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Cos'è ERPAG?

ERPAG è un servizio cloud ERP che copre tutti i processi aziendali per le piccole e medie imprese.
Gestione dello stock e degli ordini in tempo reale.
FUNZIONALITÀ:
Riordinamento. Completamento degli ordini. Stampa di etichette su cloud. Tracciamento degli eventi (codice a barre, numero di serie, lotto). Varie unità di misura.
Magazzini multipli. Valute multiple. Interfaccia multilingua. Prodotti compositi (distinte base, kitting, articoli variabili).
Gestione a livello di utente. Modulo di fatturazione e acquisto integrato. Produzione di supporti.

Chi utilizza ERPAG?

Imprese di piccole e medie dimensioni

ERPAG Software - 1
ERPAG Software - 2
ERPAG Software - 3
ERPAG Software - 4

Hai dubbi su ERPAG? Confrontalo con una delle alternative più popolari

ERPAG

ERPAG

4,6 (316)
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
153
9
4,4 (316)
4,6 (316)
4,6 (316)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
9,80 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
387
161
4,1 (2.588)
4,1 (2.588)
4,3 (2.588)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Wrike
Funzionalità più votate
Creazione di dashboard
Flusso di lavoro configurabile
Visualizzazione pagina singola
Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
CRM
Gestione dei biglietti
Fishbowl
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini d'acquisto
Gestione dell'inventario
Sage Accounting
Funzionalità più votate
Contabilità generale
Fatturazione e contabilizzazione
Rendicontazione finanziaria
JobBOSS²
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini
Gestione finanziaria
Preventivi/Stime
Dynamics 365
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini d'acquisto
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
Claris FileMaker
Funzionalità più votate
Backup e ripristino
Controllo accessi/Autorizzazioni
Gestione dei servizi di storage
Salesforce Sales Cloud
Funzionalità più votate
Contatti condivisi
Monitoraggio clienti
Per team commerciali/organizzazioni
SAP Concur
Funzionalità più votate
Gestione dei risarcimenti
Gestione delle ricevute
Tracciabilità delle spese

Recensioni su ERPAG

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
62%
4
32%
3
5%
1
0%
Marcelo
Marcelo
R&D (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Good ERP to take in consideretion

5,0 4 anni fa

Commenti: We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Aspetti positivi:

We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Aspetti negativi:

No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

Louise
Accounts and Office Manager (UK)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great System

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Having had free trials of other software, ERPAG was the best and most cost effective out of all of them. We initially paid monthly whilst we evaluated whether it would work for our company and then we went ahead and paid for a yearly subscription. In the time we have had ERPAG, we have made it work for our company to the best of our abilities. The only way we would get better is to have a bespoke system made for us which would prove too costly. Being a small company, ERPAG works great for us and we would recommend it to anyone.

Aspetti positivi:

It is really easy to use and someone with no or little experience with similar systems would be able to understand it. When we have an issue, it's great that we can chat with an advisor to sort it out. When we needed something changing, they did this without a fuss and roled it out for everyone to use. It also integrates with our accounts software so we do not have to duplicate work.

Aspetti negativi:

Nothing really. I have managed to learn the system with relative ease.

Chris
Owner (USA)
Beni di lusso e gioielli, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

ERPAG Lacking Support

1,0 3 anni fa

Commenti: Horrible. Their technical support documentation is not updated and I hired a website developer to try to get it to work. The developer did everything he could to get it to integrate only to be finally told "sorry I cannot help you" from ERPAG support. At first I was very excited by what you had to offer. Unfortunately you do not have the tech support necessary to help me resolve the issues of connecting my website to ERPG. My web developer did the following for me:
-Followed their instructions of uninstalling all plugins and testing connectivity.
-Tested their connectivity on a fresh install on a simple shared server.
-Booked a service support call and talk to you via live support.
I have also tested my Woo-commerce integration with their competitors, MRPeasy and Katana, and it was easy for me to do on my own without tech support.

Aspetti positivi:

Everything they say they can do. I was super excited about the is software when I found it.

Aspetti negativi:

The software would not connect to my WooCommerce website.

Chance
Owner (USA)
Produzione di alimenti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Great software for the money

5,0 3 mesi fa

Commenti: Great functionality for the price, and super easy to navigate the software.

Aspetti positivi:

1. Lot traceability is super easy. 2. Product and inventory management is highly functional.

Aspetti negativi:

1. So far, the financial piece seems insufficient for my needs. 2. Not sure how well it will integrate with my retail website, as mine is not Shopify.

Rafiq
Rafiq
Sales Manager (Singapore)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

A great option for small to medium businesses!

4,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Sales, Purchasing, Manufacturing and Accounting features are easy to use. Software is responsive and even have its own mobile app feature! Great value for companies looking for a functioning MRP software on a tight budget. ERPAG also can sync with xero, although the feature requires you to update manually.

Aspetti negativi:

So far nothing has made me not like about the software. I would say I would like more people to use this software as the only online help that I can find is on their help website.