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Cos'è Optix?

Optix è una piattaforma ottimizzata per dispositivi mobili che rende intelligente e intuitiva la gestione degli spazi condivisi. Tutti gli strumenti necessari per gestire un ambiente di lavoro moderno e connesso.

Chi utilizza Optix?

Optix è un'applicazione di gestione del posto di lavoro progettata per spazi di coworking, uffici attrezzati e altre strutture per uffici condivisi.

Optix Software - 1

Hai dubbi su Optix? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Optix

Optix

4,8 (48)
159,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
35
19
4,7 (48)
4,6 (48)
4,9 (48)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
35,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
107
9
4,7 (709)
4,8 (709)
4,8 (709)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Booqable
Funzionalità più votate
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Gestione dell'inventario
Gestione delle prenotazioni
essensys Platform
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Slack
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat dal vivo
Strumenti collaborativi
Operate
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Zapfloor
Funzionalità più votate
Avvisi/Notifiche
Gestione delle iscrizioni
Indicatore della disponibilità
FMS:Workplace
Funzionalità più votate
Gestione degli spazi
Gestione della manutenzione
Prenotazione di camere
Witco
Funzionalità più votate
Prenotazione di camere
Prenotazioni online
Programmazione della disponibilità delle camere
WorkInSync
Funzionalità più votate
Avvisi/Notifiche
Database impiegati
Relazioni sull'utilizzo
Common Areas
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.

Recensioni su Optix

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
85%
4
13%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Mezzi di comunicazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Unparalleled Customer Support

5,0 2 anni fa

Commenti: I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Aspetti positivi:

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Aspetti negativi:

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Risposta di Optix

2 anni fa

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager (USA)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

There is NO competition.

5,0 11 mesi fa

Commenti: 'Turn it up to 11'.

Aspetti positivi:

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Aspetti negativi:

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Risposta di Optix

10 mesi fa

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Jonathan
Practitioner Experience Lead (USA)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Decent for what it's worth

3,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Aspetti negativi:

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Nia
Operations Manager (USA)
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Thanks You Optix

5,0 9 mesi fa

Commenti: Overall, I love Optix. I appreciate having a dedicated specialist available to assist with any questions about the software. I am also grateful for the seamless integration of Optics into our daily operations.

Aspetti positivi:

I appreciate that Optix provides a centralized platform for billing and communication between clients, promoting a seamless experience.

Aspetti negativi:

I wish there was a way to allow us the option of carrying over hours or tokens for our clients. We wanted to change our business model, but the fact that ours does not allow rollover made it impossible to do so. We are OK with sticking to the current model, but if that feature does become available, it would be cool to see how it impacts our business.

Risposta di Optix

8 mesi fa

Thank YOU, Nia, for your review! We really appreciate it and are happy to hear we're powering a seamless experience for your clients. We value your partnership and feedback on how we can continue to improve the platform to better align with your business!

Michele
Founder (USA)
Forniture e materiali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

I am sure its great for the right use

5,0 9 mesi fa

Commenti: The staff were great and support team always ready to help! The on-boarding process was smooth and I could see myself using the app if I had a straight up coworking space

Aspetti positivi:

Visually more minimal made it easier to read and use. I think the location based check in process is genius for coworking spaces.

Aspetti negativi:

It simply was not quite what I needed for my business. We are partly a coworking space but our primary service is a daycare so ultimately we need an app made for a daycare, we were not utilize any of the great coworking options through Optix

Risposta di Optix

8 mesi fa

Thanks for your review, Michelle! We're sorry that we weren't able to continue to work with you and your team but understand that you need to continue to evolve as your business evolves. Best of luck with building out the daycare!