Wintac

Wintac

da Wintac. A Davisware Company

Chi utilizza Wintac?

Wintac è orgoglioso di servire tutti i professionisti del settore dei servizi con il software più conveniente sul mercato! Scopri perché oltre 9.000 aziende di servizi scelgono oggi Wintac, supportato da oltre 30 anni di esperienza.

Cos'è Wintac?

Dal 1988, Wintac ha aiutato migliaia di aziende di servizi esterni a gestire imprese più efficienti, organizzate e redditizie. Smetti di sprecare tempo e denaro e di usare supporti cartacei e gestisci la tua impresa da un solo programma. Come una delle soluzioni più convenienti disponibili per gli appaltatori di servizi, le sue funzionalità includono: pianificazione e smistamento, accesso da dispositivo mobile, monitoraggio della cronologia dei lavori, installazione delle apparecchiature e monitoraggio dei servizi, gestione dello stock, fatturazione, contabilità, gestione della flotta, ecc.

Dettagli su Wintac

Wintac. A Davisware Company

http://www.intacinternational.com

Fondata nel 1988

Panoramica dei prezzi di Wintac

Wintac non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita. Qui sotto maggiori informazioni sui prezzi di Wintac.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Caratteristiche di Wintac

Gestionale per idraulici
App per dispositivi mobili
Database clienti
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dei tecnici
Gestione del lavoro
Gestione dell'inventario
Gestione delle spedizioni
Monitoraggio della cronologia dei servizi
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Accesso da dispositivi mobili
Controllo dell'inventario
Database clienti
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dei tecnici
Gestione del lavoro
Gestione dell'invio dei tecnici
Monitoraggio della cronologia dei servizi
Pianificazione della manutenzione
Preventivi / Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Accesso da dispositivi mobili
Database contatti
Fatturazione e contabilizzazione
Firma elettronica
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dell'inventario
Gestione di contratti
Monitoraggio del tempo di lavoro
Monitoraggio della cronologia dei servizi
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Riscossione di pagamenti per servizi esterni
Spedizioni
Accesso da dispositivi mobili
Controllo degli orari di lavoro
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione della clientela
Gestione di contratti
Preventivi/Stime
Programmazione
Utilizzabile sia da elettricisti singoli che da imprese di elettricisti
Appuntamenti ricorrenti
Controllo dell'inventario
Creazione delle commesse
Database clienti
Gestione del lavoro
Gestione delle spedizioni
Gestione di contratti
Manutenzione preventiva
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore

Recensioni su Wintac

Stai visualizzando 5 di 689 recensioni

Nel complesso
4.2/5
Facilità d'uso
4/5
Servizio clienti
4.2/5
Caratteristiche
3.9/5
Rapporto qualità-prezzo
3.9/5

Customer and Tecnical Support Representatives are outstanding

Data della recensione: 22/11/2018
Elizabeth (liz) C.
Elizabeth C Crow
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: It is a low cost alternative to others since you can purchase the license and choose to pay for the maintenance/ upgrades and support annually. You can own the license - you do not pay a monthly fee to use it. It does everything we want to to at this time and they are building on its features after moving to a new technical platform that supports the development of new features.

Inconvenienti: 1) I wish the option to set a daily backup were menu driven and did not require a person familiar with SQL. That would make it so much easier and efficient. 2) We are asked to perform upgrades and installations. Unfortunately, the instructions do not always work and the installation is complex. Wintac suggests that a network engineer perform them. FORTUNATELY, when I get stuck, I can call Customer Technical Support and they know almost before I ask, what needs to be done. To me this sounds like an opportunity to intake enhancements for future releases of the software, and I bet it is. The Davisware people seem to have brought things under control after a rough few months after the acquisition and transition to v2017 and v2018. Good work!

Daily Use

Data della recensione: 5/10/2019
Douglas O.
President
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall I have always been satisfied with Wintac & it’s support.
Accountants & there unwilling approach to Wintac is my mostly trying problem. They seem to only want simple booking as Quick Books does for them.

Vantaggi: Most of the time I think it’s a good program & excellent for its cost. Here lately with the upgrades it is getting more complicated..

Inconvenienti: I used to call in for problems & they could solve almost anything from conflicts to programming.
Now will all the new upgrades they won’t help with certain setups with antivirus conflicts. I understand it takes longer when dealing with other programs. I was much happier when I could call & get my problems solved with there help.
It seems to me that in order for technical support to get more calls done per day they push off some technical problems. When Running a small company and wear many hats you don’t have time to learn all the procedures to make a program work on your computer. I miss having the attention given to fully making everything work with your computer. It is hard to understand and solve other computer problems when you don’t have the time.

The best software for a small service company!

Data della recensione: 9/10/2019
Rick L.
Owner
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: The biggest benefit I saw right way is my profits kept going up month after month. The accounting part of this software is great.

Vantaggi: The software was a complete all in one. Very easy to learn how to use. Invoicing in real time at the job site. Looking up past history of a customer at the job without need to call into the office.
No more needing to have Multiple programs.

Inconvenienti: Only being a windows base program. I would like to see it for Apple.

Great Software

Data della recensione: 27/11/2019
Karen B.
Owner
Servizi ai consumatori, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I used it for 10 years. Because it was a software It did encounter some bugs and crashes however it may not have been the total fault of the software as it could have been my computer.
I probably had to call Wintac support a handful of times in the 10 years which says a lot about the software. They were helpful for the most part however if you did not have a service plan you would be forced to purchase one to have your issue resolved.

Vantaggi: Very easy to use and has a lot of customizable features.

Inconvenienti: It is not web based. I enjoyed using Wintac for many years as it suited my needs for a busy maid company however I have made the switch to a web based application.
If Wintac became web based I would likely still be using it.

Software overflowing with problems

Data della recensione: 29/8/2016
Tavie G.
Office Asst II
2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
1/5
Nel complesso
2/5
Facilità d'uso
1/5
Caratteristiche e funzionalità
2/5
Assistenza clienti
1/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: When we first bought this software program, we had asked a series of questions to make sure this was the right product for us. Turns out, over a third of the questions we asked and were told this program could do, was nothing more than a flat out lie. But they could do what we asked if we paid several thousand dollars more than we had already paid, to add in these features we were told that the software already had. We have been using this software for 2 years now, and are have nothing but problems. I am only going to list the bigger issues we have, mainly because, I'm not writing a novel here, just a review. -We haven't been able to fill our 2015 taxes so far this year, because our income and expenses from 2014 change every day. We have not been making any changes where these numbers should be changing in any way. This is an extremely serious issue, so far their tech support hasn't been able to tell us why this is happening. -When we go to look up a customer, more than half the time, the customer account won't show up, as if there is no account at all. Then, same with when we finally do get into the account, half of the service history is just gone. Most the time the accounts will show back up, we will either need to restart the program or open on another computer and then they will be back. But we have lost a few accounts to this glitch, where they never showed back up. -When writing checks to our vendors, I will put in the amount that needs to be paid, but once the check is written, it is for a complete different amount. This will happen about a third of the time when writing checks, and I have yet to find any reason why this is happening. -Taxes are not updated annually. Federal taxes should be and need to be updated annually. -There have been 11 updates to this software so far this year, each causing more problems, one of the most recent being, customer statements. Customer statements were printing the wrong amount due. -We have to run housekeeping on this software every day. Because if we don't, we are more likely to lose accounts, more reporting issues, more checks incorrectly written, etc. This software is junk. Their price makes it look good for what they say they offer, but with all these issues, it is a complete waste of money.

Vantaggi: Nothing

Inconvenienti: Income and Expense reports changing for no reason, tax tables, customer accounts disappearing, reporting options are very limited, software decides to pay what every amount it feels like.