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Cos'è Optix?

Optix è una piattaforma ottimizzata per dispositivi mobili che rende intelligente e intuitiva la gestione degli spazi condivisi. Tutti gli strumenti necessari per gestire un ambiente di lavoro moderno e connesso.

Chi utilizza Optix?

Optix è un'applicazione di gestione del posto di lavoro progettata per spazi di coworking, uffici attrezzati e altre strutture per uffici condivisi.

Optix Software - 1
Optix Software - 2
Optix Software - 3
Optix Software - 4
Optix Software - 5

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Optix

Optix

4,8 (51)
197,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
44
19
4,7 (51)
4,5 (51)
4,9 (51)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
35,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
107
9
4,7 (781)
4,8 (781)
4,8 (781)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Funzionalità più votate
Prenotazione di camere
Prenotazioni online
Programmazione della disponibilità delle camere
TableAir
Funzionalità più votate
Pianificazione della disponibilità delle postazioni
Prenotazione di spazio
Prenotazioni online

Recensioni su Optix

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
82%
4
16%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Mezzi di comunicazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Unparalleled Customer Support

5,0 2 anni fa

Commenti: I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Aspetti positivi:

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Aspetti negativi:

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Risposta di Optix

2 anni fa

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager (USA)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

There is NO competition.

5,0 anno scorso

Commenti: 'Turn it up to 11'.

Aspetti positivi:

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Aspetti negativi:

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Risposta di Optix

anno scorso

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Caleb
Club Manager (Canada)
Gestione delle risorse, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Game Changer

4,0 2 mesi fa

Commenti: Transitioning from a member management software that was not specific to coworking to Optix has been amazing. It feels purpose-built and they take any feedback / suggestions and run with them.

Aspetti positivi:

Their onboarding and support teams are top notch!

Aspetti negativi:

Navigation to various settings are scattered and not super intuitive. Lack of printing integrations.

Risposta di Optix

2 mesi fa

Thank you so much for taking the time to share your feedback here, Caleb! Communities like yours are what keep us so focused on and committed to our mission. We're grateful to partner with you and excited to continue growing together.

Jonathan
Practitioner Experience Lead (USA)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Decent for what it's worth

3,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Aspetti negativi:

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Kate
Manager (Australia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good but needs a few kinks worked out

4,0 3 mesi fa

Commenti: I would recommend to people but would warn about invoicing quirks and reporting abilities.

Aspetti positivi:

The booking system and live notifications App

Aspetti negativi:

The invoicing system, although accurate can be difficult to navigate, syncing ws XERO was good

Risposta di Optix

2 mesi fa

Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with Optix, Kate! I have made sure to share this note with our team for review. If you're open to sharing more details about the invoicing feature and reporting abilities you'd like to see improved in the future, we'd love to hear more! Please feel free to reach out via the support channel or email [email protected].