Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è vcita?

Elimina le attività di fatturazione, in modo da poter risparmiare tempo e concentrarti sull'aumento della tua attività. Emetti facilmente fatture di bell'aspetto dal desktop o dal cellulare e accelera i pagamenti con promemoria automatici per i clienti.

Chi utilizza vcita?

Piccole imprese che forniscono servizi. Oltre 100.000 utenti di tutto il mondo si affidano a vCita: commercialisti, avvocati, consulenti commerciali e di marketing, allenatori, consiglieri, istruttori di fitness, educatori e altro ancora.

vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5

Hai dubbi su vcita? Confrontalo con una delle alternative più popolari

vcita

vcita

4,5 (255)
35,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
221
21
4,4 (255)
4,2 (255)
4,2 (255)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a vcita

Salesforce Sales Cloud
Funzionalità più votate
Contatti condivisi
Monitoraggio clienti
Per team commerciali/organizzazioni
Fresha
Funzionalità più votate
Conferma/Promemoria
Prenotazioni online
Programmazione appuntamenti
HubSpot CRM
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
ProSeries Tax
Funzionalità più votate
Calcolo delle imposte
Dichiarazione dei redditi
Monitoraggio dello stato
Vagaro
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione dei calendari
Prenotazioni online
Google Forms
Funzionalità più votate
Controllo accessi/Autorizzazioni
Creazione di report/analisi
Generatore di sondaggi
Schedulicity
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Conferma/Promemoria
Prenotazioni online
QuickBooks Desktop Enterprise
Funzionalità più votate
Contabilità
Conto profitti e perdite
Rendicontazione finanziaria
Method CRM
Funzionalità più votate
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
Sistema di calendari e promemoria

Recensioni su vcita

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
23%
3
5%
2
2%
1
3%
Joshua
Joshua
Digital Product & Marketing Expert (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

All around perfect solution for all types of businesses.

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

I love how this app was thought through very carefully. Everything you need is literally within the app.

Aspetti negativi:

I wasn’t very fond of the lack of offerings for integration. More partnerships would help with that.

Risposta di vcita

anno scorso

Thanks for your feedback Joshua! We are so glad to hear vcita has helped you gain control. It's our honor to support you business! We have taken note of your request to expand partnerships and hope to offer additional integrations soon.

Asha
Physician//Owner (USA)
Salute, benessere e fitness, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great for scheduling, other features not so much

4,0 4 anni fa

Commenti: I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Aspetti positivi:

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Aspetti negativi:

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging . Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Agatha
Digital Marketer (USA)
Macchinari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

vcita - a Great Tool For Business Scheduling

5,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

With vcita, appointment scheduling is easy and comes with great CRM capabilities

Aspetti negativi:

No issues with vcita. It is powerful and very helpful.

Dennison
Owner (USA)
Fotografia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Sinking Ship

2,0 4 anni fa

Commenti: Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Aspetti positivi:

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Aspetti negativi:

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Vivian
Owner (USA)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Get it!

5,0 anno scorso

Commenti: Vcita has seriously freed up so much of my time with the automation and client portal. Now the client no longer have to call for a copy of their documents, they can just login and grab

Aspetti positivi:

It’s too much to like. I like Everything about the software.

Aspetti negativi:

There’s nothing I really don’t like about the software.

Software trovato in