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a scegliere i migliori software

Cos'è Optimy?

Stai cercando un software per la gestione delle sovvenzioni? Optimy offre un sistema e un servizio di supporto personalizzati, consentendo di gestire fino a 50.000 progetti all'anno e di risparmiare il 50% del tempo necessario per le attività ricorrenti! Il software per la gestione delle sovvenzioni di Optimy consente di ricevere e selezionare le domande di sovvenzione e gestire e creare un report su quelle prescelte.
Perché scegliere Optimy? Perché l'azienda crede nell'interazione umana e la mette al centro del proprio lavoro. Inoltre, si tratta di un software sicuro al 100%.

Chi utilizza Optimy?

Questo software modulare è destinato ad aziende, fondazioni, amministrazioni, organizzazioni non-profit che erogano sovvenzioni o svolgono attività di sponsorizzazione, partnership, eventi o CSI.

Dove si può implementare Optimy?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Optimy
  • Sede: Toronto, Canada
  • Fondata nel 2011

Assistenza di Optimy

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Brasile, Canada e altri 24

Lingue

francese, inglese, italiano, portoghese, spagnolo e altri 1

Optimy prezzo

Prezzo di partenza:

530,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

Optimy non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Optimy è disponibile a partire da 530,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Optimy
  • Sede: Toronto, Canada
  • Fondata nel 2011

Assistenza di Optimy

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Brasile, Canada e altri 24

Lingue

francese, inglese, italiano, portoghese, spagnolo e altri 1

Video e immagini di Optimy

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Caratteristiche di Optimy

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assegnazione di voti
  • Commenti/Note
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo del processo di valutazione
  • Creazione di report/analisi
  • Donazioni online
  • Elaborazione di pagamenti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei moduli
  • Gestione dei revisori
  • Gestione dei volontari
  • Gestione delle applicazioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle sovvenzioni
  • Gestione di contratti/licenze
  • Misurazione dell'impatto
  • Moduli personalizzabili
  • Monitoraggio candidati
  • Monitoraggio dei pagamenti
  • Monitoraggio dello stato
  • Offerte ricorrenti
  • Portale candidati
  • Portale self-service
  • Promemoria
  • Promemoria via e-mail
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione finanziaria
  • Ricerca di sovvenzioni
  • Single Sign On
  • Strumenti collaborativi
  • Tracciabilità delle donazioni
  • Valutazioni e recensioni

Alternative a Optimy

La soluzione per sovvenzioni di Benevity ti consente di dimensionare gli investimenti della comunità e prendere decisioni di sovvenzioni intelligenti.
Gestione dei finanziamenti online per accettare e rivedere qualsiasi tipo di contenuto digitale. Semplifica il processo di assegnazione dei finanziamenti e il lavoro dei team.
EveryAction mette a disposizione eccellenti strumenti digitali multicanale per raccolte fondi, organizzazione e patrocinio su un unico sistema CRM unificato.
Soluzione di raccolta fondi multifunzione che comprende moduli per donazioni online ed e-mail marketing. Permette di scegliere le opzioni aggiuntive di cui si ha necessità.
La piattaforma online sicura ma ricca di funzionalità e di facile utilizzo di Submit.com offre alle organizzazioni una soluzione di gestione dei finanziamenti senza interruzioni.
Good Grants è il moderno software di sovvenzioni per i concedenti per gestire le domande end-to-end online e prendere buone decisioni di finanziamento. Ulteriori informazioni su Good Grants
Wrike è un software di project management per le imprese con modelli di lancio del prodotto, monitoraggio del tempo, diagrammi di Gantt, schede Kanban e altro ancora.
Soluzione di fascia alta progettata per forza vendita, collaborazione, comunicazione, gestione dei social network e dei flussi di lavoro. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Una piattaforma versatile e configurabile per la gestione di programmi a ciclo completo, a supporto dei finanziatori delle organizzazioni che si basano su missioni.

Recensioni su Optimy

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
61%
4
34%
3
5%
Isabella
Responsabile di Segreteria (Italia)
Beneficenza, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ha potenzialità, ma non di facile utilizzo

3,0 8 mesi fa

Commenti: Sicuramente è uno strumento utile di gestione dei progetti, però non di semplice utilizzo se si vuole modificare qualche funzione. Inoltre, spesso compaiono errori nell'interfaccia utente

Aspetti positivi:

Mi è piaciuto come strumento di gestione dei progetti e di classificazione delle informazioni

Aspetti negativi:

Non è di semplice utilizzo, in quanto le modifiche per personalizzare le funzionalità non sono facili da effettuare. Spesso inoltre ci sono errori nell'interfaccia dell'utente che fa application

Risposta di Optimy

7 mesi fa

Hi Isabella, Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Best regards,

GIORGIO
Responsabile Comunicazione (Italia)
Beneficenza, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Utile ma migliorabile

3,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

La semplicità per la gestione dei progetti e per la reportistica

Aspetti negativi:

non facile personalizzazione e modifica; spesso errori nell'interfaccia dell'utente (es. caricare più file per sbloccare passaggio successivo)

Risposta di Optimy

7 mesi fa

" Hi Giorgio, A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything! Warm regards

alessia
impiegata (Italia)
Ambiente ed energie rinnovabili, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Buon prodotto

4,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Il prodotto è semplice da usare ed è facile poter accedere ai dati necessari. E' comodo che alcune cose possano essere gestite direttamente all'interno dell'azienda

Aspetti negativi:

La ricerca dei dati/progetti attraverso la funzione "cerca/trova" non sempre è possibile.

Linda
Governance Manager (UK)
Ricerca, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Good product - excellent staff support

4,0 8 mesi fa

Commenti: Over all, the implementation experience has been smoother than I expected. Don't underestimate how much time it takes to set up the forms and templates, but the more you do upfront, the easier the process of working with the system will be once it's live.

Aspetti positivi:

This is the first time we've had a dedicated off-the-shelf grants management product so I was a bit apprehensive. However, Optimy is more intuitive than I expected, once you understand the logic behind the system (and I'm not a systems/technical person!) The dashboard is cleaner than some other products we looked at, and the functionality is more sophisticated than we actually need. The system seems flexible and can be customised to our needs.

Aspetti negativi:

Our grants require one or two academic references to support each application and that's not something that the system as it is now was set up to manage. The evaluation platform is a bit clunky as is the manual workaround. However, Optimy staff have been helpful in working out how we can do what we need to do, and the product is being developed further so hopefully this is something that can be built in later.

Risposta di Optimy

7 mesi fa

Hi Linda, Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact! Best regards

LINDSAY
Senior Advisor Community Investment (Canada)
Opere pubbliche, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Our Optimy Experience

4,0 5 anni fa

Commenti: The Optimy team works very closely with us to help identify solutions within the tool for our programs. Everyone that we have dealt with on the team have been excellent to work with and the transition to the new tool has been seamless.

Aspetti positivi:

Being able to make personal edits to the software is a huge improvement in our efficiency.

Aspetti negativi:

There are some automated features that were available in our previous solution which are not available in the Optimy tool.

Alternative considerate: Benevity

Perché scegliere Optimy: The new tool that we were required to move to did not meet our needs. In addition, the customer service levels had significantly declined over the years and it became increasingly difficult to manage our system.

Perché passare a Optimy: Ability to personally customize the tool Customer service

valentine
Content & Sponsoring manager (Belgio)
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

overal good but not personalized enough

4,0 5 anni fa

Commenti: so far ok but not using for that long

Aspetti positivi:

pro: easy to use, nice UX, reactivity support

Aspetti negativi:

"cons": not flexible enough => still need manual workload

sylvaine
Finance (Francia)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Review Review

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

The professionalism, kindness Very well built tool

Aspetti negativi:

the 20% of the development price which must be paid every year

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Sylvaine, Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference! Best regards, The Optimy Marketing Team.

Julia
Programme Officer (UK)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Optimy Review

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

Optimy is very user-friendly and offers various ways to keep tracks of grants and gifts. Their customer success team is supportive, responsive, and open to discuss solutions and any possible customization of the site.

Aspetti negativi:

The filters and functions for exporting projects can be a little unclear.

Risposta di Optimy

7 mesi fa

Hello Julia! A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything! Warm regards, The Optimy Marketing team

Wade
Director of Corporate Philanthropy (USA)
Settore automobilistico, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

High-quality product and professionals

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Implementing Optimy, after a rigorous search process for the most features at the most competitive price, has been extremely easy. The implementation team was professional, but fun; expert, but accessible. The product is east to navigate and has all of the functions that I need to stand up a new CSR department at a global company, and it can be easily scaled to meet the growing demand for our work within the company.

Aspetti negativi:

Honestly, I didn't spend much time with the implementation team because the product is so easy to set up and use.

Alternative considerate: Benevity

Risposta di Optimy

8 mesi fa

" Hi Wade, A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything! Warm regards, The Optimy marketing team

Marie-Louise
Executive Assistant (Francia)
Ingegneria meccanica o industriale, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Idemia & Optimy partnership

5,0 12 mesi fa

Commenti: It's been a great experience! Looking forward to our 2024 exchanges!

Aspetti positivi:

We appreciate the continuous support and improvement concerns from all Optimy teams, from the 1st contact with the salesperson to the technical teams. It's been a 2 years regular conversation on the tool and how to make it more user friendly for the 1st time users and more impacttful for the reporting.

Aspetti negativi:

I have no negative comment on Optimy (teams or tool)

Risposta di Optimy

12 mesi fa

Dear Marie-Louise, We are so grateful for your kind words and excellent rating! We cannot wait to continue working with you in 2024 and the years to come 😊

Jackie
Sr. Manager, Community Involvement (USA)
Settore automobilistico, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

New User, Never Going Back

5,0 9 mesi fa

Commenti: I am loving using the Optimy system and it has made our efforts so much more streamlined.

Aspetti positivi:

The team that helped implement our Optimy platform was incredible. Now using the system has been very user-friendly, easy and a quick adoption.

Aspetti negativi:

N/A

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Jackie, Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact! Best regards The Optimy Marketing Team

Anouska
Programme Development Manager (UK)
Musei e istituzioni, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Reliable and Efficient

4,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

Excellent customer service, always responded quickly with an effective solution to queries. Wonderful to work with, thank you!

Aspetti negativi:

Some aspects were less customisable than we had hoped for the plan level we had.

Risposta di Optimy

7 mesi fa

Hi Anouska, Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference! Best regards,

Muriel
In charge of a portfolio of associations within TotalEnergies foundation (Francia)
Servizi ambientali, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Review 2023 & 2024

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

The helpdesk service (very good support of [sensitive content hidden])

Aspetti negativi:

Need to parameter many things when we do a development

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Muriel, Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Best regards, The Optimy Marketing Team.

Patrice
Responsable de l'Action Sociale (Francia)
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Un logiciel performant

5,0 9 mesi fa

Commenti: Optimy nous a permis de gérer plus rapidement des demandes d'aide

Aspetti positivi:

La simplicité de la mise en place, la clarté des menus et du du tableau de bord, la rapidité, la possibilité d'envoyer des mails automatiques, le centre d'aide, la réactivité des services

Aspetti negativi:

L'exportation des projets est parfois lente

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Patrice, Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact! Best regards, The Optimy Marketing Team.

Mathilde
Chargee des Finances et de l'Administration (Francia)
Organizzazioni civiche e sociali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Un outil évolutif complet

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Le dashboard et les statuts personnalisables : cela permet d'avoir à la fois une vision globale et une vision précise de l'avancement des dossiers Les possibilités infinies offertes par la personnalisation des formulaires La gestion en API pour transfert des données vers un logiciel externe

Aspetti negativi:

Le système de gestion des "organisations" qui est encore à revoir Les exports de données qui restent à être améliorer L'implémentation d'une photothèque ou l'intégration avec une solution existante

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Mathilde, Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference! Best regards, The Optimy Marketing team.

Karin
Chargée de projet (Germania)
Organizzazioni civiche e sociali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Avis sur Optimy

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

La souplesse de l'outil qui peut s'adapter à nos besoins sans avoir à faire appel aux services d'Optimy

Aspetti negativi:

L'ouverture des documents téléchargés qui est devenue plus laborieuses et occasionne plus de clicks et donc plus de travail

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Karin, Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Best regards, The Optimy Marketing Team

Neli
Communications Associate (Canada)
Industria farmaceutica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Volunteer Management

5,0 9 mesi fa

Commenti: Optimy has been a game-changer in how I manage our company's volunteer program. I'm still learning how to use the dashboard but the functionality is easy to use and it provides everything I need to manage registrations for our volunteer experiences. [sensitive content hidden] is fantastic to work with. She is always available when I need her. She expedites any issues that I experience with the Optimy customer service team. She offers tips and shortcuts which makes my work so much more efficient.

Aspetti positivi:

- easy to use - replaces manual management of volunteer registration - reporting functionality - good user experience

Aspetti negativi:

- I'm still learning how to use the tool but so far, it's met my expectations

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Neli, Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference! Best regards, The Optimy Marketing Team.

Jan
Senior Scientific Officer (Germania)
Beneficenza, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great customizable product

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

The software is easy to understand and user-friendly. The initial setup of a form is possible without further IT knowledge and the support is always helpful.

Aspetti negativi:

Some features that we would have liked are currently not possible to implement.

Madison
Executive Assistant (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Success with Optimy

4,0 12 mesi fa

Aspetti positivi:

Optimy has been a lifesaver to track sponsorship requests including budget, table attendees, marketing materials, etc.

Aspetti negativi:

I have no problems with Optimy. It has been a great software and the Optimy team are fantastic to work with -- [sensitive content hidden] is the best; hands down! :)

Risposta di Optimy

8 mesi fa

Hi Madison, A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything! Warm regards, The Optimy Marketing Team.

Eva
Spezialistin (Germania)
Assicurazioni, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Guter zweckmäßiger Einsatz

5,0 2 anni fa

Commenti: Für unseren Einsatzzweck gut geeignet.

Aspetti positivi:

Die Nutzungsform ist sehr gut sowie die Einbindung in unsere IT-Landschaft war einfach.

Aspetti negativi:

Das Tool ist vielleicht zu vielschichtig bei der eigenen Gestaltung der Formulare. Hier bedarf es einiges an Kenntnisse im Umgang mit dem Tool.

Felix
Projektmanager (Germania)
Beneficenza, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Super für Projektmanagement

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Optimy ist einfach zu bedienen und übersichtlich

Aspetti negativi:

Einzelne Optionen in Optimy sind nicht intuitiv

Roy
Referent Sponsoring und Spenden (Germania)
Opere pubbliche, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Optimierung des Sponsoring- und Spendenmanagement

5,0 4 anni fa

Commenti: Über Optimy wickeln wir unser komplettes Engagement ab. Die Hoffnungen, die wir als Unternehmen an die Software hatten, haben sich bisher voll erfüllt. Es hat sich herausgestellt, dass wir mit dem Tool weitere Prozesse integrieren können, die wir im Vorfeld nicht im Blick hatten. Mit dieser Integration werden weitere Prozesse verschlankt, Schnittstellen und Fehlerquellen reduziert.

Aspetti positivi:

Wir haben einen Weg gefunden, alle Anfragen über einen Eingang zu kanalisieren. Zudem konnten wir interne Vorgaben mit Hilfe des Tools umsetzen. Weiterhin sind Kontaktdaten (Adressen, E-Mail, Telefon) nun in vernünftiger Qualität hinterlegt. Das erspart unnötige Recherche via Internet. Listen für die einzelnen Unternehmensbereiche stehen schnell und einfach per Klick (mit entsprechender Vorlagefunktion) zur Verfügung. Durch die Digitalisierung vieler Prozesse entfallen Portokosen für Briefe, Ausdrucke gehören der Vergangenheit an. Der Arbeitsaufwand (Antrag - Antwort - Zahlungsprozess) hat sich sowohl zeitlich als auch bei materiell verringert.

Aspetti negativi:

Da wir noch nicht alle Funktionen nutzen, kann diese Frage (noch) nicht beantwortet werden. Problem für die Implementierung war die Umsetzung der DSGVO.

Nils
Responsable concours et relations institutionnelles (Francia)
Organizzazioni civiche e sociali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Un outil de référence

4,0 5 anni fa

Commenti: Optimy est notre outil unique de gestion des projets :
- dépots des candidatures
- edition des documents
- gestion du projet
- reporting
Optimy permet également d'éditer une carte de nos projets (développée sur mesure)

Aspetti positivi:

Un outil au rapport qualité / prix tout à fait correct. Une antériorité qui permet de répondre aux principaux besoins des fondations. Nombreuses fonctionnalités. Une relations commerciale et clientèle très à l'écoute et très précieuse dans la durée. Près de 8 ans de fidélité en ce qui me concerne (sur 2 structures différentes)

Aspetti negativi:

Besoin de renforcer la technique : - une réponse serveur trop lente (export des données, consultation en masse via listes) - un délai de mise en œuvre technique parfois lente dans la résolution des bugs indépendamment du service client - une nouvelle interface moins intuitive. Pas mal d'options payantes qui peuvent alourdir la facture. Une anticipation des besoins qui pourraient être plus rapide.

Chelsey
Marketing & Events Manager (USA)
Servizi bancari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A great tool for streamlining and managing requests

5,0 5 anni fa

Commenti: My experience has been very positive and filled with great customer service and support at every stage.

Aspetti positivi:

I like the organization of the structure and how easily it streamlines the many requests for sponsorship and event support that we receive. The customer service is always very responsive and great at assisting with any questions or customization.

Aspetti negativi:

The software has a bit of a learning curve when setting up forms. There are small features I'd like to see that would make the process more seamless, such as being able to automatically forward an attachment PDF of the request through the messaging tool. Overall, the software continues to improve and roll out new features.

Alain
Partnership Officer (Belgio)
Mezzi di comunicazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

RELIABLE

5,0 5 anni fa

Commenti: We are ruling all partnership events (commercial and non commercial) through this tool.

Aspetti positivi:

You can find all the information you nedd at any time, anywhere, as far as you have connection on the internet. Powerful reminder which gives you peace of mind. Tasks are scheduled and the tool reminds you when you have to do it. Very useful when you handle hundreds of files simulteanously. Gives you also the Opportunity to find "Who dit What" in any of your file

Aspetti negativi:

Some changes are set up without correct information of the client. One day you discover a tool different of what it was the day before. Not very intuitive.