Chi utilizza questo software?

NiceJob is built for any company that does great work, and wants to turn their customers into raving fans.

Valutazioni medie

56 recensioni
  • Nel complesso 5 / 5
  • Facilità d'uso 5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 45,00 USD/mese
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • NiceJob
  • https://get.nicejob.co/
  • Fondata nel 2013

Informazioni su NiceJob

----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to get more great reviews and build a great reputation. NiceJob automates your social media marketing using your great customer reviews and photos. And we help you improve your search engine results, website traffic, and sales by publishing your reviews and photos to your website. Unlike competitors, we have no contracts, a 14-day free trial, and are only $75/month ---> Try it free at get.nicejob.co <---

Caratteristiche di NiceJob

  • Controllo del processo di valutazione
  • Esecuzione ordini
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione delle modifiche
  • Gestione delle opere d'arte
  • Directory degli iscritti
  • Discussioni / Forum
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei social media
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione di gruppi
  • Gestione di siti web
  • Gestione eventi
  • Ideazione / Crowdsourcing
  • Moderazione dei contenuti
  • Calendario editoriale
  • Categorization/Grouping
  • Gestione SEO
  • Gestione dei social media
  • Gestione dei video
  • Gestione del marchio
  • Gestione della campagna
  • Gestione della distribuzione
  • Monitoraggio delle conversioni
  • Programmazione delle pubblicazioni
  • Pubblicazione multi-canale
  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Conformità al Regolamento generale sulla protezione dei dati (GDPR)
  • Corrispondenza dati
  • Gestione della campagna
  • Integrazione di dati
  • Modellazione predittiva
  • Personalizzazione
  • Profili dei clienti
  • Segmentazione della clientela
  • Analisi dati
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi delle tendenze
  • Analisi di testo
  • Dashboard
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione delle azioni
  • Gestione delle conoscenze
  • Raccolta multi-canale
  • Segmentazione della clientela
  • CRM
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei ipremi
  • Gestione delle iscrizioni
  • Loyalty Cards
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle referenze
  • Portale degli iscritti
  • Programma di fidelizzazione
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Analisi dati
  • Feedback a 360 gradi
  • Gestione dei sondaggi
  • Monitoraggio lamentele
  • Raccolta di feedback
  • Relazione delle chiamate
  • Analisi acquisizioni / perdite
  • Coinvolgimento dei clienti
  • Gestione conti
  • Gestione del ciclo di vita del cliente
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle entrate
  • Inserimento aziendale
  • Notifiche account
  • Usage Tracking/Analytics
  • Valutazione delle condizioni di salute
  • Campagne di drip marketing
  • Conformità CAN SPAM
  • Contenuti dinamici
  • Creazione di report/analisi
  • E-mail generate da eventi
  • E-mail ottimizzate per cellulari
  • Editor di posta elettronica WYSIWYG
  • Gestione degli iscritti
  • Gestione dei modelli
  • Gestione delle liste di distribuzione
  • Libreria di immagini
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Risponditori automatici
  • Sondaggi per clienti
  • Test A/B
  • Analisi dati/Tracciamento ROI
  • CTA personalizzabili
  • Campagne di drip marketing
  • Contenuti dinamici
  • Intelligenza commerciale
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Search Marketing
  • Segmentazione
  • Social Marketing
  • Test A/B
  • Analisi delle sensazioni
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle risposte
  • Ludicizzazione
  • Monitoraggio dei social media
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Parametri dei social media
  • Piattaforma per la valutazione dei clienti
  • Analisi delle sensazioni
  • Condivisione sui social
  • Dashboard
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle risposte
  • Gestione di feedback negativi
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Notifica di revisione
  • Richiesta di revisione
  • Activity/News Feed
  • Assegnazione di tag nei social media
  • Blog
  • Chat in tempo reale
  • Gestione della pubblicità
  • Gestione di gruppi
  • Gestione eventi
  • Integrazione di social media
  • Libreria multimedia
  • Sicurezza dei dati

Le recensioni più dettagliate su NiceJob

Not a review - A Rave!

Data della recensione: 14/2/2019
Deric D.
Owner
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: When I think about leaving review, it has more significant now that I’m at a business owner my reviews are getting an off a lot of traction, so much so that hey Review can seem to say 1000 words more than a photo ever could. With any service based business, gathering reviews is paramount. NiceJob has fit that need for us and have become an essential aspect of our business growth and development.

Vantaggi: Clearly, the ease-of-use and seamless integration between our CRM and their service. And quite literally the cost versus the benefit is clear, worthwhile, and actually beneficial.

Inconvenienti: That I didn’t find them sooner. :-) But With maybe a tiny tweaks here and there, the overall output is rather consistently good.

Risposta del fornitore

da NiceJob il giorno 15/2/2019

Hi Deric! Awesome to hear the great results you're getting with NiceJob! We come to work every day with the goal of building a product that truly helps companies like yours. Just wait till you see the new features we're releasing in 2019 :)

AMAZING TOOL & WORTH THE INVESTMENT

Data della recensione: 10/1/2019
Joseph Q.
Owner
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: The executive has helped us build our website, he knows what he's doing, super knowledgeable, professional, kind, and FAST! If there's a question you have or something you'd like to change on your website - they make it happen quick! We're used to waiting days - weeks for website changes to happen. OVERALL AMAZING STAFF AND INCREDIBLE SERVICE.
5 STARS ALL THE WAY! THANK YOU ALL FOR YOUR HELP.

Vantaggi: *Integrates seamlessly with our scheduling system - HouseCall Pro.
*Automatically text & emails our clients asking if they would recommend our service after a job is clicked "finished."
*When we first joined we started off with 41 reviews, we're now at 180 reviews total. That is a 340% increase!!
*We've gotten more exposure on Google & Facebook because of the amount of reviews we've gotten through NiceJob
*Our SEO has skyrocketed through the amazing website they built us at Convert.

Inconvenienti: The only con, is it doesn't integrate with Yelp for our customers to leave a review, but that is simply because Yelp has a strict policy.

Risposta del fornitore

da NiceJob il giorno 12/1/2019

Wow thats awesome Joseph!! Great to see that kind of results generating reviews with NiceJob. And just wait till you see the new features we're rolling out soon!

The best reputation management platform for small businesses

Data della recensione: 16/5/2019
Michael P.
Owner/Partner
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Being one of the smallest companies in a competitive market, it was a struggle to show the public how much our clients loved us. This has made it easy for all of our clients to share their experience, for us to show the client outcomes and then it's a great platform to update our website and social media sites with all of it.

Vantaggi: It has made it easy to maintain the online reputation of our small business while sharing everyone of our customer testimonials with the world.

Inconvenienti: The web app when interacting with the device on mobile has been slow/buggy.

From 20 to 130 reviews in just a few months! And our social media marketing had never looked better.

Data della recensione: 26/6/2018
Michael P.
Owner/Partner
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It has changed our SEM, SEO and reputation for the better. We're getting client and prospect engagement on social media through the automated posts and regularly get compliments on our high level of communication.

Vantaggi: The software guides our clients thorough what some feel is the arduous task of leaving a positive review. It helps remind them if they wanted to leave a review and then shows then the review sites that they already use.

Inconvenienti: Someones the AI doesn't detect that a review had been left by a particular client and it continues to nudge them, much to their annoyance. These are few and far between, though.

Risposta del fornitore

da NiceJob il giorno 28/6/2018

Love hearing results like that! It's been great working with you Michael, thanks for sharing!

1229% Growth since joining earlier this year!

Data della recensione: 7/8/2018
Phil R.
Owner
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Awesome. It's so much easier to close jobs when your reputation is glowing online. When we have 161 google reviews or more than 50 Facebook reviews and our competition (whom we still love) only has a handful, it makes the decision pretty easy for the customer.

Vantaggi: It's easy to use and integrates with my CRM (Jobber). Once the job is closed, the review invite gets sent out up to 4 times.

Inconvenienti: Sometimes if the customer doesn't use their real name the system has no way to know that the customer I sent the invite to actually already left a review so they keep getting email until the end of the campaign.

Risposta del fornitore

da NiceJob il giorno 7/8/2018

Nice job Phil! Love seeing companies like yours that truly do great work get the reputation they deserve, thats our mission!

Leggi altre recensioni