Pulseway

Chi utilizza Pulseway?

Reparti e consulenti IT, amministratori di sistema, fornitori di servizi gestiti (MSP).

Cos'è Pulseway?

Permette di monitorare, gestire e controllare sistemi e app IT in tempo reale da qualsiasi smartphone, tablet o desktop. Pulseway ha fatto per l'amministrazione del sistema ciò che gli smartphone hanno fatto per le e-mail: ricevi una notifica, vedi un problema e lo risolvi in pochi secondi. Il monitoraggio non è più un dramma: ora è possibile monitorare e rispondere immediatamente ai problemi dei server non appena si presentano. È come avere in tasca un NOC.

Dettagli su Pulseway

MMSOFT Design

http://www.pulseway.com

Fondata nel 2011

Single Pane of Glass - One Centralised RMM
Systems Updates on all Devices
Network Monitoring - Monitor Everything with an IP Address
Custom Reporting and White-Labelled Templates
Entire IT Infrastructure Overview
Video di Pulseway
Play
Single Pane of Glass - One Centralised RMM-thumb
Systems Updates on all Devices-thumb
Network Monitoring - Monitor Everything with an IP Address-thumb
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Panoramica dei prezzi di Pulseway

Pulseway dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Pulseway è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di Pulseway

Assistenza

  • Email/Help desk
  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (locale)
  • Linux (locale)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Pulseway

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  • Accesso/Controllo remoto
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Avvisi/Notifiche
  • Branding personalizzabile
  • Chat/Messaggistica
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Dashboard
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle capacità
  • Gestione delle conoscenze
  • Gestione delle licenze
  • Gestione delle modifiche
  • Gestione delle patch
  • Gestione di incidenti
  • Gestione e monitoraggio da remoto
  • Gestione utenti
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio dei server
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle risorse IT
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Notifiche in tempo reale
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione della manutenzione
  • Portale self-service
  • Quadro della attività
  • Rapporti IT
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  • Relazioni sui tempi di disponibilità
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
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  • Tracciato di controllo
  • Verifica dei problemi
  • Visualizzazione di dati

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  • Fatturazione e contabilizzazione
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  • Gestione del flusso di lavoro
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  • Gestione di dati
  • Gestione di documenti
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  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Software per data warehouse
  • Sorgenti di dati molteplici
  • Supporto per il database
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
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  • Strumenti collaborativi
  • Strumenti di diagnostica
  • Supporto video
  • Tracciato di controllo
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  • Trasferimento di file
  • Videoconferenze

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  • Strumenti di diagnosi
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Altre alternative a Pulseway

Recensioni su Pulseway

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Valutazione complessiva

4,6/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,7
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,7

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Corey J.
IT Administrator
Arredamento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/5/2019

"Low Cost RMM with Great Value"

Commenti: We transitioned from Labtech automate to pulseway and it's been remarkably simple to switch. The cost savings and what I find to be superior scripting automation has made pulseway my favorite RMM to date.

Vantaggi: Cost
Ability to Deploy from local servers
Remote Powershell/Command Prompt is a life saver
The scheduled execution of Powershell/Batch Scripts
Easily control windows updates

Inconvenienti: No remote access for Mac OS
The biggest con is that functions are split between the web interface, the Pulseway Remote Desktop app, and the Pulseway dashboard app, for example, you can only chat a user from the web interface and not directly from the remote desktop application, or you can only configure the customers pulseway monitor configuration from the Dashboard application.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/5/2019
Paul L.
President
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/5/2019

"Premium RMM at Great Cost"

Commenti: Pulseway is a great RMM tool, and with the introduction of third party patch management I think they have the opportunity to become one of the best platforms on the market in features, ease of use and cost. Support requests were generally answered quickly, the setup and deployment was easy and the use of the platform was easy to learn. This is a great platform.

Vantaggi: This RMM platform is incredibly easy to use and setup. Offering silent install of the agent, the ability to lock out the agent from users making changes and from our experience it used little system resources. The RMM comes with it's own integrated remote access tool which allows for seamless remote connection to client endpoints, as well as integrated remote command line tools and remote Powershell right in the dashboard, making it easy to perform tasks without interrupting users. Built in scripting with multiple predefined scripts was a plus, but the ability to custom create and deploy scripts to the dashboard was a huge benefit, especially when remote installing third party software and tools. The dashboard design is modern, the support agent can be branded to your company, and users can request support right from the quicklaunch icon. Additionally, the remote chat feature allows for communicating with a logged in user without having to remote connect to the endpoint, making it easy to give a user a heads up if you need to connect or reboot their machine. Overall the Pulseway RMM product is worth taking a look at for any MSP interested in getting premium features as half (or less) of the cost of the other guys, without compromising on ease of use or support.

Inconvenienti: Third party patch management is just now being rolled out for Pulseway, a feature that many other RMM platforms we reviewed already had in place. We had to use a third party patch management platform to manage non-Microsoft patches. The antivirus integration (for Webroot) doesn't allow management from the dashboard - if you want to add sites or configure policies you have to connect to the Webroot dashboard directly. You can deploy the AV solution from the Pulseway dashboard, but you would have to have already setup the profile for the deployment in Webroot. Pulseway requires a minimum 25 seats - so if you are a small MSP or just starting out, you may end up paying for unused seats - however, the price per seat for workstations is one of the lowest I have seen in the industry, so you'd likely still save money over the other platforms.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/5/2019
Anastasia P.
Director of Product Management
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 10/2/2021

"Powerful RMM solution"

Commenti: Easy to use, flexible price options, very effective tool.

Vantaggi: Pulseway offers a free trial version. Monitoring and reporting are very customisable. I like the ability to be in touch with logged in users using remote chat.

Inconvenienti: I didn't find any significant cons or anythign I didn't like about this tool. I would also note, that although this is a paid solution, nevertheless the price is quite acceptable for this level of the product.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 10/2/2021
Michael J.
Owner
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/3/2021

"Good product with deplorable support and unreliable quality"

Commenti: Choosing Pulseway was one of the worst mistakes we have ever made as a company. After horrible support times that are in breach of contract, we notified them we would be going to another RMM vendor. Now their VP of customer experience, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], has gone back on his word telling us they will not allow us to leave. Be prepared for a legal battle with this company. Account managers are dishonest and incapable of actually getting tickets resolved. They sell software with near 0 support.

Vantaggi: The software is highly capable with features that work wonderfully like remote support, end to end chat, and software/os management.

Inconvenienti: The support team for this company is abysmal. With several week long response time for simple tickets if you get a response at all.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/3/2021
Sean R.
Lead Tech
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/5/2019

"Amazing Product"

Commenti: Very Positive, Between Tech Supports Fast respond time, and Sales Rep checking in and letting me know personally of new features

Vantaggi: Very Fast and Reliable Product. this product and made it 100 times easier to monitor and responded to failures within minutes rather than the end user calling hours after a problem has arrived. This product is has endless features and endless customization for automation.

Inconvenienti: 1 update to fix Web viewing of server backups took a long time to fix ( this is now working and flawless), and does not support Legacy OS (Server 2008, Server 2003) but it is a good thing to move forward.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/5/2019