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Cos'è Zingtree?

Zingtree ti consente di creare, personalizzare, distribuire e analizzare alberi decisionali interattivi, guide di processo e script di chiamata agente che vivono sul tuo sito web.

Con Zingtree è incredibilmente facile aiutare i clienti a risolvere autonomamente i problemi, a navigare meglio nei siti web e tra i prodotti e a trovare in modo intelligente le informazioni giuste per qualsiasi processo (interno o rivolto al cliente).

Le integrazioni con Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier e altri sono disponibili gratuitamente.

Chi utilizza Zingtree?

Gli alberi decisionali interattivi sono un'ottima soluzione per qualsiasi azienda, progetto o persona che desideri risparmiare tempo e denaro ottimizzando i processi ridondanti sia internamente che esternamente.

Hai dubbi su Zingtree? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Zingtree

Zingtree

4,4 (95)
0,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
55
8
4,4 (95)
4,4 (95)
4,5 (95)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
116
85
4,5 (3.270)
4,4 (3.270)
4,5 (3.270)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Zingtree

Freshdesk
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
CRM
Gestione dei biglietti
Salesforce Service Cloud
Funzionalità più votate
Cronologia clienti
Database contatti
Gestione delle code
Zendesk Suite
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Bitrix24
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Banca dati cliente
Conferma/Promemoria
Front
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione della posta elettronica
Gestione della posta in arrivo
LiveAgent
Funzionalità più votate
Chat proattiva
Gestione della posta in arrivo
Registrazione delle chiamate
Vivantio
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione della posta elettronica
Gestione di incidenti
Deskpro
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione della knowledge base

Recensioni su Zingtree

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
Yogesh
Yogesh
Sr. Product Engineer (India)
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

5,0 6 anni fa

Commenti: Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Aspetti positivi:

ease of creating content integration with Wordpress - which hosts our knowledge base. Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days. Seamless purchase I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Aspetti negativi:

cost. could be more economical. If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi legali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

4,0 6 anni fa

Commenti: Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Aspetti positivi:

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Aspetti negativi:

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Fran
Service Manager (Paesi Bassi)
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Very easy to set up and edit

3,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

I liked the easy set-up, it did not take a lot of time before we had a base version running. Editing is done on the spot with no fuss. Nice clean design (finished product).

Aspetti negativi:

Editing mode can be a bit cleaner graphic wise. The editing itself is easy once you know how. I do think that the editing menu can be improved. More templates would be a nice addition

Risposta di Zingtree

6 anni fa

Hi Fran - Thanks for the review. If you have any specific suggestions on how to improve editing, we'd love to hear them. Just about all of our product updates are customer driven. Please reach out to me at [email protected] if you'd like to share your ideas. Thanks, Bill Dettering Zingtree https://zingtree.com

Doug
Director, Data Governance (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Positive from every perspective!

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Platform is EXTREAMLY simple to design, implement, manage and scale. In the rare case we had a question, the support team responded very quickly to provide assistance. The team is also very eager to help solve new business problems by adding new functionality to the platform. We are designing new trees across our organization to drive processes optimization.

Aspetti negativi:

Honestly, cannot think of one. Each time I `think that feature would be nice to have, the team points me to the solution.

Brooke
Brooke
Associate Technical User Support Analyst (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

5,0 6 anni fa

Commenti: Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Aspetti positivi:

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Aspetti negativi:

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!