Cos'è QuickBooks Commerce?

TradeGecko è un avanzato software di gestione delle scorte e degli ordini, creato per marchi multicanale, attività e-commerce ad alta crescita e commercio all'ingrosso. Consente l'automazione delle operazioni omnicanale, migliorando l'efficienza e aumentando la redditività. Integrazioni senza problemi con Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce e altri programmi. Include anche funzioni di report e previsioni intelligenti, produzione, una piattaforma e-commerce B2B personalizzabile oltre a un'app di vendita per dispostivi mobili e stock per iPhone e iPad.

Chi utilizza QuickBooks Commerce?

TradeGecko è perfetto per marchi e-commerce, grossisti, distributori e produttori in forte crescita che desiderano automatizzare i processi operativi e concentrarsi sull'espansione.

QuickBooks Commerce Software - 1 QuickBooks Commerce Software - 2 QuickBooks Commerce Software - 3 QuickBooks Commerce Software - 4

Hai dubbi su QuickBooks Commerce? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

QuickBooks Commerce

4,6 (538)
QuickBooks Commerce
Non disponibile nel tuo paese
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
109
6
4,4 (538)
4,4 (538)
4,4 (538)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
19,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
133
27
4,3 (873)
4,2 (873)
4,3 (873)
Perché questo confronto?

Alternative a QuickBooks Commerce

Sponsorizzati
BigCommerce è la piattaforma di e-commerce basata sul cloud leader nel mondo per imprese affermate e in rapida crescita. Ulteriori informazioni su BigCommerce
PandaDoc è una piattaforma completa per la gestione dei documenti che consente di creare, inviare, firmare elettronicamente e tenere traccia dei documenti in un'unica posizione. Ulteriori informazioni su PandaDoc
Suite di e-commerce multicanale che consente alle aziende di vendita al dettaglio di gestire ordini, clienti, inventari, spedizioni, cataloghi e altro ancora.
Questo software dotato di tecnologia Truckstop.com è molto utilizzato ed è conveniente e intuitivo per le piccole e medie imprese.
Una suite integrata di applicazioni include e-mail, calendario e rubrica a cui si accede via Internet 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
Piattaforma e-commerce open source basata sul web che aiuta nella creazione di negozi online con temi, pagamento, opzioni di spedizione e altro.
Soluzione di gestione aziendale che include funzionalità di previsione finanziaria, ottimizzazione della catena logistica e pianificazione dei progetti.
A powerful cloud-based payroll processing center designed exclusively for accountants and independent payroll processors.
App gratuita per la gestione aziendale e di contabilità e stock per le piccole e medie imprese indiane. Disponibile nelle versioni mobile e per desktop.
Applicazione per fogli di calcolo che consente agli utenti di ottimizzare l'analisi dei dati utilizzando funzioni, tabelle, grafici, pivot, commenti e altro.
Soluzione di fatturazione online e registrazione dei tempi semplice da usare, a partire da 15 $ al mese. Unisciti ai 24 milioni di persone che hanno già usato FreshBooks.
La colonna portante della tua attività di e-commerce
Ecomdash è uno strumento di gestione con dashboard centrale che aiuta le aziende di e-commerce ad automatizzare le operazioni, a crescere e a vendere su più canali.
Stitch è una piattaforma di gestione dello stock e degli ordini creata per marchi e rivenditori moderni e in forte crescita.
Cin7 offre gestione dello stock e automazione dagli ordini, dalla produzione al magazzino/3PL a qualsiasi canale di vendita B2B/B2C che utilizzi.
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
QuickBooks è un software di gestione aziendale end-to-end che può crescere con la tua azienda.
Adatto a imprese che operano nei settori della vendita al dettaglio e all'ingrosso, manifatturiero e alimentare che devono gestire i livelli dello stock.
Shopify è una piattaforma di commercio che consente a chiunque di vendere facilmente online, in un punto vendita fisico e in qualsiasi altro modo.

Recensioni su QuickBooks Commerce

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
70%
4
23%
3
2%
2
1%
1
3%
minho
Online buisness (Italia)
Artigianato, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

un software spettacolare

5,0 8 mesi fa

Aspetti positivi:

E' molto facile da usare, ho trovato sempre difficoltà con le nuove tecnologie e ancora peggio quando ho iniziato la mia online buisness però devo dire che questo software mi ha salvato la vita.

Aspetti negativi:

All'inizio ero un po' confuso perchè il software era un pochino difficile da usare all'inizio ma si impara facilmente.

Phill
Phill
Utente LinkedIn Verificato
Produzione di alimenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Love it

5,0 7 anni fa

Commenti: I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately. Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Aspetti positivi:

I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Aspetti negativi:

If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug. I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7. On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Risposta di TradeGecko

7 anni fa

Hi Phill, Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day! Regards, Alicia TradeGecko

nefertini lance
Seller (Filippine)
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Quickbooks is the best partner for my small business.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Mostly It took me an hour or more to finish with my inventory management using Excel but with Quickbook it only took me like half of time of my usual work time. With less time I had to do with my work the more time I have for my family and other things. I am so happy that I found this software that improves my daily living and also makes my workflow easier.

Aspetti positivi:

I like how easy it is to use and to understand. Does its job well, exactly as it should. The order entry portion runs easily, fits in with the actual world, and needs little training. The inventory management component makes managing inventories easier and gives us all the data we need to do so. Improved integration. The dashboard's user interface and navigation have been improved. Numerous reports that can be modified Projects, salaries, and other add-ons and interfaces are all supported. Contact information and transaction forms are very detailed.

Aspetti negativi:

I did find the software installation process to be a little bit of a drawback. I needed assistance installing the software because it was a little difficult for me to do it. In addition, a strong internet connection was necessary for the process, and the location I was in had limited connectivity, making this component a little difficult. But once it was all done it'll be all good and easy to use until the end. The struggle in the beginning is worth it for its most helpful uses.

Daniel
Senior Software Engineer II (USA)
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Intuit uses their income to lobby against government initiatives to simplify finance and taxes

3,0 mese scorso Nuova

Commenti: Ultimately it is a mistake to use and trust Intuit.

Aspetti positivi:

QuickBooks does work and integrates with banks, inventory and PoS systems.

Aspetti negativi:

Intuit aims to get you as a recurring subscription based user, end that subscription and your data is no longer available to you.They also lobby against the IRS helping prepare taxes for individuals or businesses so that people will continue to "need" their services with turbotax etc.

Joseph
medicals (Dominica)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It's not just a great option for us, it's the best option! It's stress free and so easy to use.

5,0 4 mesi fa

Commenti: Oh! I love this software, it has been the best for me so far, It's so easy and friendly, stress free and intelligent, so i think i'm sticking to this app, I love it!

Aspetti positivi:

The B2B eCommerce Platform doesn't give any stress, it works smoothly. It looks simple but very effective, the features are so outstanding and intelligent, we love this software.

Aspetti negativi:

I have experienced a little bit of updating issues, i had to wait for some days to update, also it looks like the technical team doesn't work on weekends to reply to my questions. So an improvement in these would be great!