Cos'è Namely?

Namely è la prima piattaforma per le risorse umane che i dipendenti amano davvero utilizzare. Namely è una tecnologia avanzata e di facile utilizzo che consente alle piccole e medie imprese con 50-1.000 dipendenti, di gestire risorse umane, stipendi, benefit e gestione dei talenti in un unico posto. Insieme all'ottimo supporto e alla consulenza sui benefit, ogni cliente di Namely ottiene il software e il servizio di cui ha bisogno per avere risorse umane eccellenti e una cultura aziendale forte e attiva. Scopri di più e pianifica oggi la tua demo gratuita.

Chi utilizza Namely?

Piccole e medie imprese con 15-2.500 dipendenti, alla ricerca di una soluzione di facile utilizzo basata sul cloud per soddisfare le esigenze di risorse umane, retribuzioni, benefit e gestione dei talenti.

Video di Namely Namely Software - 1 Namely Software - 2 Namely Software - 3 Namely Software - 4 Namely Software - 5

Hai dubbi su Namely? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Namely

4,2 (417)
Namely
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
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Prova gratuita
119
52
4,2 (417)
4,0 (417)
4,0 (417)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
2,88 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
93
62
4,4 (139)
4,3 (139)
4,6 (139)
Perché questo confronto?

Alternative a Namely

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Recensioni su Namely

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
49%
4
31%
3
10%
2
6%
1
4%
MD Abu
MD Abu
Chief Marketing officer (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A great Human resource management tool to bring efficiency at workplace.

5,0 6 mesi fa

Commenti: Overall, I am very satisfied with the software. It has made the HRM of our corporation more convenient & effective.

Aspetti positivi:

It is a very convenient system to make the HRM more easy & effective. It helps to manage the system remotely & sync all the information instantly. The software is very easy to implement & has a great User interface.

Aspetti negativi:

The software is already a great build but sometimes it becomes clumsy to manage all the data at once.

Risposta di Namely

6 mesi fa

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you've enjoyed using our platform.

Angie
Payroll/HR Administrator (USA)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Namely Review

5,0 6 mesi fa

Commenti: Namely HRIS, Payroll and Benefits have made such a difference. Easy to setup and use. Have worked with multiple payroll systems for over 40 years and Namely (by far) is the best and user friendly.

Aspetti positivi:

We love the Onboarding, it has saved us so much time. On employee's first day, 99% is done. That's amazing.

Aspetti negativi:

Con is that not all of Namely HRIS info carries over to Namely Time.

Risposta di Namely

6 mesi fa

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that our platform saves you valuable time, especially when it comes to onboarding.

Manasi
QA Manager (USA)
Servizi di informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ease of user HR tool - Namely

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

Ease of use, and email notifications were key features.

Aspetti negativi:

Namely was perfect for my needs, so I do not recall anything. For 401K, I had to use other software though. If Namely, can add that too, it would be great.

Risposta di Namely

mese scorso

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you've enjoyed using our platform.

Utente Verificato
Director, People (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Avoid at all costs

1,0 4 anni fa

Commenti: Terrible - service reps do not know the system, standard payroll practice, let alone any questions. Service tickets get lost, takes months for resolution of more complex tasks and extreme micromanagement

Aspetti positivi:

It's pretty. There is really no other pro.

Aspetti negativi:

HRIS: No proper Leave tracking for maternity/paternity, jury duty, bereavement leave ETC There's no way to see a PTO accrual history Employees are not alerted when their address format is invalid Only one set of holidays - UK sees all US Holidays When reporting structure changes you have to make MANUAL changes in Namely Payroll IN ADDITION to doing a mass upload in the HRIS Doesn't auto track history of Job titles Need to manually assign PTO to employees not automatic Leave approval amends, not sent Lack of point in time reporting Does not auto assign pay group based on the type of pay entered Payroll: You can't retract partial payments Had to print W2s and sort through employees that electronically consented and send out those that did not "We have to do all of the calculations manually when there is a comp change in the middle of a pay period " Invalid addresses prevent us from proceeding with payroll We are unable to easily add "time and a half" for employees who work on holidays Takes weeks to add a new department code Tax withholdings do not flow seamlessly from HRIS to Payroll If we need to Mark an employee as FICA tax exempt we need have to reach out to Namely as only they can do this Employee ID do not flow over to HRIS Manually have to add holiday pay for employees does not flow into payroll You have to manually exclude employees from payroll once terminated Time and attendance: Time card entry is tedious PTO doesn't communicate to Payroll You have to man

Utente Verificato
HR Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great HRIS and Payroll system with many customizable features

4,0 2 anni fa

Commenti: I and a Namely advocate, I was instrumental in recommending and seeting them up for my business. I just think their customer service format changes frequently and it is confusing sometimes to keep up with their preferred communication etiquette.

Aspetti positivi:

We have a ver detailed and multi step performance review process, Namely allowe dus to build the ratings and concepts for our processes. The abilit ti assign multiplie review writers, the steps of approval and the reminders are all key in our operations.

Aspetti negativi:

Our account contacts and the way we communicate has changed at least 3 times in the past year. Sometimes i feel like there is a push to work with customer service only in their prefered way, if you send an e-mail instead of a case or if you mark something urgent that they don't think is urgent.

Risposta di Namely

2 anni fa

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you find our platform to be super customizable, especially when it comes to performance reviews. As for customer support, we truly apologize for your experience. We are confident that our new Pod Service Model and the Namely Help Community will enhance clients' overall experiences going forward.