Cos'è Pulseway?

Permette di monitorare, gestire e controllare sistemi e app IT in tempo reale da qualsiasi smartphone, tablet o desktop. Pulseway ha fatto per l'amministrazione del sistema ciò che gli smartphone hanno fatto per le e-mail: ricevi una notifica, vedi un problema e lo risolvi in pochi secondi. Il monitoraggio non è più un dramma: ora è possibile monitorare e rispondere immediatamente ai problemi dei server non appena si presentano. È come avere in tasca un centro delle operazioni di rete (Network Operations Center, NOC).

Chi utilizza Pulseway?

Reparti e consulenti IT, amministratori di sistema, fornitori di servizi gestiti (MSP).

Video di Pulseway
Pulseway Software - 1 Pulseway Software - 2 Pulseway Software - 3 Pulseway Software - 4 Pulseway Software - 5

Hai dubbi su Pulseway? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Pulseway

4,7 (173)
Pulseway
32,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
165
11
4,7 (173)
4,7 (173)
4,7 (173)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
132
14
4,6 (246)
4,7 (246)
4,5 (246)
Perché questo confronto?

Alternative a Pulseway

Automatizza le soluzioni di backup e archiviazione in grado di fornire protezione e recupero dei dati da macchine fisiche e virtuali. Fai un tour gratuito.
Gestione integrata per desktop e dispositivi mobili destinata a fornitori di servizi gestiti (MSP).
Soluzione basata sul cloud che fornisce la gestione di sistemi remoti per desktop, server e computer portatili.
Controllo remoto in tempo reale del computer di un cliente sul web per help desk, software di supporto, organizzazioni IT e altro ancora.
Gestione remota del monitoraggio (RMM), automazione dei servizi professionali (PSA) e accesso remoto: soddisfazione di ogni esigenza IT in un unico posto. Ulteriori informazioni su Atera
Soluzione multifunzione di monitoraggio e gestione remota (RMM), progettata per fornitori di servizi gestiti con sistema di monitoraggio dei dispositivi e ticketing integrato.
Il software di supporto per l'helpdesk e lo strumento di gestione delle risorse comprendono knowledge base, gestione degli SLA, monitoraggio dei ticket e gestione dello stock.
Software basato sul cloud che consente alle aziende di proteggere gli ambienti fisici e virtuali da virus e malware di massa.
NinjaOne è una soluzione per le operazioni IT multifunzione semplice, apprezzata da MSP e professionisti IT. Ulteriori informazioni su NinjaOne
Gestione degli endpoint semplificata per desktop, server e portatili.
Migliaia di MSP e piccoli dipartimenti IT utilizzano il software di gestione IT Kaseya VSA per automatizzare l'IT. Inizia la tua prova gratuita!
La piattaforma di monitoraggio e gestione remota N-central® di SolarWinds® è progettata per semplificare la gestione di reti IT complesse.
SolarWinds® RMM è una piattaforma di monitoraggio e gestione remota progettata per semplificare la gestione, la manutenzione e la protezione delle risorse IT.
SYNCRO è un software di chat per siti web che utilizza gli SMS per chattare direttamente con i visitatori che arrivano sul tuo sito.
Può collegarsi a qualsiasi PC o server in tutto il mondo in pochi secondi. Potrai controllare a distanza il PC di un partner come se fossi seduto di fronte.
Apteriks offers hosted IP Address Management (IPAM) software, which is currently being expanded into CMDB space.
Mantieniti sempre un passo avanti rispetto a qualsiasi minaccia con la sicurezza avanzata e proattiva degli endpoint che prevede, rileva e neutralizza le vulnerabilità.
Wrike è un software di project management per le imprese con modelli di lancio del prodotto, monitoraggio del tempo, diagrammi di Gantt, schede Kanban e altro ancora. Ulteriori informazioni su Wrike
A Complete Unified Infrastructure Monitoring Suite for IT, Networking, Cloud, App and IoT devices.
EcholoN è una suite di software per la gestione dei servizi, che rappresenta una soluzione completa per il servizio, il supporto e l'assistenza ai clienti.

Recensioni su Pulseway

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
73%
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24%
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2%
2
1%
1
1%
Corey
Corey
IT Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Arredamento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Low Cost RMM with Great Value

5,0 3 anni fa

Commenti: We transitioned from Labtech automate to pulseway and it's been remarkably simple to switch. The cost savings and what I find to be superior scripting automation has made pulseway my favorite RMM to date.

Aspetti positivi:

Cost Ability to Deploy from local servers Remote Powershell/Command Prompt is a life saver The scheduled execution of Powershell/Batch Scripts Easily control windows updates

Aspetti negativi:

No remote access for Mac OS The biggest con is that functions are split between the web interface, the Pulseway Remote Desktop app, and the Pulseway dashboard app, for example, you can only chat a user from the web interface and not directly from the remote desktop application, or you can only configure the customers pulseway monitor configuration from the Dashboard application.

Paul
President (USA)
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Premium RMM at Great Cost

5,0 4 anni fa

Commenti: Pulseway is a great RMM tool, and with the introduction of third party patch management I think they have the opportunity to become one of the best platforms on the market in features, ease of use and cost. Support requests were generally answered quickly, the setup and deployment was easy and the use of the platform was easy to learn. This is a great platform.

Aspetti positivi:

This RMM platform is incredibly easy to use and setup. Offering silent install of the agent, the ability to lock out the agent from users making changes and from our experience it used little system resources. The RMM comes with it's own integrated remote access tool which allows for seamless remote connection to client endpoints, as well as integrated remote command line tools and remote Powershell right in the dashboard, making it easy to perform tasks without interrupting users. Built in scripting with multiple predefined scripts was a plus, but the ability to custom create and deploy scripts to the dashboard was a huge benefit, especially when remote installing third party software and tools. The dashboard design is modern, the support agent can be branded to your company, and users can request support right from the quicklaunch icon. Additionally, the remote chat feature allows for communicating with a logged in user without having to remote connect to the endpoint, making it easy to give a user a heads up if you need to connect or reboot their machine. Overall the Pulseway RMM product is worth taking a look at for any MSP interested in getting premium features as half (or less) of the cost of the other guys, without compromising on ease of use or support.

Aspetti negativi:

Third party patch management is just now being rolled out for Pulseway, a feature that many other RMM platforms we reviewed already had in place. We had to use a third party patch management platform to manage non-Microsoft patches. The antivirus integration (for Webroot) doesn't allow management from the dashboard - if you want to add sites or configure policies you have to connect to the Webroot dashboard directly. You can deploy the AV solution from the Pulseway dashboard, but you would have to have already setup the profile for the deployment in Webroot. Pulseway requires a minimum 25 seats - so if you are a small MSP or just starting out, you may end up paying for unused seats - however, the price per seat for workstations is one of the lowest I have seen in the industry, so you'd likely still save money over the other platforms.

Akanksha
Cyber Security analyst (India)
Sicrezza e indagini, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Marvelous

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: while using this product , It decreases my expenses and i can support my partners or end user while Travelling.

Aspetti positivi:

I like most about this platform is network monitoring and this product is very easy to use. discovery and deployment make very easy to deploy Pulseway agent.

Aspetti negativi:

in Pulseway admin can see everyone's screen there is no option to hide. if you add screen feature is optional can customer will like more this product.

Rex
Rex
Business Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A Low Cost Option with Everything!

3,0 4 anni fa

Commenti: For the price, you have workarounds. It does havea learning curve, and will take you time to get used to the way Pulseway does things. Sometimes its seems wacky the way things work. They offer decent support and most questions get resolved. Good think is they are always fixing issues, and updating the features. Saving money with Pulseway was our draw to it. Very happy with the way it offers many of the features in solutions costing 5 times the price. No commitment, no contract pricing let us play with it and decide without worry. Enjoy the professional layout.

Aspetti positivi:

It does take time to learn. It has many features, many modules and lots to offer. The price is the draw to Pulseway, as it is much cheaper than the leader in the RMM and MSP industry. They offer full managed support for servers, which if your an MSP, you will see the value there. The cost per server is low enough to make it profitable and give you access to network and server engineers at a low cost. The sales and marketing feature has lots of potential. The dashboard feature for systems is one the best.

Aspetti negativi:

Workflow and process flow is confusing. Needs a better one dashboard solution for everything and not having to jump to differnet modules. The integrated help desk, has issues and needs better integration with the RMM. Overall it needs a better workflow process.

Ryan
Owner (UK)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Really Great Solution At A Great Price

4,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

Pulseway has many features that compete with some of the big, very expensive solutions. It helps us manage our customers' IT without breaking the bank.

Aspetti negativi:

A few features feel a little unfinished like the the antivirus integrations.