TouchBistro POS

TouchBistro POS

da TouchBistro

Chi utilizza TouchBistro POS?

Il punto vendita TouchBistro è perfetto per qualsiasi attività di Full Service o Quick Service che desidera ridurre i costi, aumentare l'efficienza e migliorare la esperienza dei clienti.

Cos'è TouchBistro POS?

TouchBistro è un punto vendita per iPad e una soluzione di pagamento integrata, creata per gli utenti dei ristoranti. TouchBistro ha aiutato oltre 23.000 ristoranti in più di 100 paesi in tutto il mondo ed è stato nominato il miglior punto vendita per ristoranti per quattro anni di seguito da Business News Daily. I ristoranti acquistano TouchBistro perché desiderano un punto vendita che possa aiutarli ad aumentare le vendite, migliorare il servizio clienti e rendere più consapevoli le decisioni aziendali. TouchBistro viene fornito con il supporto di esperti 24 ore su 24, 7 giorni su 7.

Dettagli su TouchBistro POS

TouchBistro

http://www.touchbistro.com/

Fondata nel 2011

Panoramica dei prezzi di TouchBistro POS

TouchBistro POS non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di TouchBistro POS è disponibile a partire da 69,99 USD/mese.

Prezzo di partenza

69,99 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di TouchBistro POS

Software POS da usare con IPad
Assistenza al programma di fidelizzazione
Autorizzazioni di accesso per utenti
E-commerce
Gestione degli sconti
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei prezzi
Gestione dell'inventario
Gestione delle commissioni
Monitoraggio dei resi
Monitoraggio delle vendite
Scansione di codici a barre
Terminale di cassa per bar
Terminale di cassa per ristoranti
Conti separati
Controlli separati
Controllo dell'inventario
Gestione cassetto portadenaro
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei consigli
Gestione del personale
Programma di fidelizzazione
Accesso da dispositivi mobili
Conti separati
Controlli separati
Creazione di report/analisi
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei consigli
Gestione dell'inventario
Gestione della consegna
Gestione delle tabelle
Ordini online
Programma di fidelizzazione
Contabilità integrata
Creazione di report/analisi
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione del menù
Gestione del personale
Gestione dell'inventario
Gestione delle cucine
Gestione delle liste di attesa
Gestione delle prenotazioni
Gestione delle tabelle
Punto di vendita

Recensioni su TouchBistro POS

Stai visualizzando 5 di 305 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
3,9/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
4/5
Paul M.
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 8/10/2016

"For iPad soulution for busy restaurants, this is your answer!"

Commenti: I have a higher volume seafood restaurant in Key West Fl called The Stoned Crab. We wanted a system where wait staff could service multiple tables while taking orders with out having to go to a main terminal. After trying another system and seeing others that relied upon cloud support and internet we were left with a crashed system and back to basics. A good resturantuer recommended Touch Bistro, I can tell you things are now amazing, the systems works incredible off its own network(yes you loose internet and never skip a beat) it's fast, reliable and the customer support and tech can't be beat. I really lost faith in entering the market with iPads after a big faluire, but Touch Bistro made me a believer and goes out of there way to find new ways to give us data and programs that we want. To sum it up, if you want to increase service, business, effiency and have happy staff.....You just found the right system, take it from me who found then latter than sooner, you won't regret.
Paul Menta

Vantaggi: Customer support, fast system, no internet needed to run, menu photos and special items to show to customers at table, data to watch your bottom line and a ton more.

Inconvenienti: No chip card swipe yet, I would say more program features, but when I asked for more they made more. I am having trouble with this part as the programming can be a bit tech, but they help you and then your good.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 8/10/2016
Brent M.
Operations Manager
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/11/2019

"Slick, powerful & user-friendly in a small package"

Commenti: This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery. Could not live without it. Internet outages make everyone panic now!

Vantaggi: The software is incredibly intuitive and has an extremely high level of functionality within its simple user interface.

Inconvenienti: The one issue we have is the inflexible partnership TouchBistro has with Apple. Thousands of dollars of hardware must be purchased to run TouchBistro, and there is almost no flexibility in what you are allowed to by to run it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/11/2019
Nathan B.
Owner
Ristoranti, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/1/2020

"Very Disappointed. I need someone from their company to reach out!!"

Commenti: I am not one who usually shares my experience when it's bad but I am leaving these reviews in hope that TouchBistro will reach out to me so I can resolve some issues. We purchased the system and went live back in October of 2019 for our new restaurant. The interface looked good but as far as the system being customizable to whatever you want it to do...It's not that. During our time the system lost orders, had issues updating the menu from the cloud to the POS and ultimately cost us around $750.00. The card readers continue to lose connection, the printers print to different locations randomly, and when the POS updated, it messes up because the Main Hub has not updated yet. We have a fairly small location so to attach a screen to our iMac Mini every few days is pretty challenging and if we don't, we start shift with these problems. That is what lead me to look for another POS and we found one that is far exceeding our expectations. Toast has been amazing! I called TouchBistro to cancel and the rep stated that he would send me an e-mail of cancellation and someone would reach back out to me to finish it up. I was on hold for around 1 hour and 20 minutes the first time I tried to cancel. I did get the e-mail but no-one ever called me back to wrap this up. Today I tried to reach out and was waiting on hold for 42 minutes before getting a rep who said he had to transfer me to the care team to get everything done. I was transferred, waited for about 15 minutes on

Vantaggi: The iPads were ok, and it wasn't too hard to hook up

Inconvenienti: Losing orders, connectivity problems, card reader not working, printers printing to different locations randomly, Not very customizable

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/1/2020
Kyle W.
Corporate Videographer
Settore automobilistico, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/4/2019

"TouchBistro POS Review"

Commenti: When I first saw TouchBistro POS sponsoring restaurants on a Gordon Ramsey television show, I thought if he recommended it maybe we needed it as well. I am not at all disappointed by this decision I have made. Traditional tickets are out the door now thanks to this lovely system. You've made our business run smoother, which means more happy customers.

Vantaggi: The TouchBistro POS system is a very easy to use. I don't find myself to be the best at POS systems, but the setup process was basically idiot-proof. Getting everything to work took way less time than I anticipated. Also, I have yet to see this POS system crash, even during busy hours.

Inconvenienti: Sometimes there can be a little lag when putting in certain orders. It seems like the POS system is sometimes just trying to play catch up with itself. We have noticed that moving from page to page oftentimes will slow it down. We have learned to not click as quickly now though.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/4/2019
George R.
IT Manager
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/12/2017

"Excellent product!"

Commenti: TouchBistro is central to our restaurant operation. Our servers are happy with it, and overall administration is easy and effective for our needs.

Vantaggi: TouchBistro is very easy setup and use and is truly designed for restaurant use. The cloud reporting feature and customer support are also excellent.

Inconvenienti: The one downside for us is that you can't do any real administrative activity without disrupting service, so you have to do it on one of the iPads outside business hours.

Risposta del fornitore

da TouchBistro il giorno 18/12/2017

Hey, George!

Thanks so much for your review. Very happy to hear you're finding TouchBistro to be very easy to setup and use, and agree with us that TouchBistro is truly designed for restaurant use.

If there's anything I can do to make your experience even better, please do not hesitate to get in touch.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/12/2017