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Cos'è TenForce?

Piattaforma EHS completa, personalizzabile in base alle proprie esigenze.

Tieni traccia, analizza e crea report sui tuoi processi EHSQ.

Centralizza i dati, semplifica la conformità e i processi e migliora la collaborazione.

Scalabile in base a modulo, reparto o sito.

Chi utilizza TenForce?

Settori: Prodotti chimici, energia, produzione, prodotti farmaceutici, produzione di alimenti/bevande. Aziende con processi complessi in settori altamente regolamentati.

TenForce Software - 1

Hai dubbi su TenForce? Confrontalo con un'alternativa popolare

TenForce

TenForce

4,1 (7)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
161
3
3,7 (7)
3,9 (7)
3,8 (7)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
50.000,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
279
68
4,0 (94)
4,2 (94)
4,3 (94)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Apprendimento asincrono
Gestione di incidenti
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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso offline
Programmazione
WorkClout
Funzionalità più votate
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Gestione della conformità
Wrike
Funzionalità più votate
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Creazione di dashboard
Flusso di lavoro configurabile
Adaptive Compliance Engine (ACE)
Funzionalità più votate
Condivisione di documenti
Gestione corsi
Portale degli allievi

Recensioni su TenForce

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
3,8
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
3,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
29%
4
57%
3
14%
Sandra
ESG Global Safety Technical Support (Germania)
Prodotti chimici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Highly qualified TenForce team

5,0 5 mesi fa

Commenti: My experience is consistently positive (see Pros.)

Aspetti positivi:

The option of customer-specific configuration The friendliness, flexibility and commitment of the highly qualified TenForce team (had contact with Business Development Manager, Customer Success manager, Project Manager, BTA, or people from the Tenforce support team and from the accounting departments) The employees also take the time to solve problems spontaneously / at short notice and help quickly with user problems with good constructive suggestions for solutions. The employees also take the time to solve problems spontaneously / at short notice and help quickly with user problems with good constructive suggestions for solutions. Top service!!!

Aspetti negativi:

No cons, but a suggestion for improvement: Understandably, I personally don't expect everyone to be available at all times. Therefore, I would like to see (if it doesn't already exist) a portal for TenForce customers where we can find instructions on how to use the various tools (especially useful at the beginning when you start to use a new module). I am aware that this cannot be implemented 1:1 due to customization, but it could possibly be done for the modules in their "pure form", as well as for the Meeting & Action tool, or frequently asked customer questions could be stored in FAQs depending on the module.

annick
Assistent Business Controle Integriteit (Belgio)
Settore petrolifero ed energetico, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

action management and document control

4,0 6 mesi fa

Commenti: as an admin it is a very flexible tool, that you can adjust yourself . however due to all the different possibilities the general user sometimes does not know what to use. for a standard user the 'ONE way to go' should be intuitively found

Aspetti positivi:

the flexibility of the tool and the power to do a lot of things yourself as administrator.

Aspetti negativi:

so many possibilities that a regalur user does not always intuitively see how to work/navigate. a training is necessary for the basics

Rajeev
IT Service Delivery Manager (Belgio)
Telecomunicazioni, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Tenforce review

3,0 5 mesi fa

Commenti: Dedicated & honest team which listens to our comments/remarks/problems/issues and comes up with solutions/proposals/workarounds.

Aspetti positivi:

Tenforce product is: 1. Configurable 2. Flexible 3. Most of the GUI (web + mobile app) is pleasing

Aspetti negativi:

1. The indicators & admin scripts are not documented even though there's a possibility. 2. When deleting an indicator, no warning message is shown to the admin user. This can be fatal for the application if the user doesn't remember the indicator which was deleted. 3. We create proposals/ideas in the product board, but there's no possibility for us to see the status of those.

Mark
Business System Owner (Belgio)
Telecomunicazioni, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

For better or for worse...

4,0 5 mesi fa

Commenti: Having met one of your key-people even before I started working with TenForce directly, there was an immediate connection, a click... That's not something that happened a lot to me in my 30+ years in ICT
Together, we've been through a lot and have shared both good and less-good moments but always came out on top (and stronger)!
Also, in these bad days, there's no fingerpointing; we work on the problem together.

Aspetti positivi:

The can-do mentality The people I work with, either daily or less frequently (see also below)

Aspetti negativi:

In a partnership, it's sometimes give-and-take and not every request should come with a price-tag

Tine
It business analyst (Belgio)
Prodotti chimici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

All in all happy with application

4,0 6 mesi fa

Commenti: I like tenforce, it is clear and setup is done easily. The lay-out is nice and you can adapt it to your likings as a user. The smartlist and filtering options are a plus. However, some of our users that only use parts of the application complain about the different tabs and to them it is sometimes unclear which tab contains which information.

Aspetti positivi:

Clear, userfriendly application Lay-out Setup is userfriendly too (expect for mixing injuries and incidents in a smartlist)

Aspetti negativi:

Horrible reaction time from the support team on customizations, estamations for changes also take forever

Marc
SKAP -Manager (Paesi Bassi)
Prodotti alimentari e bevande, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

abi tenforce

5,0 6 mesi fa

Commenti: Overall, a good and productive collaboration that has led to a customized database tailored to the needs of our brewery.

Aspetti positivi:

How it’s built and the calculations behind every step in the process. Also, the possibility to set the system up for more than one department. Very easy to extract data in Excel format. Quick overview in several templates to see the status of some educations or programs.

Aspetti negativi:

No calendar implemented for the follow-up of blue-collar employees.

Luc
Maintenance manager (Belgio)
Prodotti chimici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Experiences with TenForce

4,0 6 mesi fa

Commenti: I like working with the software and with the TenForce team. They always look for solutions within the standard system.

Aspetti positivi:

The people of TenForce listen to what the needs of the customer are. They are able to translate this into a working software. Work flows are easily defined.

Aspetti negativi:

The readability of the screens is not that good. Repeating alerts is not possible without extra programming.