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Cos'è Revel Systems?

Revel Systems è un solido sistema per la gestione del punto vendita e una piattaforma di gestione aziendale progettata per massimizzare sicurezza, stabilità, facilità d'uso ed erogazione del servizio. Revel sfrutta una piattaforma di gestione del punto vendita rapida e intuitiva basata su iOS. Revel, grazie alla sua scalabilità, è in grado di soddisfare le esigenze dei ristoranti indipendenti con più terminali e 2 o più sedi, oltre a piccole, medie e grandi catene. Il team di sviluppo, che si impegna per massimizzare il successo dei clienti, ti accompagnerà in ogni fase del tuo viaggio, dall'implementazione all'espansione.

Chi utilizza Revel Systems?

Revel POS System funziona in Nord America, Sud America, Europa, Asia e Australia. Usa il form di contatto per saperne di più.

Revel Systems Software - 1
Revel Systems Software - 2
Revel Systems Software - 3

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Revel Systems

Revel Systems

3,7 (325)
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
59
6
3,7 (325)
3,4 (325)
3,4 (325)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
0,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
20
40
4,8 (12.294)
4,8 (12.294)
4,5 (12.294)
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Recensioni su Revel Systems

Punteggio medio

Nel complesso
3,7
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
3,4
Caratteristiche
3,6
Rapporto qualità-prezzo
3,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
42%
4
22%
3
11%
2
6%
1
18%
antonino
lavoratore autonomo (Italia)
Contabilità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Recensioni su Revel Systems

4,0 2 anni fa

Commenti: Revel Systems POS è uno strumento molto potente che è ben supportato, in costante aggiornamento e miglioramenti (e con cui è stato molto facile lavorare con il nostro venditore e installatore!). In genere ho trovato il supporto tecnico reattivo e di solito hanno sempre aiutato risolvo qualsiasi problema.

Aspetti positivi:

È facile da esaminare e accessibile. Avendolo su un Ipad è abbastanza grande per capire quale pulsante viene premuto e per trasportare le cose se lo si desidera. Avere l'installazione delle classi è incredibile, quindi siamo in grado di preservare la canzone del modo in cui estraiamo tonnellate che vogliamo o il numero di umani che sono entrati qui per andare al museo, quel giorno.

Aspetti negativi:

Può diventare un po' complicato soprattutto con l'aggiunta di sconti ad alcuni acquisti che possono essere difficili da ottenere per i nostri volontari più anziani. Ma è davvero così, dal punto di vista di base delle cose, funziona bene e fa il lavoro in modo efficiente.

Bailey
Bailey
Heritage Interpreter (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Musei e istituzioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

It's easy to learn and accessible. Having it on an Ipad means that it's large enough to know what button is being pressed, and to move things around if need be. Having categories set up is great so we can keep track of how much change we need or how many people came in to visit the museum, that day.

Aspetti negativi:

It can get a little complicated especially with adding discounts to certain purchases which can be difficult for our older volunteers to get a hold of. But is really it, on the basic side of things, it works well and does the job efficiently.

Risposta di Revel Systems

6 anni fa

Bailey, Thanks so much for the feedback. We're delighted that Barker Mansion is making good use of its Revel POS! If some of your volunteers are having a hard time adding discounts, you can have them visit the below Revel University page for video guides detailing how to complete a variety of discount-related actions within your Revel POS: https://revelsystems.com/revel-university/categories/discounts-combos/ I hope this helps! Please reach out to us if you have any questions. - Holden at Revel

Michael
Director of Patient Experience (USA)
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Revel Was a Great Decision

4,0 11 mesi fa

Commenti: The customer service is what really sold Revel to us. We had engaging team members throughout the entire process that helped us implement and understand our new POS and inventory management system. So far, we are very happy with Revel and the support we receive from them.

Aspetti positivi:

We love the ease of use for both our patients and staff. Revel is designed to be very user friendly and efficient.

Aspetti negativi:

The reboot time it takes when you reset the system.

Jeanne
Owner (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Run don't walk AWAY from Revel POS

1,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: At the end when we cancelled was the crowning blow when they acted like complete weasels trying to charge us for one store and only cancelling one. . this went on for months. As I said--after dealing with Revel and their horrible customers service I am convinced this company is run out of someone's basement or garage. Run don't walk AWAY from Revel POS as your POS for your business. There are many other much better options out there.

Aspetti positivi:

Ease of use for staff and ability to implement our own gift cards & loyalty programs.

Aspetti negativi:

Pretty much everything else was horrible. Reporting, customer service, adding products and modifiers was a nightmare. Getting issues resolved --just getting someone intelligent on the phone was a challenge--half the time I solved the issue myself while waiting for them to try to resolve and figure out something. This was after waiting sometimes an hour for someone to actually pick up after you spent time on hold. All while trying to run your business.

Chaz
Business Analyst (USA)
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

System Admin for Beauty Company with 4+ years of Revel experience

5,0 11 mesi fa

Commenti: My role with Estee Lauder is Retail Business analyst for Le Labo brand. Because they use Revel which is unique to any other Estee Lauder brand, my responsibility is also system admin of the Revel software. From my usage perspective, I enjoy that it is self contained and there's not much we cant make it do to support our business needs. Over half of the problems we face actually are not with Revel at all, but the way have we extract data from Revel's server to publish to our master system (SAP) and supporting that integration. This was architected and is maintained by our organization.

Aspetti positivi:

Revel is very valuable to Le Labo brand because as beauty brand that creates hand blended perfume, we need to track all of the inventory at an ingredient level. From a Retail POS and inventory management perspective, Revel is a shining star. Deployment is easy, just download the app, provision, and as long as you have an internet connection, you're on your way.

Aspetti negativi:

CRM and eCommerce integration have been challenges for us, but not at the fault of Revel really. Being the large enterprise we are, the other areas of our business are cemented in the platforms that they use already, and thus there is no out of the box integration available for features beyond the core POS/Inventory that we rely on. The path forward would be for our organization to create new custom integrations to match our own internal business requirements. As far as a Revel review, the features that we do use and the support that we receive has been top notch.