Chi utilizza questo software?

FluentStream provides complete business phone solutions for small, medium and enterprise businesses.

Valutazioni medie

60 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 20,00 USD/mese
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo

Dettagli del fornitore

  • FluentStream Technologies
  • https://www.fluentstream.com
  • Fondata nel 2007

Informazioni su FluentStream

With plans starting at just $20/per user per month, FluentStream provides a fully-featured business communication platform. Unlimted calling to US and Canada and over 110 features. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses and works to bring every single one the best performance.

Caratteristiche di FluentStream

  • Creazione di rapporti per estensione
  • Durata della chiamata
  • Gestione delle chiamate perse
  • Identificazione del chiamante
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Rapporti sulle chiamate in entrata
  • Rapporti sulle chiamate in uscita
  • Registro delle persone che hanno risposto
  • Volume delle chiamate
  • Call Scripting
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Call center misto
  • Chat in tempo reale
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle code
  • Registrazione chiamata
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva
  • Selezione manuale dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • Selezione progressiva dei numeri di telefono
  • Aggiunta di marcatore durante la registrazione
  • Archiviazione
  • Condivisione delle chiamate
  • Recupero istantaneo
  • Registrazione avviata da eventi
  • Registrazione delle attività dello schermo
  • Registrazione di chiamate distribuite
  • Registrazione di videochiamate
  • Registrazione programmata
  • Registrazione su richiesta
  • Trasferimento di file
  • CRM
  • Gestione della campagna
  • Identificazione del chiamante
  • Instradamento delle chiamate
  • Monitoraggio delle conversioni
  • Monitoraggio delle parole chiave
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Assistente virtuale
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle code
  • Gestione di call center
  • Integrazione di social media
  • Knowledge Base
  • Live Chat
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Sondaggi e feedback
  • Call center
  • Conversione testo-parola
  • Digitazione di tasti del telefono
  • Gestione dei sondaggi
  • Instradamento delle chiamate
  • Messaggio vocale
  • Personalizzazione della voce
  • Registrazione delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Script multipli
  • CRM
  • Call Scripting
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Instradamento delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione contatti
  • Gestione del telemarketing
  • Gestione di call center
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • VoIP

Le recensioni più dettagliate su FluentStream

Best Phone System I have ever used.

Data della recensione: 12/8/2019
Nate M.
Management
Industria edilizia, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We switched from another phone system that we had nothing but problems with. With Fluentstream we had an EXTREMELY easy implementation and they have solved every issue we had with our previous phone system. The system is fully adaptable to all of our needs and has way more features than we could even use. And if we do have a question, or an issue it is handled immediately by support team. Couldn't be happier

Vantaggi: Functionality, ease of use, and most of all the support staff that comes with it.

Inconvenienti: Sometimes the phones don't update as fast as they should.

A FluentStream Review from One Very Satisfied Customer

Data della recensione: 6/2/2019
Emil W.
Owner / Partner
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: FluentStream Technologies provides us with an awesome product and company management that evidences a true caring response to their client…in business, as elsewhere, it doesn’t’ get any better than this.

Vantaggi: FluentStream Technologies has proven to be a net positive for our business. Numerous features that are available at reasonable cost are but one of the positives about this company. The very user-friendly web interface is also a great and valuable tool. We have found this provider and their product to be highly reliable and their staff to be ever courteous, professional, and consistently responsive to our inquiries and needs. At those very infrequent times when technology evidences a hiccup, the service personnel are right there and stay with you until any issue is resolved. Their caring is palpable. Fluent Stream has greatly exceeded our expectations for customer service. Six years onboard with them attests to our ongoing great satisfaction.

Inconvenienti: There really isn't anything negative that I can say about this product.

Customer service at its best!!

Data della recensione: 9/8/2019
Sandra L.
Office Manager
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Like all technology there are kinks and issues that happen, but, if you have a strong customer support system then the few issues you have never become big headaches. Every single customer service representative or support technician has always been very easy to work with, and always listened to me before trying to solve the problem; then explain to you how to fix the issue in language that a non technical person can understand. They were with us from the very beginning setting up our phone system, and continue to make us feel like we are as important as any customer when we call for assistance. I would highly recommend Fluentstream for your internet telephone needs!!!

Inconvenienti: This software has met our needs, I can't think of anything that I do not like.

FluentCloud

Data della recensione: 9/8/2018
Janene B.
Manager
Marketing e pubblicità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
2 / 5
Facilità d'uso
3 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: We are a call center doing outbound B2B marketing. We use this software so that we can record the agents calls. There are a couple of things I like....I like how easy it is to listen to and save call recordings. I also like that I can filter based on what I am looking for such as by caller name, phone number, extensions, and by date. I also like that we were able to sync everything together with this and our CRM.

Inconvenienti: There are many things I do not care for with this software. Quite often it does not work properly and the calls are garbled and can't be understood. Also that the recordings are only there for a week I think it is. We save all of our appointment recordings anyway but if an issue comes up with a call that was further out than a week, it isn't there anymore.

Couldn't ask for better customer service!

Data della recensione: 22/1/2019
Jessica R.
General Manager
Relazioni pubbliche e comunicazioni, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Any issue I may have, or need assistance with customer service agents are friendly, helpful and hands on. At first I was skeptical suing a phone company that is not located in my back yard, however remote access is a wonder and gets the issues taken care of, almost immediately. The technology is advanced but easy to use, couldn't ask for more.

Vantaggi: I love the user friendly platform, very "dummy proof" for those of us that aren't as technologically inclined. I also the love the Fluentcloud mobile app that allows me to access my extension while I am out of the office.

Inconvenienti: I would not say there is anything I don't like, in most cases it is my lack of knowledge on how to navigate the software.However anytime I contact the customer service team they are ready and willing to walk me through these processes through instruction and education.

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