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Cos'è EV Reach?

Goverlan Reach è un software di accesso remoto per amministratori di sistema, tecnici e ingegneri progettato per semplificare il supporto IT e la gestione dei sistemi.
Goverlan Reach fornisce:
Accesso sicuro ai computer degli utenti, indipendentemente da dove si trovino.
/ Telecomando all'avanguardia
/ Amministrazione di Active Directory e gestione delle password
/ Gestione dei sistemi dietro le quinte
/ Distribuzione di software e patch
/ Automazione dei processi IT
/ Gestione della conformità e della sicurezza

Chi utilizza EV Reach?

Migliaia di organizzazioni si affidano a Goverlan per controllare, supportare e amministrare i propri ambienti IT. Goverlan Reach è destinato a reparti IT, fornitori di servizi e supporto per prodotti e chioschi interattivi.

EV Reach Software - 1
EV Reach Software - 2
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EV Reach Software - 5

Hai dubbi su EV Reach? Confrontalo con un'alternativa popolare

EV Reach

EV Reach

4,6 (133)
40,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
57
11
4,5 (133)
4,6 (133)
4,6 (133)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
795,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
62
4
4,4 (1.017)
4,5 (1.017)
4,4 (1.017)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
Bitdefender GravityZone
Funzionalità più votate
Real-Time Monitoring
Sicurezza dei dati
Sicurezza della rete
RealVNC Connect
Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
LogMeIn Pro
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Controllo accessi/Autorizzazioni
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Monitoraggio dei server
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RemotePC
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
Controllo accessi/Autorizzazioni

Recensioni su EV Reach

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
32%
3
1%
2
1%
Brown
Brown
Sr Systems Admin (Infrastructure) (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti tessili, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

GoverLAN Reach

5,0 6 anni fa

Commenti: Support tool for remote servers (CoLo and Remote Sites), End user support, System setup without leaving office. Simple to use and user friendly.

Aspetti positivi:

Easy to use and connect to clients by machineID or UserID, copy and paste, and simple file transfers, great management tools and background scripts available also

Aspetti negativi:

Does require direct IP, when using VPN sometimes have to use IP rather than hostname or username, easy to get around though...

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Istruzione primaria/secondaria, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Goverlan in Secondary Edication

5,0 5 anni fa

Commenti: We have been using goverlan for well over 10+ years and it has been great. We have briefly reviewed it against other similar products but always continue to use Goverlan.

Aspetti positivi:

What we like most is its ease of use and its features. It database mirrors Active Directory so we know exactly where to find a user or device. Or when we don't its search feature works well and takes us directly to the required resource. The ability to remotely access windows clients as well as mac from one console is very handy, saves us having multiple remote administration apps.

Aspetti negativi:

Unfortunately we find the program sometimes has issues finding clients in remote domain or forests. Usually looking up the clients IP Address from DHCP and connecting via that works, but would be great if we didn't have to do this.

Esteban
Esteban
Remote Client Technology Technician (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Istruzione superiore, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Review

3,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

its easy to use, can go between windows and see multiple machines at once

Aspetti negativi:

it donst always work and it crashes alot

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Studi legali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Overall Satisfied

4,0 6 anni fa

Commenti: Overall I am satisfied with the value I receive for the price I paid. I use it daily.

Aspetti positivi:

Price was a major deciding factor for me. At the time they were one of the few options with perpetual licensing. Easy to deploy. Client app is not resource intensive. Customization and automated reports Provides a lot administrative back-end where work can be done without disturbing the user. Ability to aid users remotely, eliminating need for third party remote tools that we cannot control.

Aspetti negativi:

The customizing can be a bit more intuitive and easier. It took a little while to get used to. I used other RMM tools before that I found were somewhat better in this regard. I've come across many installed application that I could not remove from the admin console. Would have been good if it could connect with WSUS or it's own repository to manage Windows Updates. The Technician versio can't use any customizations created. It's kind of handicapped to just remoting in.

Philip
Philip
VP of IT (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Must have for ITSM world

5,0 5 anni fa

Commenti: I have been working with this product over 20 years in my IT career. Every company I bring it to thanks me for introducing this product it really helps with service management teams.

Aspetti positivi:

I can easily navigate AD reset passwords, remote PC’s. Reporting. Just to name a few of this very capable product

Aspetti negativi:

Not a biggie, but would love to see more with windows patching incorporated into the product