Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Zoho Expense?

Zoho Expense permette di creare report delle spese senza alcuno sforzo. Potrai automatizzare la registrazione delle spese, collegare carte di credito, semplificare le approvazioni, guadagnare visibilità e controllo.

Chi utilizza Zoho Expense?

Aziende di medie e grandi dimensioni.

Dove si può implementare Zoho Expense?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Zoho
  • Fondata nel 1996

Assistenza di Zoho Expense

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 224

Lingue

cinese, francese, giapponese, inglese, italiano e altri 3

Zoho Expense prezzo

Prezzo di partenza:

4,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

Zoho Expense dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Zoho Expense è disponibile a partire da 4,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Zoho
  • Fondata nel 1996

Assistenza di Zoho Expense

  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 224

Lingue

cinese, francese, giapponese, inglese, italiano e altri 3

Video e immagini di Zoho Expense

Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4
Vedi altri 5
Video di Zoho Expense
Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4

Caratteristiche di Zoho Expense

  • Caricamento di ricevute da mobile
  • Carta aziendale
  • Categorizzazione / Raggruppamento
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della spesa
  • Creazione di report/analisi
  • Dashboard
  • Diari di viaggio
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • GPS
  • Gestione dei risarcimenti
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle restrizioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione polizze
  • Monitoraggio delle attività
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Prenotazioni online
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Report personalizzabili
  • Rilevamento del chilometraggio
  • Sistema multi-valuta
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciato di controllo

Alternative a Zoho Expense

Soluzione di gestione delle proprietà personali e delle finanze personali con monitoraggio delle informazioni sugli inquilini, gestione delle entrate e monitoraggio delle spese.
Spendesk è un software intelligente per la gestione della spesa aziendale, con una piattaforma multifunzione per ottimizzare pagamenti, approvazioni e creazione di report.
Divvy è una carta di credito intelligente + una piattaforma di gestione delle spese completamente gratuita da usare che premia l'utente per averla usata.
Promuovi la crescita con Sales Cloud 360, un'apprezzata soluzione di vendita che promuove la produttività dei rappresentanti su un'importante piattaforma CRM. Ulteriori informazioni su Salesforce Sales Cloud
Semplice soluzione contabile per i titolari di piccole imprese. Pagamento di un numero illimitato di fornitori, creazione di fatture. Importazione delle transazioni bancarie e altro ancora.
Strumento ERP che consente la crescita aziendale tramite funzionalità di rilevamento e correzione degli errori.
Fornitore leader del migliore software ERP sul cloud.
TripActions consente di creare, gestire e ridimensionare facilmente un programma di gestione delle trasferte aziendali di livello mondiale.
Una suite integrata di applicazioni include e-mail, calendario e rubrica a cui si accede via Internet 24 ore su 24, 7 giorni su 7.

Recensioni su Zoho Expense

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
31%
3
2%
2
1%
1
0%
Giovanni
It Manager (Italia)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Orgoglioso di averlo scelto per la Happy srl

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Dal mio personalissimo punto di vista è una soluzione davvero completa per la gestione delle spese aziendali, che automatizza l'intero processo, dalla raccolta delle spese alla loro approvazione e rimborso. Da quando lo abbiamo introdotto in azienda, abbiamo svoltato nella gestione delle note spese avendo eliminato lo svolgimento di attività manuali ripetitive. Lo consiglio vivamente.

Aspetti negativi:

Sicuramente Zoho Expense non offre alcune funzionalità avanzate, come la gestione delle soglie di spesa o l'analisi delle spese ma per una piccola azienda come la nostra direi che va più che bene

Giovanni
impiegato (Italia)
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

valutazione

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

non ho riscontrato particolari problemi durante l'utilizzo

Aspetti negativi:

non ho niente di rilevante da segnalare nessun problema particolare

Jeremy
Jeremy
Editor (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Intrattenimento, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Great software

4,0 2 mesi fa

Commenti: Effortless to make book keeping easy as 123

Aspetti positivi:

Automatic receipt scanning is so great. Then sending expense reports to zoho books.

Aspetti negativi:

Not much really its easy to use and does everything.

Antonella
Accountant (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A brilliant expense management software.

4,0 2 mesi fa

Commenti: The product has automated all our expenses management from receipt scanning to with auto cropping and auto processes that have saved us alot of time

Aspetti positivi:

The product is a reliable expense management platform with comprehensive suite of tools that ensures automation different business activities.

Aspetti negativi:

We have not found any downside of Zoho Expense during implementation.

Jillian
Director (Germania)
Gestione di organizzazioni non profit, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Difficult to use, doesn't have customization for specific regional needs

2,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

I like that I can autoscan receipts easily within the mobile app

Aspetti negativi:

I constantly get error messages that come with little to no explanation and take up a lot of time for resolution with my company.

Alfredo
Alfredo
Founder and Consultant (Panama)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to use expense management.

5,0 4 mesi fa

Commenti: I’m mostly satisfied with Zoho expenses. It integrate well with Zoho books and their autoscan feature while not perfect does help a lot managing receipts.

Aspetti positivi:

Very simple to use, usable auto-scan, integrates with Zoho books nicely.

Aspetti negativi:

Auto-scan can get things wrong and will add currency selections you don’t need which makes the process go slower than it should.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Not too bad

4,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Overall it was pretty good experience using this service

Aspetti positivi:

its has great features for the low the pricing

Aspetti negativi:

Customer support is not in country or local

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Reclutamento e selezione del personale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

I am very much satisfied

5,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

can track easily expenses from my employees

Aspetti negativi:

my suggestion is to directly link it with zoho payroll

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Cost effective software

5,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Zoho expense makes life a lot easier and feeds into my Zoho Books. It's also well priced.

Aspetti negativi:

I think the interface is maybe a bit basic and could be upgraded.

Mitchell
Service Technician (Canada)
Mezzi di comunicazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great for expenses

4,0 2 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

It is much easier to use then the software that my previous employer used.

Aspetti negativi:

No cons to speak of, we have the system very customized for our needs

Jason
Operations Director (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Software for Expense Reports

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Very pleased overall. Tough to beat on price and utility

Aspetti positivi:

Ease of use, solid app, great integration, reasonable price

Aspetti negativi:

No real issues - its a solid expense program

Christine
Owner (USA)
Salute, benessere e fitness, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy to use from Gmail App

5,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: so far so good. I really like the integrations with gmail app.

Aspetti positivi:

I like how i can easily up load expense reports from gmail and apple app

Aspetti negativi:

I just need to call support to properly set up my account

Charles
Operations (USA)
Vino e liquori, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Great product, but online reimbursements are complicated

5,0 11 mesi fa

Commenti: Overall it is great and we will use it, but if we find an equivalent option with easier online reimbursements, we will switch.

Aspetti positivi:

Easy to use, approvals are straight forward. Automation is useful. Role based access is easy to implement.

Aspetti negativi:

Online reimbursements are very hard to use. I wish they integrated with something like Plaid.

Alternative considerate: Expensify

Perché passare a Zoho Expense: Multi receipts on expenses are needed for our process

Tatiana
Painter in Chief (USA)
Intrattenimento, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Zoho is Perfect for my Business

5,0 anno scorso

Commenti: I don't need the entire functionality of Quickbooks. So Zoho is better for me, and I can add features and modules as I need them. I love Zoho's branding. Super modern, and user-friendly. I also love their customer service.

Aspetti positivi:

A lot of accounting and expense tracking apps out there are too expensive and have features that I don't really need for a solopreneur operation, so it's refreshing that Zoho has many different apps that you can choose from to build your perfect enterprise solution, no matter how small or big your operation is. They're highly scalable too. One of the features I love is expense automation, and this is key so I don't have to be remembering to upload regular charges for my business. And automation was easy to setup following a few steps. Autoscan is fantastic. Amazing product.

Aspetti negativi:

There are still some features that I don't need within Zoho Expense, and sometimes the app feels a bit cluttered for my operation, but I still manage to go around this and get what I need at an affordable price. For bigger operations, having these features though perfectly makes sense, and you won't go wrong on the price.

Alternative considerate: QuickBooks Online

Perché passare a Zoho Expense: When I first started my business, I got a cute booklet in the mail with actual good tips for a start up business, and it was from Zoho. I kept it around knowing one day I'd use their services because I really liked their brand. And about a year later they proved to be better than the competition in both affordability and functionality.

Willim
Founder (USA)
Ricerca, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Engineering Tracking Expenses for Personal Company and Corporate Use

4,0 7 mesi fa

Commenti: I would highly recommend Zoho to any business or person looking to track expenses for travel or otherwise.

Aspetti positivi:

Zoho easily integrates uploading and autoscanning receipts across multiple platforms.

Aspetti negativi:

Offline use is limited and that it's not completely free is a small disappointment.

Alternative considerate: SAP Concur

Perché passare a Zoho Expense: Cost and ease of use as well as the Zoho interface is more intutitive.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ambiente ed energie rinnovabili, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Review for Zoho Expenses

4,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

- Ease of use and setup - Mobile access - Auto scan feature - Custom workflow approval

Aspetti negativi:

Zoho Expenses interface can work better, especially it has a lot of information in the dashboard when user log in. It will confuse users at the start.

Alternative considerate: Expensify

Perché passare a Zoho Expense: Price, ease of set up and use, mobile access feature, custom approval

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Great Program for SMB like me!

5,0 2 anni fa

Commenti: I have had great experiences using Zoho Expense. Ive tried other programs and they were clunky, messy, hard to use. I was on the phone with the help desk all the time. With Zoho Expense - I did it all by myself in a few hours. Now I am set up to run my business much better!

Aspetti positivi:

Easy to set up! Easy to use! Easy to see what needs ot be done. Maybe they should be called ZO-EASY Expense! I was up and running in no time. Imported changes from my corporate credit card, set up personal and business expenses. This made the separation so easy! Tax time will be so much better in 2024 !

Aspetti negativi:

There aren't any CONs as the product fit exactly what I needed. I do like how I can add new apps to integrate with Expense if I need it in the future. The seamlessness of that is worth $$$!

Alternative considerate: Quicken e QuickBooks Online

Perché scegliere Zoho Expense: The cost was prohibitive and I didnt need everything the were selling. Zoho has everything I need at the right price.

Software precedente: Quicken e QuickBooks Online

Perché passare a Zoho Expense: The ease of use, the cost, the support!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Consulenza manageriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Very easy to use, real time-saver!

5,0 3 mesi fa

Commenti: Product is excellent. Customer service - terrible. A person from the UK ( not my jurisdiction or timezone) did a lazy attempt to suggest a demo at the time convenient for HIM, and then disappeared - guess he figured, why bother since I purchased it anyway having been pressured by my accountant ( not your sales team).

Aspetti positivi:

I like how easy it is to file your receipts and expenses: all you need to do is to take a photo. Zoho Expense then sorts them out at about 90% accuracy. It really saves time. I also like that the trial period included a full version, it allows you to fully experience functionality

Aspetti negativi:

The so-called customer care is almost non-existent. It was a drag to schedule a demo with them: they kept sending me their calendars without bothering to connect personally. And once I finally booked a slot, their sales person cancelled on me at the last moment! They never bothered to follow up, didn't offer an alternative appointment ( oh, I had to sift through their calendars!) and once I purchased it since I liked the product anyway, they disappeared. If my accountant hadn't insist on Zoho vs Quickbooks, I would have gone with Quickbooks simply due to lack of customer care. Quickbooks sales folks were very attentive! I have two products from Zoho both professional versions and didn't hear from them once.

Alternative considerate: QuickBooks Desktop

Tommy
AV Technician (Canada)
Industria edilizia, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Highly recommend with the convenience on the phone and simplicity

5,0 2 mesi fa

Commenti: Efficient and convenient to use. It does what I need and there were zero issues.

Aspetti positivi:

Easy to use and very convenient to access through phone. It does the job very effectively compared to using excel.

Aspetti negativi:

None at the moment. Majority of inconveniences I encounter are more on my company side.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Medicina veterinaria, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Efficient Expense Management Tool

5,0 3 mesi fa

Aspetti positivi:

Zoho Expense streamlines expense tracking and reimbursement processes, making it an ideal tool for businesses of all sizes. With user-friendly features for receipt scanning, categorization, and real-time expense reporting, it reduces the hassle of manual expense management. Integrations with popular accounting platforms and easy team collaboration make Zoho Expense both practical and adaptable. While the initial setup may require some time, the overall experience and functionality make it a valuable asset for managing expenses efficiently.

Aspetti negativi:

The initial setup can be time-consuming, especially for larger teams.

Jothika
Admin (India)
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Best ever expense tracking app

5,0 10 mesi fa

Commenti: Best ever expense tracking app. We always have a great experience with Zoho

Aspetti positivi:

The cloud implentation and interface which makes it easy to use

Aspetti negativi:

There is really nothing that we can dislike in this product

Risposta di Zoho

9 mesi fa

Hi Jothika, Thank you for taking the time to review Zoho Expense and sharing your feedback. If you have any feedback or feature suggestions feel free to reach out at <support[at]zohoexpense[dot]com>. We value feedbacks from customers and it helps us enhancing our application. Assuring you our best service at all times. Regards, Thanga - Zoho Expense

Amy
CFO (USA)
Architettura e urbanistica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to Use

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Our employees have complimented the ease of use and the ability to easily log their expenses from anywhere. The autoscan feature along with the ability to tag expenses to project and have it sync with our financial systems automatically has been time saving and eliminates human errors with manual entry.

Aspetti negativi:

I wish that we could have a payroll integration with Gusto that would allow reimbursable expenses to be logged automatically into payroll. We run multiple Expenses systems for our subsidaries but one payroll software and there is no good way to sync these without the manual process.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Automazione industriale, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

A Positive Experience

5,0 6 mesi fa

Aspetti positivi:

Very thorough and flexible. I can customize the features and add functions that I need.

Aspetti negativi:

It has so many features that it takes some study on start up, but it's worth it.

Alternative considerate: QuickBooks Online

Perché passare a Zoho Expense: Cost and word of mouth of colleagues.

Lisa
Owner (USA)
Settore automobilistico, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Very Expensive

5,0 12 mesi fa

Aspetti positivi:

It generates automatically the cost and you can edit any report

Aspetti negativi:

The cost to utilize the service i am a one person company

Cátia
ServiceNow Consultant (Portogallo)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

User-friendly tool for managing business expenses

5,0 4 mesi fa

Aspetti positivi:

Powerful tool for managing business expenses, offering a range of benefits for both small and large organizations. One of its key advantages is automation—it automatically scans and categorizes receipts, reducing manual data entry. The platform is also highly customizable, with features like approval workflows, budget tracking, and detailed reporting to suit various business needs.

Aspetti negativi:

The mobile app experience, though functional, can sometimes feel less polished compared to the web version. Also, while Zoho Expense supports a variety of payment methods, it may not support every regional or niche payment system, which could be a limitation for some businesses.