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Cos'è ConnectWise Automate?

ConnectWise Automate, in precedenza nota come LabTech, è una piattaforma RMM progettata per adattarsi al modo in cui tu lavori, poiché è stata costruita da un fornitore di servizi gestiti (MSP) appositamente per gli MSP. Progettato con tecnologia all'avanguardia, Automate offre una visibilità centralizzata senza precedenti nei sistemi IT dei tuoi clienti. I suoi potenti monitor integrati ti avvisano quando vengono rilevati problemi IT, in modo da poter risolvere i problemi in modo proattivo prima che si traducano in tempi di inattività per i tuoi clienti. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso!

Chi utilizza ConnectWise Automate?

Fornitori di servizi IT e fornitori di servizi gestiti (Managed Service Provider, MSP)

ConnectWise Automate Software - 1
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ConnectWise Automate Software - 3
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ConnectWise Automate Software - 5

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ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

4,1 (127)
2,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
110
5
3,6 (127)
3,9 (127)
3,6 (127)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
4,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
127
35
3,6 (199)
3,7 (199)
3,6 (199)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Monitoraggio dei server
Notifiche in tempo reale
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Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Gestione delle patch
NinjaOne
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Avvisi/Allarme crescente
Gestione delle patch
N-sight
Funzionalità più votate
Avvisi/Notifiche
Controllo accessi/Autorizzazioni
Monitoraggio dei server
TeamViewer Remote
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Controllo accessi/Autorizzazioni
LastPass
Funzionalità più votate
Archivio criptato delle password
Gestione delle password
Sincronizzazione delle password
Join.Me
Funzionalità più votate
Chiamate audio
Condivisione dello schermo in tempo reale
Strumenti collaborativi
LogMeIn Central
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Gestione della knowledge base
Monitoraggio in tempo reale
Pulseway
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso/Controllo remoto
Monitoraggio dei server

Recensioni su ConnectWise Automate

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,6
Servizio clienti
3,6
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
3,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
28%
3
14%
2
2%
1
6%
Daren
Daren
President (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Connectwise Automate

5,0 5 anni fa

Commenti: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Aspetti positivi:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Aspetti negativi:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ingegneria meccanica o industriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 3 anni fa

Commenti: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Aspetti positivi:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Aspetti negativi:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Infrastructure review to perfection

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: I think it has been an average work experience with conect wise, for this reason we lowered the level of work, we believe that it gives us ideas, it gives us a look from outside the company, we like this since it is not always good to get involved alone In solutions from the same company such as those offered by Google, you have to look at new horizons, in the same way the generation of infrastructure has its strengths and being able to monitor development remotely has had good results.

Aspetti positivi:

We like to use this program with the team to be able to do a thorough review of our network and IT environments in general, it is always good to have an external look at our products and in their development it is crucial to be able to obtain good development ideas.

Aspetti negativi:

Security compliance in this sense is due, we believe that we have our own solutions that far exceed the capacity of Conect Wise, in this sense it does it wrong, we have obtained gaps and it is not compatible enough to be linked to another separate security system.

Benjamin
IT (USA)
Trasporto aereo/Aviazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Alternative considerate:

Should be call "Connectwise Autodraft"

1,0 4 anni fa

Commenti: The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Aspetti positivi:

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Aspetti negativi:

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Ian
Prevent Manager (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great For Ticketing and Monitoring

5,0 anno scorso

Commenti: We have a great overall experience using ConnectWise Automate. It has helped us stay a leader in our industry and has made our MSP a better organization. We would highly recommend to any company looking to support remote clients effectively.

Aspetti positivi:

The ticketing with ConnectWise automate and reporting is accurate and helps make business decisions. We are able to keep track of all our issues and then address them with the same software. We like how easy it was to setup and has been a great tool for all of our technicians.

Aspetti negativi:

We did not like how the agents will fail to install certain applications even though they are working on other agents. It's hard to decipher the logs to trouble shoot issues and administrators take some time to learn the program. There is a need for more third party patching options.