Keeping track of and following up with my clients was made easier, and I was able to see an overall picture of my month's performance thanks to the data it provided. Because of it, I am able to come up with innovative ideas for our company. When you create a solution that can be used almost indefinitely, you need to be able to scale it. There is no end to what can be done here.

Aspetti positivi:

Because I've been using it for six years, I've become accustomed to it. It's also easier to use when you have all the information you need about the lead, the firm, and your calling app all on the same page. The best aspect is that you'll have a lot of options when it comes to finding new customers for your business. You'll have no trouble seeing and pursuing the best prospects.

Aspetti negativi:

Sometimes it's hard to tell which information is helpful and which is negative since there's so much of it out there. It's difficult to gain hands-on experience with different options.

Richard
CEO (UK)
Architettura e urbanistica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Timeless Timesaving

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Generally very positive. It's expansive and customisable so with some planning and time you can get it to do just about anything.

Aspetti positivi:

To be able to create your own fields, tables, and custom code calculations is a wonderful boon. It means your wish list can actually be catered for, and better you can keep adding or taking away as your systems develop and refine over time.

Aspetti negativi:

It can get quite complex to integrate multiple third-party systems, but when it's done, and there is support, you have a fully integrated system that provides ALL the information you need on a client account and project at your fingertips.

Utente Verificato
Senior Support Engineer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Terrible for support

3,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Extremely negative from a support perspective.

Aspetti positivi:

They have good reporting tools for management. It’s easy to create views and charts.

Aspetti negativi:

Sluggish, ugly interface, poor integration, difficult to customize.