Chi utilizza Scoro?

Imprese alla ricerca di una soluzione in grado di gestire progetti, tempistiche, vendite, finanze e creazione di report da un unico luogo.

Cos'è Scoro?

Scoro è una soluzione di gestione aziendale e di progetti end-to-end che consente a servizi professionali e creativi di controllare l'intero flusso di lavoro da un unico luogo.
Oltre alle funzionalità di gestione dei progetti, Scoro mette a disposizione tutti gli strumenti necessari per una gestione completa della propria attività: pianificazione e monitoraggio di lavoro e attività, collaborazione, database di contatti e CRM, preventivi e fatturazione, creazione di report avanzati, dashboard in tempo reale e molto altro. Registrati per una prova gratuita di 14 giorni per vedere di persona!

Dettagli su Scoro

Scoro

http://www.scoro.com

Fondata nel 2013

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Detailed Calendar
Project Management
CRM
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Scoro non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Scoro è disponibile a partire da 26,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

Versione gratuita

No

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Implementazione e assistenza di Scoro

Assistenza

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Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
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Formazione

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Le migliori alternative a Scoro

Altre alternative a Scoro

Recensioni su Scoro

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Valutazione complessiva

4,6/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,5
Servizio clienti 4,5
Caratteristiche 4,4
Rapporto qualità-prezzo 4,4

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Stephen R.
Managing Director
Stampa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/3/2021

"Steve's review"

Commenti: Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.

Vantaggi: It is a great project management software.

Inconvenienti: Marketing and CRM are very poor, suggest a bolt on to Zoho CRM Plus

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/3/2021
Glen H.
Project Manager
Intrattenimento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/3/2021

"Well designed software with excellent customer support"

Commenti: Scoro has become an integral part of the management of our customers, opportunities, jobs and reporting. The customer support is second to none. Our only issue is the cost per seat and license flexibility, making it unattractive to bring occasional users who might only use one or two features on board.

Vantaggi: The web interface is really well designed and easy to use. Customer support is the best I have experienced from any supplier. Updates are regular with real, valuable functionality added in each update.

Inconvenienti: The custom PDF template module for Quotes, Purchase Orders and Invoices is quite limited. The phone/table app is much less useful than the web version. The cost per user is very high which discourages us from bringing our whole organisation on board.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/3/2021
Raimonds S.
Country Manager
Materiali da costruzione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/8/2018

"CRM system"

Commenti: First of all, it is project control and ability to see the future market potential. This tool first of all was meant to be as helping tool fore sales persons but it is also good tool for budgeting and future planning by segments and customer groups. It also helps us to keep up with our customers.

Vantaggi: Before I found Scoro I already had experience with couple other CRM softweres and Scoro was the one which allow me to develop this CRM according to my needs. Besides my company was one of the first customers of Scoro so I was able not only see how it was in begining but also how Scoro was developing constantly to become one of the most "easy to work with" systems to improve daily sales. The most what I like about Scoro from early beggining was that it does not force You to use something standartized but allow You to organize it according Your needs and daily processes. This CRM system allows me to solve different important issues to improve my project control and sales overall. After my suggestion this CRM was implemented not only by other sister companies but also by several partners of our company and are established as really helpful tool to conduct projects and also help sales personal to improve their abilities and skills.

Inconvenienti: As a new developing system no always all my wishes can be implemented by 100% but it is sort of understandable.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/8/2018
Robert F.
Director
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2021

"We found our home!"

Commenti: My experience has been outstanding. My entire work life is in Scoro.

Vantaggi: Our experience with Scoro to keep team members connected and up-to-date has been exceptional. With a brief learning curve on learning how to use the software, we were up and running in a week. Also, all of the integrations that Scoro allows saves time and increases production.

Inconvenienti: My hope is that one-day Scoro can integrate with Gmail.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2021
Erki R.
CEO
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/3/2021

"Good value for money!"

Commenti: Priceoffers, orders, invoicing, activity tracking etc. This is one of out main tools’

Vantaggi: Automated invoices and budget tracking are our most used tools!

Inconvenienti: Not as easy to customize as we would like!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/3/2021