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Cos'è Bullhorn ATS & CRM?

La soluzione leader per il personale e il reclutamento che consente a oltre 7.000 agenzie di realizzare fino al 43% di posizionamenti in più.

Chi utilizza Bullhorn ATS & CRM?

Bullhorn lavora con agenzie di reclutamento di qualsiasi dimensione. Bullhorn è perfetto per le aziende che desiderano espandersi senza limiti, aumentare la produttività e realizzare più posizionamenti.

Bullhorn ATS & CRM Software - 1
Bullhorn ATS & CRM Software - 2
Bullhorn ATS & CRM Software - 3
Bullhorn ATS & CRM Software - 4

Hai dubbi su Bullhorn ATS & CRM? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Bullhorn ATS & CRM

Bullhorn ATS & CRM

4,1 (1.066)
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
84
45
4,1 (1.066)
3,7 (1.066)
4,0 (1.066)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
26
4,0 (18.383)
4,0 (18.383)
4,1 (18.383)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Gestione contatti
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Funzionalità più votate
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Gestione candidati
Monitoraggio candidati

Recensioni su Bullhorn ATS & CRM

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
3,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
37%
4
42%
3
13%
2
5%
1
4%
Sarah
Sarah
Business Improvement & Project Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to use and very intuitive

5,0 3 anni fa

Commenti: Really great - fantastic support team

Aspetti positivi:

Its easy to set up and use and has a user friendly interface

Aspetti negativi:

No built in reporting function as standard

Dave
People Operations Business Partner (Australia)
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Bullhorn - the internal recruiter's best friend

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: It's changed the way we recruit. Allows us to give a really positive candidate experience because we can track our interactions to be personable.

Aspetti positivi:

Easy to use, cost effective, customisable and bespoke to us. The file noting of candidate interactions, ability to easily merge profiles. It's a professional solution, so much better than the HRIS systems with their inbuilt ATS. It's billed on per user, so its very cheap. The support team are excellent.

Aspetti negativi:

Rolling it out and customising was a challenge but was worth it. The mobile app with default customisation is pretty basic so needs work. Sometimes the viewing of CV's in the platform is clunky depending on the CV but still fine.

Akshay
Team Lead (Canada)
Software informatici, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

A flexible and modern ATS made for efficient recruiting

3,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Bullhorn ATS offers a robust suite with a strong focus on centralized data management, workflow efficiency, and insightful analytics, tailored for recruitment agencies. Its user-friendly mobile interface is commendable. Yet, its complexity and premium cost structure may pose challenges, particularly for startups. Enhancing customer service responsiveness would be beneficial.

Aspetti positivi:

The platform excels in consolidating candidate information in one database, streamlining the search and access process. Flexibility is key with Bullhorn, as it allows the tailoring of recruitment workflows and provides numerous automations for routine tasks. Furthermore, it facilitates effective coordination between recruitment personnel and hiring managers.

Aspetti negativi:

For those less technically inclined, Bullhorn may present a steep learning curve. The investment can be significant for startups since costs scale with user numbers. Reliance on integrations means troubleshooting can be problematic, and the storage system may require technical adjustments. Compared to its competitors, Bullhorn could offer greater adaptability and more expansive customer support.

Giuliano
Customer Care Rep (USA)
Telecomunicazioni, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A Great HR Solution For Business

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

The tool handles recruitment and most our HR needs effectively. Well equipped and effortless to use.

Aspetti negativi:

No issues as the product is helpful and never a problem.

Ray
Director (UK)
Ambiente ed energie rinnovabili, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good solid CRM

4,0 10 mesi fa

Commenti: Generally good, which is why we have stayed for 3 years. Works well. Solid CRM.

Aspetti positivi:

It is relatively easy to use, process thorugh the job etc works./ The system works which is better than when I sued Vincere. The help desk does repsond quickly. You have to log. Onboarding is ok - strong processes. But like any larger company it is on you. You have to watch vieos to learn the system and people supporting changes regularly so you will find your knowledge within a year will be better than people supporting you. But as I say the help team will pass you on to experienced people if the problem exists. Overall is a good system, a larger company with the usual larger company processes.

Aspetti negativi:

Advertising - works but adding a job for multiple jobs can be long winded. Indexing we have had issues with, searching for candidates and not coming up, but they are on there. The biggest issue is Bullhorn partners, very expensive and not al that great.Be wary for all CRMs and Bullhorn when they repsond with yes we have a partner that can do that, for example text messaging. Creating a branded Cv should be easier. Parsing could be better. There answer is we have a partner. Some of this you expect the CRM to do, at the end of the day what are you paying for, if the answer is we have a partner.