Chi utilizza Namely?

Piccole e medie imprese con 15-2.500 dipendenti, alla ricerca di una soluzione di facile utilizzo basata sul cloud per soddisfare le esigenze di risorse umane, retribuzioni, benefit e gestione dei talenti.

Cos'è Namely?

Namely è la prima piattaforma per le risorse umane che i dipendenti amano davvero utilizzare. Namely è una tecnologia avanzata e di facile utilizzo che consente alle piccole e medie imprese con 50-1.000 dipendenti, di gestire risorse umane, stipendi, benefit e gestione dei talenti in un unico posto. Insieme all'ottimo supporto e alla consulenza sui benefit, ogni cliente di Namely ottiene il software e il servizio di cui ha bisogno per avere risorse umane eccellenti e una cultura aziendale forte e attiva. Scopri di più e pianifica oggi la tua demo gratuita.

Dettagli su Namely

Namely

https://www.namely.com/

Fondata nel 2012

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
Video di Namely
Play
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Panoramica dei prezzi di Namely

Namely non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Caratteristiche di Namely

  • Database impiegati
  • Feedback a 360 gradi
  • Gestione dei benefit
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle ferie
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle retribuzioni
  • Gestione orari e presenze
  • Inserimento aziendale
  • Monitoraggio candidati
  • Portale self-service
  • Profili dei dipendenti

Visualizza l'elenco completo di Gestionale HR

  • Amministrazione COBRA
  • Amministrazione FMLA
  • Amministrazione HSA/FSA (solo USA)
  • Amministrazione delle assicurazioni per invalidità
  • Amministrazione delle assicurazioni sulla vita
  • Amministrazione di polizze sanitarie
  • Conforme alla legge HIPAA
  • Dashboard delle prestazioni
  • Esternalizzazione della gestione delle prestazioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione delle detrazioni
  • Gestione delle prestazioni dei dipendenti
  • Gestione di piani di pensionamento
  • Rapporti ACA
  • Sottoscrizione alle prestazioni online

Visualizza l'elenco completo di Piattaforme di welfare aziendale

  • Firma elettronica
  • Gestione dei task per l'inserimento di una nuova risorsa
  • Gestione della descrizione della mansione
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Manuale per dipendenti
  • Moduli di verifica elettronica E-Verify/I-9
  • Moduli elettronici
  • Portale self-service

Visualizza l'elenco completo di Programmi di onboarding

  • Accredito diretto
  • Gestione dei benefit
  • Gestione esterna delle buste paga
  • Monitoraggio 401(k)
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Multistato (USA)
  • Pignoramento dello stipendio
  • Portale self-service
  • Preparazione dei moduli W-2/1099
  • Resoconti sulle buste paga
  • Sistema multipaese
  • Stampa di assegni
  • Tracciamento della conformità fiscale

Visualizza l'elenco completo di Programmi per buste paga

Le migliori alternative a Namely

Altre alternative a Namely

Recensioni su Namely

Stai visualizzando 5 di 382 recensioni

Nel complesso
4,1/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
4/5
Caratteristiche
4/5
Rapporto qualità-prezzo
4/5
Santiago C.
Chief Development Officer
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/4/2018

"As an HRIS Namely is as good as it gets. Works out of the box but it does adapt to your workflows"

Vantaggi: As an HRIS Namely is as good as it gets. After using many other platforms in the past, I can say that Namely provides an easy to use platform that works out of the box but offers a great deal of customization to fit your workflows. They are constantly releasing new features and improvements that are visible and useful with a support staff that is always ready to help. Having HRIS, Payroll and Benefits in one place and dedicated client rep and dedicated benefits rep is definetely hard to beat.

Inconvenienti: Integration between payroll and HRIS is a work in progress that still needs work. I am confident they will continue to improve it moving forward.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/4/2018
Utente Verificato
HR Manager
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/8/2020

"Great HRIS and Payroll system with many customizable features"

Commenti: I and a Namely advocate, I was instrumental in recommending and seeting them up for my business. I just think their customer service format changes frequently and it is confusing sometimes to keep up with their preferred communication etiquette.

Vantaggi: We have a ver detailed and multi step performance review process, Namely allowe dus to build the ratings and concepts for our processes. The abilit ti assign multiplie review writers, the steps of approval and the reminders are all key in our operations.

Inconvenienti: Our account contacts and the way we communicate has changed at least 3 times in the past year. Sometimes i feel like there is a push to work with customer service only in their prefered way, if you send an e-mail instead of a case or if you mark something urgent that they don't think is urgent.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/8/2020
Utente Verificato
Director, People
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/12/2018

"Avoid at all costs"

Commenti: Terrible - service reps do not know the system, standard payroll practice, let alone any questions. Service tickets get lost, takes months for resolution of more complex tasks and extreme micromanagement

Vantaggi: It's pretty. There is really no other pro.

Inconvenienti: HRIS:
No proper Leave tracking for maternity/paternity, jury duty, bereavement leave ETC
There's no way to see a PTO accrual history
Employees are not alerted when their address format is invalid
Only one set of holidays - UK sees all US Holidays
When reporting structure changes you have to make MANUAL changes in Namely Payroll IN ADDITION to doing a mass upload in the HRIS
Doesn't auto track history of Job titles
Need to manually assign PTO to employees not automatic
Leave approval amends, not sent
Lack of point in time reporting
Does not auto assign pay group based on the type of pay entered
Payroll:
You can't retract partial payments
Had to print W2s and sort through employees that electronically consented and send out those that did not
"We have to do all of the calculations manually when there is a comp change in the middle of a pay period "
Invalid addresses prevent us from proceeding with payroll
We are unable to easily add "time and a half" for employees who work on holidays
Takes weeks to add a new department code
Tax withholdings do not flow seamlessly from HRIS to Payroll
If we need to Mark an employee as FICA tax exempt we need have to reach out to Namely as only they can do this
Employee ID do not flow over to HRIS
Manually have to add holiday pay for employees does not flow into payroll
You have to manually exclude employees from payroll once terminated
Time and attendance:
Time card entry is tedious
PTO doesn't communicate to Payroll
You have to man

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/12/2018
Melissa L.
Employee Experience Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 24/8/2020

"Happy with HRIS"

Commenti: Namely is a good system. It has helped us to make our candidate and employee experience easier and more efficient. We are looking forward to adding the benefits system to replace our current system to really give our employees a central place to go for all of their needs.

Vantaggi: We really like the onboarding tool for our new hires. There are definitely benefits to this system to streamline your process. For the most part, Namely provides an easy to use platform for our new hires to upload and provide their information. I really like the option of the e-signature which allows us to send out documents to individuals or company wide to be signed. Those documents are then available on the employees profile. We like the analytics which allow us to look at a variety of data points about our employees. We are preparing to add Namely benefits to our package and are hopeful that this will allow us to increase our employee experience satisfaction.

Inconvenienti: We did not have a great experience with implementation and felt that we were not prepared for our go live. Our original Customer Support person struggled with many of our questions and concerns and we were left to figure a good number of work arounds on our own. We are hopeful that the new system for getting help support will be better for us. We are frequently looking for ways to work around the limitations of the Namely software. The Namely community of users has been helpful to our company.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 24/8/2020
Patricia M.
Senior, Director Human Resources
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 23/4/2020

"Great Service"

Commenti: In the beginning, there were a few bumps in the road. But once we were assigned a team like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] we were all set. These three are the dream team as I call them. They have the answers and if not they will ensure they get you the answers. We have been extremely pleased with how they continue to provide us with the best customer service a client can ask for. They have enabled us to utilize the system to the fullest.

Vantaggi: I find the Help Community to be a great asset and feature when you are looking for. quick response. I have to say with all that is happening with COVID-19 Namely has been on top of every new law.

Inconvenienti: The ability to run reports and headcount.

Risposta del fornitore

da Namely il giorno 27/7/2020

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you have found your service team and the Namely Help Community to be helpful - especially during this difficult time.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 23/4/2020