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Cos'è Onspring?

Onspring ti aiuta a essere organizzato, a lavorare in modo efficiente, ad allinearti con gli standard dell'Institute of Internal Auditors (IIA) e a concentrarti su ciò che conta. Grazie al software di ispezione interno basato sul cloud, puoi allineare i piani di ispezione con i rischi e gli obiettivi più significativi della tua organizzazione. Gestisci i documenti di lavoro, i risultati, le note di revisione e i traguardi raggiunti tramite dashboard intuitive. Coordinati con i proprietari dei processi, la dirigenza e altre funzioni di assicurazione e segnala lo stato dell'ispezione e i risultati in tempo reale. Guarda il video per saperne di più.

Chi utilizza Onspring?

Team che desiderano condividere le informazioni e automatizzare i processi per trasparenza, efficienza e controllo superiori. Versatile per qualsiasi settore o azienda di qualunque dimensione.

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Onspring

Onspring

4,8 (76)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
150
3
4,7 (76)
4,8 (76)
4,9 (76)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
30.000,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
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Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione di documenti
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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
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Dashboard
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Funzionalità più votate
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Gestione dei ticket di assistenza
Gestione della knowledge base
ServiceNow
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione di incidenti
Ideagen Internal Audit
Funzionalità più votate
Avvisi/Notifiche
Gestione degli audit
Pianificazione dell'audit

Recensioni su Onspring

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
86%
4
13%
3
1%
Michael
Michael
Global Infosec Risk Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Straightforward and flexible

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

The licensing model is simple and straightforward that allows for post-deployment flexibility and growth. This is very valuable in the SaaS space, as it becomes increasingly more complex. It comes with a lot of functionality built out of the box, but can be reshaped to fit most processes you can think up. The education and support from the OnSpring team is outstanding. They are truly partnered in understanding your problem and helping you build a solution to meet it. It's very easy to learn and use. Within a week of purchasing we were able to launch simple processes in the platform and realize immediate value. This was instrumental in gaining executive buy-in with the product, as most are burnt out on 6-12 month implementations before realizing an ROI.

Aspetti negativi:

It misses some of the logic functions you see in more advanced platforms. The licensing approach can be a double-edged sword as you can't allow for read-only access without utilizing a full license. Feature releases are done roughly quarterly, which means there is a significant delay between when feature need is realized and when it's delivered. Lacks the functionality to build a public facing user portal. They use surveys to accomplish this, but they are unwieldy since the URL changes every time you update the survey.

Risposta di Onspring

2 anni fa

Michael - Thank you for taking the time to post such a thorough review of Onspring. We take pride in our ability to fully deliver on customer needs and use cases. We also appreciate you providing input on functionality we could improve upon; this is invaluable to our product team, which is constantly looking for additional ways to add value and improve your experience.

Michael
Manger - Data Analytics (USA)
Telecomunicazioni, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Flexibility

4,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

The product is quite flexible. It can be applied for a variety of use cases. Once you have your apps matured, reporting becomes streamlined.

Aspetti negativi:

The interface for reports development can be a bit challenging at times. If you have a lot of fields in your apps, searching for them when building/filtering a report can be a struggle.

Risposta di Onspring

3 anni fa

Michael, thanks for providing a review of Onspring. We really appreciate you taking the time to share your thoughts on what it's like to be a customer - and we are very happy to be your 'neighbor.' I'm going to take your 'report creation' feedback to our product team to discuss options on improving the experience. Thanks again!

Michael
Michael
USA
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

I'm an internal auditor, daily user

3,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

It's a good way to organize and retrieve audit workpapers. Multiple controls can be assigned to a single risk, so it's easy to build a usable risk library.

Aspetti negativi:

There is a bit of a learning curve for new users, can be difficult to configure for individual needs. The stock software is very basic

Risposta di Onspring

6 anni fa

One of the primary features of our product is how easy it is to configure for individual needs. Please reach out to our support team, who is always here to help.

Jennifer
Senior Director (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Highly Recommend Onspring

5,0 3 mesi fa

Commenti: Overall, Onspring is a great platform - from my prior experience and in my opinion, it outranks Archer. Since our company is only able to use a subset of what the platform was built for and what Onspring offers, it has been difficult to justify the cost for our purposes.

Aspetti positivi:

The ease of use is off the charts and the automated dashboards are visually effective when communicating to internal and external partners. In addition, Onspring offers a robust training program, free Friday tutorial videos, and have wonderful customer service.

Aspetti negativi:

For small companies, the cost to help customize your instance or provide ad hoc tech support (10 hours or less) is prohibitive when the annual platform itself is already up there with the competition.

Drew
IT Audit Manager (USA)
Beni di consumo, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best in Class Audit Management Software

5,0 4 anni fa

Commenti: Our team is able to work in a single system that includes all facets of their job responsibilities, including risk assessment, engagement planning, project management, and fieldwork. Reporting is streamlined and extremely easy to modify as needs change.

Aspetti positivi:

Onspring is exceptionally easy to deploy and use with minimal training. The intuitive nature of the product and customizable functionality meant we were able to quickly spin up experiences for our internal auditors, managers, and business stake holders that are tailored to their needs and functions.

Aspetti negativi:

Onspring uses a common text field functionality that, like almost all others that I am aware of, occasionally has issues in rendering copy/paste text from MS Word. This is not just an Onspring-specific issue and the Onspring editor does include a "clear formatting" button that fully addresses this concern.

Risposta di Onspring

2 anni fa

Drew - Thank you for posting a thorough review on the Onspring platform and your experience utilizing our solutions to fit your organization's needs.