Timely

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da Timely

Chi utilizza questo software?

Software di gestione aziendale per saloni e centri benessere molto occupati. Timely aiuta a gestire l'attività permettendo all'utente di fare ciò che più ama.

Valutazioni medie

629 recensioni
  • Nel complesso 4.7/5
  • Facilità d'uso 4.7/5
  • Servizio clienti 4.7/5
  • Caratteristiche 4.4/5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.6/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 25,00 USD/mese
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Timely
  • http://www.gettimely.com
  • Fondata nel 2012

Informazioni su Timely

Timely è il software di prenotazione più intelligente al mondo. Consente di gestire facilmente appuntamenti, clienti, vendite, personale, stock, creazione di report e altro ancora! Permette di offrire ai clienti l'esperienza perfetta con prenotazioni online, depositi, pagamenti, Afterpay, buoni regalo, campagne SMS mirate e invio automatizzato di messaggi SMS o e-mail. Prezzi trasparenti e niente costi di installazione, sovrapprezzi nascosti o contratti poco chiari. Vieni a scoprire perché oltre 36.000 utenti di tutto il mondo utilizzano Timely con fiducia. Prova gratuitamente Timely per 14 giorni!

Caratteristiche di Timely

  • Busta paga e commissioni
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione dei clienti
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle iscrizioni
  • Prenotazioni online
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei clienti
  • Gestione del personale
  • Gestione della clinica
  • Note SOAP
  • Punto di vendita
  • Sistema multi-locale
  • Avvisi/Notifiche
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione delle risorse
  • Pianificazione di gruppi
  • Pianificazione in tempo reale
  • Programmazione appuntamenti
  • Programmazione di infrastrutture
  • Sistema multi-locale
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Banca dati cliente
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Pagamenti online
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione di gruppi
  • Prenotazioni online
  • Promemoria appuntamenti
  • Sincronizzazione dei calendari
  • Sistema multi-locale
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Gestione del noleggio di stand
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle buste paga
  • Profilo clienti
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Sistema multi-locale

Le recensioni più dettagliate su Timely

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Data della recensione: 24/10/2017
Janelle M.
Manager
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vantaggi: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Inconvenienti: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Organize your diary with ease!

Data della recensione: 27/11/2018
Peter W.
Web Developer
Istruzione superiore, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Inconvenienti: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

Easy for people to book in to see me!

Data della recensione: 5/12/2019
Tom D.
Ownwr/Director
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It's brilliant. It frees up so much of my time. Rather than managing a schedule manually, Timely does it for me!

Vantaggi: The ease of use for people to book in to see me and my trainers at the gym. It takes away the need for me to answer phone calls all day every day.

Inconvenienti: Nothing I don't like about it. Everyone who has booked in tells me how easy it is and how much better it is than using the phone!

I don't even know where to start!

Data della recensione: 1/9/2017
Ray W.
Owner/Operator
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
2/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
3/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vantaggi: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Inconvenienti: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Decided to double the price of their product for no reason

Data della recensione: 16/8/2019
Steve H.
Owner
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
3/5
Assistenza clienti
1/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Average. I hind sight should have used another provider that don't keep making annoying changes and massively hike their prices

Vantaggi: Ease of use and functionality and a fair price

Inconvenienti: Change the layout and look without informing customers (making it look and function worse). The company has also decided to double the cost of their product as it has new functionality (that I've been using for nearly 4 years) and the sales pitch is that you get SMS credits as part of the packages, however the credits are like a phone contact - paying for loads that you either don't need or won'r use.

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