Cos'è Engagedly?

Le organizzazioni visionarie con un numero di dipendenti compreso tra 100 e 10.000 utilizzano questa piattaforma di gestione dei talenti basata sulla ricerca per la gestione delle prestazioni, valutazioni a 360 gradi, feedback in tempo reale, elogi sociali, gestione degli obiettivi e sistemi a cascata.
L'approccio basato sullo sviluppo e sul feedback include anche moduli per collaborazione, LMS, sondaggio e premi. Basato sulle migliori pratiche, il suo approccio accattivante alla gestione delle prestazioni ha dimostrato di migliorare il coinvolgimento dei dipendenti.

Chi utilizza Engagedly?

Organizzazioni di servizi con lavoratori nel campo della conoscenza e con dimensioni da 50 a oltre 1.000 dipendenti.

Dettagli su Engagedly

engagedly

Fondata nel 2014

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2,00 USD/mese
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2,99 USD/mese

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Implementazione e assistenza di Engagedly

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di Engagedly

  • API
  • Apprendimento a distanza (Mobile Learning)
  • Apprendimento asincrono
  • Apprendimento misto
  • Apprendimento sincrono
  • Apprendimento sociale
  • Autoapprendimento
  • Branding personalizzabile
  • Certificazione e licenze
  • Conformità SCORM
  • Creazione di corsi
  • Gestione corsi
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei talenti
  • Gestione dell'e-commerce
  • Gestione della conformità
  • Gestione della formazione
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle mansioni
  • Gestione delle valutazioni
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  • Individuazione delle competenze
  • Integrazioni di terze parti
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  • Rendicontazione e analisi statistiche
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  • Sistema integrato per la creazione dei corsi
  • Sistema plurilingue
  • Società di e-learning
  • Società/Imprese
  • Sondaggi e feedback
  • Test/Valutazioni
  • Università/Istruzione
  • Valutazione delle competenze
  • Videoconferenze

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  • Monitoraggio delle attività
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Alternative a Engagedly

Altre alternative a Engagedly

Recensioni su Engagedly

Leggi tutte le 74 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per valutazione

5
50
4
23
3
1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
John S.
John S.
Director of Operations (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Very positive. The support team has been great during the rollout process.

5 4 anni fa

Aspetti positivi:

A LOT of features that academic research has proven are necessary for employee engagement. Clean layout. I like how you can turn items on or off. This was especially useful so I didn't overwhelm my team.

Aspetti negativi:

Not 100 percent intuitive but this goes away with time in the program. The IT team is also great at explaining how things work AND changing things to make it easier

Victoria N.
HR Generalist (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

More than just software. Your company needs this!

5 2 anni fa

Commenti: Overall, I couldn't recommend this software enough. It's challenging our employees to look at their goals, check-in their progress, and all while knowing it is going to affect and roll up to their performance review. If I do run into an issue or have a question, the support team has been outstanding. You email them and the follow up and resolution is always prompt. If they do have to take extra time to test things on their end, they communicate this so you're not left wondering anything. From a cost perspective, to all that the software offers, and complete with an excellent support system - you cannot go wrong. 12/10 would recommend.

Aspetti positivi:

It's hard to pinpoint what I like the most. I enjoy each module and its respective functionality. I will say the surveys have shaped our 2020 goals for us in HR. Being able to get employee pulses and feedback, all with easy reporting, really let us know what needs to change and what can be improved. Sending something just for fun is great too. I've enjoyed challenging people to set goals as well. Transparency is huge and it's great that our employees can see exactly HOW they are making a difference.

Aspetti negativi:

Perhaps the only thing that's been an issue is not being able to report on an employee after they have been blocked, or terminated, from the system. There's an easy enough workaround to unblock them, go back and find what you're looking for, and then block them again. Maybe there is a solution I just don't know about yet!

Tamera J.
CFO (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Engagedly in a Non Profit Organization

3 3 anni fa

Commenti: We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Aspetti positivi:

We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Aspetti negativi:

I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

Jessica D.
HR Director (USA)
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Really great tool for performance reviews, 360 feedback and goal setting / tracking.

5 5 anni fa

Commenti: Engagedly has tons of features: performance reviews, goals, feedback, gamification, surveys, etc. You can turn things off and on to make it work for your company. I've asked them to add custom features and their development turn around time is amazing. This company really listens and responds quickly to customer requests. We do reviews quarterly now and it is all automated. Engagedly sends email reminders on a schedule of my creation and I just have to read all the reviews when they are complete.

Aspetti positivi:

When a manager does a person's performance review, there is a menu where they can pull up, past reviews, goals, feedback, and notes they made throughout the year on that person, all in the same page so they aren't trying to pull together things from lots of different places when doing a review. Also, at the end of the review template you can set up private questions that only HR and the manager will be able to see the answer to, like is this person being recommended for a raise or promotion or are they at risk for low performance. You can choose the questions for fit your needs.

Aspetti negativi:

We went from a very manual process in performance reviews where everything was in a google doc and then sent out to be signed via electronic signature. So it took a little time for people to get up to speed on the new process, but it's a huge improvement and they see that.

Tess F.
Director, Employee Development (USA)
Industria edilizia, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I'm 90% in Love

5 3 anni fa

Commenti: We are addressing the performance management, goal development, and onboarding process using Engagedly. It's a very good tool for a smaller company that, just like the big companies, needs to address these issues.

Aspetti positivi:

It has excellent features. I love that I can use this for onboarding, light LMS, and performance management/goals and development.

Aspetti negativi:

The multi-rater and performance features can get very complicated very quickly. Our people work on various teams that change throughout the year, so setting up multiple cycles, multiple templates, and making sure that I assign the right templates to the right people is extremely labor intensive. Also when I send reminders to the multi-raters or notifications it sends them to all of them. I would like to be able to select who gets notified or reminded.