BQE Core

Chi utilizza BQE Core?

Società di servizi professionali tra cui architetti e ingegneri, contabili, CPA, imprese e consulenti IT, appaltatori governativi, professionisti legali e altro ancora.

Cos'è BQE Core?

BQE Core centralizza i dati finanziari delle aziende di servizi professionali e di progetti in una bellissima piattaforma cloud. Combinando strumenti di gestione dei progetti, monitoraggio del tempo e delle spese, fatturazione, creazione di report e gestione finanziaria, Core semplifica la gestione della tua azienda in modo più redditizio. Organizza le informazioni, automatizza le attività ripetitive e ti consente di dedicare più tempo a fornire servizi ai tuoi clienti anziché gestire i processi interni. Iscriviti per richiedere una prova gratuita di 15 giorni.

Dettagli su BQE Core

BQE Software

http://www.bqe.com

Fondata nel 1995

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
Video di BQE Core
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Panoramica dei prezzi di BQE Core

BQE Core dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di BQE Core è disponibile a partire da 7,95 USD/mese.


Prezzo di partenza

7,95 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Caratteristiche di BQE Core

  • Database impiegati
  • Feedback a 360 gradi
  • Gestione dei benefit
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle ferie
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle retribuzioni
  • Gestione orari e presenze
  • Inserimento aziendale
  • Monitoraggio candidati
  • Portale self-service
  • Profili dei dipendenti

Visualizza l'elenco completo di Gestionale HR

  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Ordini di acquisto
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Pubblica amministrazione
  • Riconciliazione bancaria
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Programmi per contabilità

  • Calcolatore delle tasse
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione di spese impreviste
  • Fatturazione online
  • Fatturazione per ore
  • Fatture personalizzabili
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Pagamenti online
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Portale di fatturazione
  • Sistema multi-valuta

Visualizza l'elenco completo di Programmi per fatturazione elettronica

  • Controllo degli orari di lavoro
  • Fatturazione automatica
  • Gestione contabile
  • Gestione dei calendari
  • Gestione di casi
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Software di fatturazione per studi legali

  • Analisi predittiva
  • Assistente personale virtuale
  • Automazione dei processi e dei flussi di lavoro
  • Chatbot
  • Per il sistema sanitario
  • Per l'e-commerce
  • Per le vendite
  • Sistema plurilingue

Visualizza l'elenco completo di Software di intelligenza artificiale

  • Controllo ore e spese
  • Diagramma di Gantt
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di idee
  • Gestione finanziaria
  • Metodologie agili
  • Metodologie tradizionali
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban

Visualizza l'elenco completo di Software di project management

  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Generazione di proposte
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi

Visualizza l'elenco completo di Software per automatizzare i processi

  • CRM
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione conti fiduciari
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei conflitti
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle attività
  • Gestione di contenziosi
  • Gestione di contratti
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti

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  • Controllo degli orari di lavoro
  • Distinta materiali
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione delle fatture
  • Monitoraggio dei costi di completamento
  • Monitoraggio dei costi di produzione
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Ordini di modifica
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Preventivi / Stime
  • Relazioni sugli scostamenti

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  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Database impiegati
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione foglio presenze
  • Molteplici importi da fatturare
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Rilevamento del tempo offline

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione del tempo

  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo degli orari di lavoro in base al cliente
  • Controllo degli orari di lavoro in base al progetto
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei risarcimenti
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio delle attività
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione del tempo e delle spese

  • Controllo degli orari di lavoro
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del personale
  • Gestione di documenti
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Per studi contabili/commercialisti
  • Portale clienti

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione della contabilità

  • Appunti relativi al caso
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione conti fiduciari
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei conflitti
  • Gestione dell'email
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle cause pendenti
  • Gestione di contratti
  • Gestione di documenti
  • Tracciabilità delle spese

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Le migliori alternative a BQE Core

Altre alternative a BQE Core

Recensioni su BQE Core

Stai visualizzando 5 di 443 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
4,5/5
Caratteristiche
4,3/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Robert c. M.
Business Development Director
Servizi legali, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2019

"Valuable software for billing at a law firm"

Commenti: Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Vantaggi: The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated
with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Inconvenienti: It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2019
Laura S.
Principal
Architettura e urbanistica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/5/2020

"Core has been an integral in helping us to understand and grow our business"

Commenti: Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Vantaggi: A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Inconvenienti: In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/5/2020
Cathy F.
CFO
Architettura e urbanistica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/7/2020

"CORE has given our principals and project managers more access to real time data"

Commenti: As we continue to get more proficient navigating CORE, it has given our principals and project managers more access to real time data reducing the potential for errors in reporting and data transfer in multiple areas to better service our valued clients.

Vantaggi: Project management and accounting real time data metrics anytime and almost anywhere through cloud based hosted subscriptions allowing quick response time to our valued clients. CORE has eliminated need for complicated spreadsheets and various other methods of housing project data. Coming from QuickBooks desktop accounting which we have used for almost 19 years, CORE accounting subscription has given us access to company financial data anywhere. We are utilizing Core for time tracking, expense reports, billing, project management and accounting.

Inconvenienti: The display as feature needs to be expanded and made specific to invoices and time cards. Core has ePayments for credit card and we are waiting for ACH feature which is going to be there somewhere in August.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/7/2020
Stacy M.
Industria edilizia
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3,5/5
  • Facilità d'uso
    2/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 30/6/2015

"BillQuick - A look at one year post conversion"

Vantaggi: BillQuick is a powerful tool in tracking project time and expenses for professional services. We converted from 7 years of Quick Books data. Although the conversion and integration was not a seemless process, and the learning curve was much longer than originally anticipated, we are now tracking project profitability at a much higher level than we ever have before.
BillQuick Tech Support is fantastic. They are patient and knowledgeable, and we have received a lot of added value by having the Gold Care Tech Support package added onto our services. Additionally, we have invested quite a bit of extra money on having Bill Quick Customization Department write customized reports. Although the standard reports section is extensive, we were unable to find reports that gave us exactly the data we wanted to see. It's nice that this additional service is offered, but it would be nice for them to give us a handful of customized reports as part of the conversion process and then charge extra from there on out.

Inconvenienti: The software is not as user-friendly as it could be. Some things are overly complicated and require detailed use before you understand the functionality of the software. It could not be more different that QuickBooks, and the transition for us was difficult. Personally, I highly underestimated the learning curve. In the beginning, we were only using BQ for time and expense logging and we maintained our Quick Books file for all other general accounting, which I would strongly discourage. Although the SYNC feature does work to sync data between programs, it is not a clean sync and much of it needed cleanup on either side of the sync. This was very frustrating. We just recently converted all of our general accounting in QB over to the Accounting portal in BillQuick. This has helped to have all of our financial records in one software system and our data is much more consistent. However, the "Accounting" portal is not perfect and there are a number of features that are lacking where QB has it all dialed in. Examples: 1) in looking at a vendor bill, there is no indication or PAID FLAT to see it has been PAID or not. To see if it is paid, I have to look at the previous checks. 2) In a report that lists all AP checks written for a particular time frame, there is no TOTAL at the end of the report. 3) BQ allows duplicate check numbers. (This is not a complete list, but the top 3 things that drive me insane.) These seem like basic accounting features and for them to not be included in an accounting software is frustrating. DISCLAIMER: we have not yet upgraded to BQ2015 and remain on BQ2014 for a while longer. My understanding is that BQ2015 has updated a number of accounting features, so I look forward to seeing if any of those issues are remedied.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 30/6/2015
Kerrie D.
Business Manager
Architettura e urbanistica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/7/2020

"Invoices have been easier to process compared to previous software"

Commenti: Overall experience is great. As mentioned we experiencing error free time tracking, billing and the presentation of invoices is far better.

Vantaggi: We use the time, billing and accounting functions frequently and it has made my job a lot easier and smoother compared to tracking down expenses and time for the team members. Processing reports are simple as well. Less error of tracking time/expenses as compared to our previous software. Invoices are more accurate. Invoices look professional and clean.

Inconvenienti: Cannot think of anything at this time. We are really enjoying the software

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/7/2020