Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è Priority Software?

Priority Software è un unico software ERP integrato per la pianificazione e la gestione delle risorse aziendali per piccole, medie e grandi imprese. Il software per la gestione aziendale di Priority e i relativi moduli mettono a disposizione soluzioni per ogni esigenza operativa di ERP dell'intera organizzazione. Le soluzioni mirate di Priority per imprese commerciali e manifatturiere di un ampia gamma di settori rendono l'ERP significativamente più semplice e conveniente rispetto alle complesse e ingombranti alternative di mercato.

Chi utilizza Priority Software?

Soluzioni complete e integrate per la gestione aziendale e le operazioni per imprese e organizzazioni di piccole e medie dimensioni.

Priority Software Software - 1
Priority Software Software - 2
Priority Software Software - 3
Priority Software Software - 4
Priority Software Software - 5

Hai dubbi su Priority Software? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Priority Software

Priority Software

4,4 (59)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
226
13
4,3 (59)
4,5 (59)
4,0 (59)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
335
13
3,8 (1.364)
3,8 (1.364)
3,7 (1.364)

Altre alternative interessanti a Priority Software

NetSuite
Funzionalità più votate
Avviso per doppio pagamento
Compilazione di assegni
Pagamento elettronico
Odoo
Funzionalità più votate
Contabilità dei fondi
Controllo del processo di valutazione
Creazione delle commesse
Oracle Aconex
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione delle attività
Gestione di documenti
SAP Business One
Funzionalità più votate
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dell'inventario
Gestione finanziaria
Dynamics 365
Funzionalità più votate
Conto profitti e perdite
Gestione degli ordini d'acquisto
Reddito e stato patrimoniale
Acumatica Cloud ERP
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
QuickBooks Desktop Enterprise
Funzionalità più votate
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
Riconciliazione bancaria
Sage Intacct
Funzionalità più votate
Estrapolazione di dati
Importazione/Esportazione di dati
Informazioni in tempo reale
DELMIAworks
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini d'acquisto
Gestione delle risorse aziendali
Gestione finanziaria

Recensioni su Priority Software

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
54%
4
36%
3
10%
Eyal
Eyal
Owner (Israele)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

my favorite system

5,0 6 mesi fa

Commenti: the priority allow me to implement all the business aspects i almost have no need for other systems and if i do they can connect and interface easyly.

Aspetti positivi:

easy o learn, easy to implement, very logical and intuitive. many features and option, very parametric, easy to import and export data. lot of addon and extensions to other systems.cloud bases option.

Aspetti negativi:

report generators are too basic.CRM mudule is too basic.BI tools are too basic.

Risposta di Priority Software US

6 mesi fa

Thank you for your product review. We're delighted to learn that our product's ease of use, straightforward implementation, logical design, and intuitive interface have benefited you. Your feedback is invaluable to us, and we'll continue striving to improve and expand our offerings.

Maya
Sales Manager ()
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Priority Software is really improving our business

5,0 6 anni fa

Commenti: The consultants that we dealt with during our implementation were courteous, extremely knowledgeable and responsive to our needs.

Aspetti positivi:

* Ease of use and "user friendliness" * Web interface with Excel look and feel * Robust functionality for the many verticals of our customers * Lower Total Cost of Ownership (TCO) for licenses and consulting * Fast implementation - as little as a couple of weeks to get up and running * Features like an Enterprise Search, a Google-like tool that even searches text * Export the data from any form directly into Excel and print reports directly into spreadsheet * All screens can be customized such as creating tabs, hiding and renaming fields, making fields mandatory, etc. * Ability to set up automatic workflows using the Business Process Management (BPM) tool that can send automatic e-mail, text messages to phones or create tasks * Executive dashboards and BI reports (“Report Generators”) can be built right inside Priority, which means you can cut way down on customized reports and expensive IT consultants * Price was surprisingly good for an ERP system

Aspetti negativi:

* They are relatively new to the U.S. market so sometimes people don't know who they are * Support calls could take up to a day to be resolved

Yaniv
Integrator (Romania)
Software informatici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

great software if you get the right support

3,0 6 anni fa

Commenti: Interfaces with other programs.

Aspetti positivi:

Easy for Users . User friendly, Deals with a wide-range of topics. Can integrate information from various departments. Allows real-time information access.

Aspetti negativi:

Poor ability of the standard system to connect other programs. Non-compatibility issues. Not advanced or on-par with standards.

Michael
Owner & General Manager (Israele)
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to learn & use. Quick turnaround customer support. Very satisfied with the software.

4,0 6 anni fa

Commenti: Priority really made a huge change in our business. Before, we were using different types of software packages from different vendors and like most small businesses, at some point, they just didn't "speak the same language" anymore. We were working twice as hard to keep things in check. But now, Priority does it all for us. I didn't think it would ever be this easy with an ERP system in house, but now, I can't imagine not having Priority run the business, really help me to control and manage the business too.

Aspetti positivi:

Priority is super flexible. Grows as our company grows. Gives us tools we need to handle large volumes of line items and distribution. We're an export company. We move fast and have hundreds of catalog items to account for at all times. Priority handles it all. Finally, we can control everything in one system. We feel a huge difference in our bottom line.

Aspetti negativi:

We would like to see a little more versatility in the user interface. It's really good but some of our users feel that it could be tweaked just a bit more and improved - make it even better.

Einat
Director of Supply Chain (Israele)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The best ERP system

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Easy to use, intuitive, provides everything you need in order to manage your supply chain

Aspetti negativi:

Reports side is a bit problematic and not easy to use