Help Scout

Help Scout

da Help Scout

Chi utilizza Help Scout?

Piccole e grandi aziende che puntano a fornire un'esperienza piacevole ai clienti. 8.000 clienti, in oltre 70 paesi, utilizzano Help Scout; fra questi, Basecamp, Buffer, GrubHub, AngelList e Timbuk2.

Cos'è Help Scout?

Help Scout può essere scalato come qualsiasi altro help desk, ma il cliente vive l'esperienza come personalizzata, come un messaggio e-mail. Help Scout è ideale per aziende di tutte le dimensioni e supporta aziende con oltre 500 utenti. L'organizzazione e l'ordine delle funzionalità di Help Scout permettono a team di qualsiasi dimensione di mantenersi sempre aggiornati. Grazie all'eccellente creazione di report, alla knowledge base integrata, ad API robuste, a tonnellate di integrazioni e a un'app gratuita per iPhone che supporta i clienti in movimento, Help Scout consente al tuo team di concentrarsi su ciò che conta davvero: i clienti.

Dettagli su Help Scout

Help Scout

https://www.helpscout.com

Fondata nel 2011

Panoramica dei prezzi di Help Scout

Help Scout non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Help Scout è disponibile a partire da 12,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

12,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Help Scout

Software per Help Desk
Archiviazione di documenti
Avvisi / Allarme crescente
Branding personalizzabile
Chat in tempo reale
Comunicazione multi-canale
Gestione dei biglietti
Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
Gestione della knowledge base
Gestione delle risorse IT
Instradamento automatico
Integrazione di e-mail
Monitoraggio della rete
Portale self-service
Tracciamento delle interazioni
Assistente virtuale
Avvisi / Allarme crescente
Gestione appuntamenti
Gestione del flusso di lavoro
Gestione della posta elettronica
Gestione delle code
Gestione di call center
Integrazione di social media
Knowledge Base
Live Chat
Parametri prestazionali
Portale self-service
Sondaggi e feedback

Recensioni su Help Scout

Stai visualizzando 5 di 156 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,7/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,3/5
Rapporto qualità-prezzo
4,6/5
Greg H.
Medicina veterinaria, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 17/11/2016

"Completely changed our business - for the better"

Commenti: Most companies using Help Desk software are in software development, tech or online commerce of some kind. We're in the boring, traditional business of veterinary medicine practice, and deal with hundreds of emails a day from clients and the rest of the outside world. We're the only vet company I know of that uses a help desk, and we use Help Scout - and absolutely LOVE it. We did use Zendesk previously, but found that it's way too complicated and not very personal. Pet owners don't want to be given a ticket # and feel like they're speaking to a robot. Help Scout solved that immediately when we switched. We have a lot of complex conversations via email that require multiple people being involved, communicating internal messages to each other about certain threads, etc. etc. Help Scout is absolutely fantastic, because it's very elegant in it's simplicity - but tremendously powerful in it's capability. On top of that, we've found their support team to be kick ass, highly responsive and always eager to try and figure out a solution to any issue we bring them. We are very loyal Help Scout clients, and plan to be for a long time.

Vantaggi: - extremely simple to use and understand as a user
- treats communications like human beings and provides a much more personal feel to communication (as opposed to making people feel like numbers)
- fantastic support team that's very responsive and solution focused
- solid API that allows you to bring in data from other apps so that you have a consolidated view of a client, beyond just their email history

Inconvenienti: - wish that the interface could be a little more customized for our specific needs
- really don't have any downsides to it - it's a great product

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 17/11/2016
Celeste O.
Customer Support Lead
Stampa, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/8/2019

"Great customer focused company to work with! "

Commenti: Excellent. While there is some admittedly cool functionality that other CRMs offer at higher prices, they don't make sense for our current business needs and you really can't beat Helpscout when it comes to their customer service and help resources. It's excellent working with a team who really care what their customers and their customers' customers think.

Vantaggi: Their entire philosophy is centered around customer satisfaction and success. This mirrors our own approach and it's great seeing that in action. They are also great at handling questions and service requests, and I love all the support and information resources they offer.

Inconvenienti: I wish the reporting functions were better and more detailed. Sometimes when something wasn't functioning in a way that worked for it, their response was suggesting a work around that would require a service plan upgrade when I figured out a work around that could work at our current level, but that is a very minor gripe.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/8/2019
Utente Verificato
Project Coordinator
Ricerche di mercato, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/9/2018

"I preferred Dropbox"

Vantaggi: I thought the website design was clean and attractive.

Inconvenienti: I only used it in training, but I didn't like the way the knowledge base was. I thought it was a much easier experience searching for my training materials in Dropbox.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/9/2018
Andrea N.
Founder and CEO at PhraseExpander
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/4/2020

"Simply the best customer support system"

Commenti: The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is excellent and they reply very quickly.

Vantaggi: I like how transparent the experience is for the user and how easy it is to set up and use. I like the integration with the KB system to quickly insert a reference to the article.

Inconvenienti: Difficult to tell. I'm really enjoying everything on it, especially now that they added the live chat so I can stop using other software for that.
Maybe I'd love a more advanced system to manage the custom replies.
I'd appreciate if there's a better way to manage formatting inside the editor for the KB.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/4/2020
Shaun V.
Senior Manager, Success Engineer
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/7/2019

"Stellar Support Tool for SaaS companies"

Commenti: We support a B2B SaaS platform in the Marketing Automation space and provide email support. Help Scout executes very well against the challenges that we have.

Vantaggi: Help Scout is purpose-built for Support teams which is fantastic. The features, UI, and reporting align closely with how we run our support team which makes things a lot easier. We're big on automation and building on top of our tools and have been very impressed both with the workflow capabilities as well as the API endpoints and integrations that are possible. The team behind Help Scout does a terrific job of supporting us, they have been extremely responsive, down to earth, and accurate in their replies.

Inconvenienti: To deliver a really good and consistent experience, the support channels of email, chat, and phone are very discrete and can't be blended as easily together as say a tool like Intercom (where we were coming from). While a short-term pain for us, I think delivering better in each of the channels ultimately made us a more mature team in the end.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/7/2019