Cos'è SimplyBook.me?

SimplyBook.me mette a disposizione il sistema di prenotazione online più completo del mercato, consentendo di apparire sempre professionali e di soddisfare ogni esigenza online. Consente di realizzare un sito web completo in cui è possibile presentare la propria attività, accettare appuntamenti e vendere prodotti, abbonamenti, pacchetti e servizi aggiuntivi. Permette di sincronizzare gli appuntamenti con i più diffusi calendari online oltre che di ottenere statistiche dettagliate sulla propria attività. Dai un'occhiata a SimplyBook.me per conoscere tutte le funzionalità disponibili!

Chi utilizza SimplyBook.me?

SimplyBook.me è adatto alle aziende di servizi che accettano prenotazioni basate sull'orario come parrucchieri, SPA, scuole, organizzatori di eventi, palestre, istruttori privati, consulenti, consulenti finanziari e così via.

Dove si può implementare SimplyBook.me?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • SimplyBook.me
  • Sede: Limassol, Cipro
  • Fondata nel 2008
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Anguilla, Antigua e Barbuda, Arabia Saudita e altri 159

Lingue

cinese, cinese tradizionale, coreano, francese, giapponese e altri 7

SimplyBook.me prezzo

Prezzo di partenza:

10,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

SimplyBook.me dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di SimplyBook.me è disponibile a partire da 10,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • SimplyBook.me
  • Sede: Limassol, Cipro
  • Fondata nel 2008
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Anguilla, Antigua e Barbuda, Arabia Saudita e altri 159

Lingue

cinese, cinese tradizionale, coreano, francese, giapponese e altri 7

Video e immagini di SimplyBook.me

SimplyBook.me Software - 1
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Caratteristiche di SimplyBook.me

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Ammissione di pazienti
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Assistenza clienti
  • Automazione del marketing
  • Avvisi/Notifiche
  • Banca dati cliente
  • Branding personalizzabile
  • CRM
  • Catalogo dei servizi
  • Comunicazione bidirezionale
  • Comunicazione con i membri
  • Conferma/Promemoria
  • Conforme alla legge HIPAA
  • Creazione di report/analisi
  • Database clienti
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione degli studenti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei docenti/dello staff
  • Gestione dei medici
  • Gestione del personale
  • Gestione della disponibilità
  • Gestione delle cartelle cliniche
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione di corsi
  • Gestione eventi
  • Integrazione di siti web
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Invio promemoria via SMS
  • Lezioni online
  • Messaggistica via SMS
  • Moduli personalizzabili
  • Note SOAP
  • Note di prenotazione
  • Pagamenti online
  • Pagamento elettronico
  • Per arti marziali
  • Per barbieri
  • Per centri di cure termali
  • Per centri di yoga/pilates
  • Per centri estetici e benessere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione di gruppi
  • Pianificazione in tempo reale
  • Portale clienti
  • Portale genitori/studenti
  • Portale self-service
  • Prenotazioni di gruppo
  • Prenotazioni online
  • Profilo clienti
  • Programmazione
  • Programmazione appuntamenti
  • Promemoria
  • Promemoria delle chiamate
  • Promemoria via e-mail
  • Punto di vendita
  • Quadro della attività
  • Registrazione online
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Riprogrammazione
  • Sincronizzazione dei calendari
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Sistema multi-locale

Alternative a SimplyBook.me

Un software di programmazione online per team e privati che si integra direttamente con i calendari di Google e Microsoft.
MINDBODY semplifica la pianificazione, l'aggiornamento o l'elaborazione degli appuntamenti per te, i tuoi stilisti e il personale del tuo salone, tutto da un'unica schermata. Ulteriori informazioni su Mindbody
Appointy è un software di pianificazione semplice, funzionale e potente progettato per aiutarti a far crescere e gestire la tua azienda.
Squarespace è una piattaforma multifunzione che consente di creare siti web, negozi online o portafogli di aspetto eccellente.
Il sistema versatile semplifica l'organizzazione e l'elaborazione dei pagamenti per lezioni, corsi, seminari ed eventi per qualsiasi tipo di attività.
Un'ottima soluzione online e multifunzione di pianificazione degli appuntamenti e gestione aziendale per i professionisti moderni nell'ambito dell'offerta di servizi.
HoneyBook semplifica e automatizza l'esperienza del cliente, dalla richiesta alla fattura finale.
Le soluzioni di e-commerce e gestione dei negozi di Rentle forniscono gli strumenti e il supporto necessari per avviare, gestire e far crescere un'impresa di noleggio. Ulteriori informazioni su Rentle

Recensioni su SimplyBook.me

Punteggio medio

Nel complesso
4,6 (936)
Facilità d'uso
4,4 (936)
Servizio clienti
4,6 (936)
Caratteristiche
4,5 (936)
Rapporto qualità-prezzo
4,5 (936)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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1
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Jesus P.
Jesus P.
CEO/President (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Affordable and Powerful Booking Software

5,0 anno scorso

Commenti: This software works very well for booking. We had complicated requirements for customer support and coaching and this software handled both well.

Aspetti positivi:

I loved the features included with the base package and the ability to add extra features alacarte to keep costs low. Customers can self-cancel and outgoing emails can be customized. Zapier included!

Aspetti negativi:

The moment you need an extra feature after your first three alacarte ones, the price jumps up into the next alacarte tier. Also, you cannot create booking "buffers" or delays for different departments. For example, if you want customer service customers to wait at least 1 hour before booking a customer service call, but want coaching customers to wait 24 hours before booking a call, it cannot accommodate those different delays in different departments. The entire company must be either a 1 hour delay, or a 24 hour delay.

Simon P.
Director (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Solid online booking system with good extras

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: We had looked at other solutions including Calendly, Acuity, but the particular client in question needed an option where it was also possible to sell complementary products with the booking process. SimplyBookMe ticked all the boxes and worked extremely well, and was easy to add to a Wordpress/WooCommerce set up.

Aspetti positivi:

Had the required appointment booking, allowing different types of appointments to be booked, but also had the added benefit of being able to sell products alongside the booking which was a requirement for this particular client. Trial allowed which was good for testing features fully.

Aspetti negativi:

Obviously would be great if everything was free, you have to pay for certain products. It can be a little confusing as to how the extra features are charged for.

Alternative considerate: Calendly e Acuity Scheduling

Perché passare a SimplyBook.me: The ability to sell products during the booking process was the main factor.

Risposta di SimplyBook.me

mese scorso

Thank you so much Simon for taking the time to leave us your fantastic feedback, we appreciate it greatly! All the best The SimplyBook.me team

Utente Verificato
Chief Technology Officer, Security Officer & Full Stack Software Engineer (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Very wide set of features with a great pricing model but poor API support.

3,0 4 anni fa

Commenti: The service has a powerful API that has documentation that is good enough to get you up and going with an implementation. It has some bugs and has poor technical support. The pricing model is very scalable if you have lots of people that need to have calendars/scheduling that don't necessarily use the scheduling capacity (provided by the API) in your application (they charge per booking not per calendar). The nail in the coffin for us it the lack of HIPAA compliance for the API. Their sales page touts HIPAA compliance but this is not possible if you are using the API and this is not stated anywhere. Your team could spend time and money encrypting all your data yourself before it gets to Simplybook.me's servers but it just makes it painful to use compared to other services out there that offer this out of the box.

Aspetti positivi:

They have a very wide set of features for users that are using their scheduling interface. The API seems to be quite robust as well handling many of the core scheduling features in it. The pricing is based on features and number of bookings which is very scalable for our use case that has lots of people that require a calendar but may never use the booking features that are provided by this integration.

Aspetti negativi:

They claim that their product is HIPAA compliant. However, turning on the HIPAA compliant features shuts down access to their API, which is the only thing we are using them for. Their API support is very poor. Most of the time they just say they cannot help and their answers are very abrupt and unhelpful answers most of the time (you have to keep nagging to get a decent response). There are bugs here and there in the API. The documentation for their API, though large, is incomplete and lacks thorough/clear explanations and neglects things like how call backs work etc. It looks like their feature set is growing but the API capacity is not.

Aled E.
Owner (UK)
Sport, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Good overall - improvement needed

4,0 4 mesi fa

Commenti: Overalls experience is good.

Aspetti positivi:

It is a very simple scheduling site. Not many customer don't know how to navigate around the site.

Aspetti negativi:

The system has little niggle points that need improving such as drop downs for quantities/options where at the moment single widgets can only be selected. My business sometimes multiple events are needes but simply book it only allows the customer to book one event at a time, can be frustrating to the customer and also coats me extra with having 2 transactions.

Alternative considerate: eola

Perché passare a SimplyBook.me: Unfortunately tied down due to having reviews with simply Scheduling. This year we will focus on having reviews away from simply to make further changes unless simply help improve the system

Daniele B.
Captain (Malta)
Settore marittimo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

My booking system

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: I use Simplybook since a year and really wanted to go ahead with them, today sorted out some issues, i donfirmed for a year

Aspetti positivi:

The app for me is what makes a difference in terms of accessibility as owner of a charter company with different boats.

Aspetti negativi:

A bit difficult to handle widgets on my website and some translation, a mid-long job which needed to be done anyway. THe Customer Service team helped me out.

Alternative considerate: Regiondo

Perché passare a SimplyBook.me: Because the app makes my life easier, despite Regiondo's team has been available for a videocall instead of a chat. Simplybook customer service anyway sorted out the issues i had.

Risposta di SimplyBook.me

mese scorso

Thank you so much Daniele for taking the time to leave us your fantastic feedback, we appreciate it greatly! All the best The SimplyBook.me team