Sage Business Cloud Accounting

Sage Business Cloud Accounting

Cos'è Sage Business Cloud Accounting?

Il software di contabilità online Sage | Accounting (in precedenza noto come Sage One) assicura l’accesso agli elementi essenziali più importanti per le piccole imprese, in qualsiasi momento e da ovunque. Consente di accedere alle cose da fare di ogni giorno, come fatturazione e monitoraggio di orari e spese, tramite il cloud o un’app per dispositivi mobili. Scopri perché gli imprenditori di successo scelgono la soluzione multilingua e multi-valuta di Sage | Accounting. Visita il sito web per un elenco completo delle funzionalità. Compatibile con Mac/PC e Apple/Android. Inizia oggi stesso la prova gratuita da 30 giorni.

Chi utilizza Sage Business Cloud Accounting?

Sage Business Cloud Accounting è adatto a ogni tipo di piccola impresa, dai commercianti individuali ai liberi professionisti e dalle start-up alle piccole e piccolissime imprese.

Sage Business Cloud Accounting Software - 1 Sage Business Cloud Accounting Software - 2 Sage Business Cloud Accounting Software - 3 Sage Business Cloud Accounting Software - 4 Sage Business Cloud Accounting Software - 5

Hai dubbi su Sage Business Cloud Accounting? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Sage Business Cloud Accounting

4,1 (246)
Sage Business Cloud Accounting
Non disponibile nel tuo paese
10,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
83
2
3,9 (246)
3,8 (246)
3,8 (246)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
316
13
3,8 (1.150)
3,7 (1.150)
3,6 (1.150)
Perché questo confronto?

Alternative a Sage Business Cloud Accounting

Sponsorizzati
NetSuite è un ottimo sistema ERP cloud che ti offre la visibilità e il controllo necessari per prendere decisioni intelligenti e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
Bellissimo software di contabilità online ospitato nel cloud per le piccole imprese. Accessibile sempre e ovunque. Ottieni subito la tua versione di prova gratuita.
Pastel è il modo più semplice in cui designer e sviluppatori possono raccogliere feedback su quello che stanno costruendo.
Strumento di contabilità che fornisce supporto multi-monitor e timbri di scaduto tramite un flusso di cassa migliorato.
Oracle Primavera è la soluzione più potente, solida e semplice da utilizzare per la pianificazione, la gestione e l'esecuzione di progetti di qualsiasi dimensione.
Software di Enterprise Resource Planning per le PMI. Gestisci ogni aspetto della tua piccola o media impresa con SAP Business One.
QuickBooks è un software di gestione aziendale end-to-end che può crescere con la tua azienda.
Una soluzione ERP moderna e completa: include contabilità, distribuzione, CRM e altro ancora. SaaS o sui tuoi server. Funzionalità mobili incluse; il prezzo non è stabilito in base al numero di utenti.
Soluzione di gestione aziendale integrata che automatizza i processi finanziari, le relazioni con i clienti e la catena logistica.
Soluzione di fatturazione online e registrazione dei tempi semplice da usare, a partire da 15 $ al mese. Unisciti ai 24 milioni di persone che hanno già usato FreshBooks.
Management software. You will control databases, history, agenda, mail, tasks, invoicing... in a single tool.
Semplifica i processi della tua attività con l'app senza fronzoli creata appositamente per le imprese commerciali. Preventivi, fatture, pianificazione, pagamenti, con un semplice clic.
Software di contabilità desktop completo e immediato, con cloud sicuro e accesso mobile, per piccole e medie imprese.
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
QuickBooks Online è un software contabile per piccole imprese che consente di gestirne le attività ovunque e in qualsiasi momento.
Birst è leader nella BI e nell'analisi di prossima generazione e offre agilità, automazione e ottimizzazione per l'intero processo di BI.
Strumento ERP che consente la crescita aziendale tramite funzionalità di rilevamento e correzione degli errori.
Promuovi la crescita con Sales Cloud 360, un'apprezzata soluzione di vendita che promuove la produttività dei rappresentanti su un'importante piattaforma CRM.
Un software per la contabilità e una soluzione di gestione finanziaria di prima qualità. Progettato per il mondo della finanza da persone che lavorano nel mondo della finanza.
Una soluzione Cloud ERP conveniente e facile da usare. Specifico per servizio esterno, distribuzione e società di servizi professionali.

Recensioni su Sage Business Cloud Accounting

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,9
Servizio clienti
3,8
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
46%
4
35%
3
7%
2
5%
1
7%
Andy
Director (UK)
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

A good all round accounting product, good integration, but pricey as the users increase

4,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: We replaced Sage50 with Sage200, and also Sap B1 was migrated to Sage200, with the help of Sage partners at TN4 this was a relatively pain free migration in all cases, and they all worked well to meet our timescales and requirements, as well as helping us find other partners to integrate Sage200 with other related solutions such as barcode scanning, shipping, and MRP solutions that are not in Sage out of the box.

Aspetti positivi:

This software does everything a small, medium or relatively large sized business would need. The backend database is SQL server, so it's fast and well structured, and we found lots of modules and external products integrate well with it.

Aspetti negativi:

Implementation and training needed external consultants to do it at scale and at speed. The licence model is per user, so as soon as you start adding quite a few employees the cost of running the software gets rather pricey, though it's comparable to SAP B1 for example. We used our own servers to host the application and database, and although it's called "cloud" it's really not, but perhaps in the future.

James
Director (UK)
Produzione di alimenti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Really Easy Software for Non-Accountants

5,0 6 mesi fa

Commenti: I honestly, couldn't imagine running my business without it. It's such an integral part of my business and frees up my time so that I can focus on other things. Truly outstanding!

Aspetti positivi:

I love the usability of this product. As a non-accountant, I feel able to easily keep track of my small business accounts with Sage Business Cloud Accounting. Plus, if ever there is a time where I don't know something and my accountant isn't available, the Sage help is excellent. I love the new addition of the Sage University which is going to be a real help in training my team.

Aspetti negativi:

I feel that for me personally, the cash flow forecasting is a bit complicated, but I'll admit I haven't fully explored this side of things, I tend to do all my budgeting on a spreadsheet but it would be handy to have it integrated with my accounts. Maybe a section that can look at the P&Ls for past years and recommend budgets for the months, quarters and year ahead. Again, it's not something I've fully looked into so it may already exist on the platform.

Jason
Jason
Controller (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Settore automobilistico, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Alternative considerate:

Cloud Accounting Package that is easy to use with limitations

4,0 anno scorso

Commenti: Overall for our purposes the software is easy to setup and use. I like the ability to access it anywhere and the ability to attach documents to transactions in the system. Modifying the chart of accounts was easy but the lack of customization on the layout of financial statements is frustrating.

Aspetti positivi:

We have used the software version of sage products such as Sage Business Works and Sage 50 so the product and company are familiar to us. The ability to login to the software from anywhere and to no longer have to have client/server environment is great. The software was easy to signup for and was relatively easy to implement.

Aspetti negativi:

There are 2 large cons to this software in comparison to it's direct competitors. Con #1: The package has no ability to custom group GL accounts. So for example, if you have a section on your income statement for sales and you want to group sales by category and have a sub-total for that sales section you cannot do that. There is really no ability to edit the income statement layout or the balance sheet layout to add in sections and sub totals so you are stuck with the canned version of the software. Con #2: In an environment where you have multiple small companies, you look after you cannot have one userid and password to access all the companies. You have to setup each company with it's own userid an password then invite another user via an email link to join.

Rendani
Rendani
Director (Sudafrica)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione di organizzazioni non profit, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Sage Business Cloud Accounting review

4,0 anno scorso

Commenti: Capability to meet the objectives of the finance department while also making the workflow much easier in terms of maximizing efficiency

Aspetti positivi:

The installation and implementation procedures are straightforward. I like how easy the features are to use, even for non-accountants. It enables clients and colleagues to share files in real-time, saving time and eliminating the need to send invoices via email. This streamlines and lowers the cost of debtor management. When one is on the go, having access via a mobile device is extremely useful. The software is also reasonably priced, and it includes a free trial period. Sage's customer service is excellent.

Aspetti negativi:

One suggestion is that when adding a new Item from the Invoice screen, the new Item screen includes all features (such as selecting the Purchase account). You must currently exit the Invoice, create a new Item, and then return to the Invoice.

Utente Verificato
Realtor (Kenya)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Sage Business Cloud Accounting

4,0 2 anni fa

Commenti: Sage Business Cloud Accounting is easy to set up and use. I loved that it easily integrated with our existing business. With internet access, the software is accessible from anywhere and is available on mobile devices. It makes bank reconciliation and invoicing easy.

Aspetti positivi:

Installation and implementation are easy. I like that the features are easy to use even for non-accounting persons. It enables real time sharing of files with clients and colleagues which saves on time and eliminates the need to direct email invoices. This makes debtor management easy and less costly. Accessibility from a mobile device is a huge plus when one is on the move. The software is also affordable and has a free trial. Sage has good customer support.

Aspetti negativi:

Since the software can only be accessed online, it is difficult to work with when internet speeds are slow or when there is no connection at all. Sometimes bank sync feed is slow and the handling of foreign currency bank transactions could do with some improvements.