Cos'è Teamwork Desk?

Teamwork Desk è un software dotato di numerose funzionalità che consente di gestire le comunicazioni in arrivo e ogni ticket, dalla ricezione alla completa risoluzione, in modo completamente invisibile ai clienti. Desk è un hub di supporto completo per le comunicazioni in arrivo e la creazione di documenti di supporto che consente di essere sempre disponibili 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Consente di valutare ciò che è importante per la soddisfazione del cliente, la produttività del team e i canali del traffico. Integrazione trasparente con i progetti di Teamwork e gli strumenti già noti e apprezzati.

Chi utilizza Teamwork Desk?

Clienti che richiedono software di supporto in grado di creare relazioni migliori.

Video di Teamwork Desk
Teamwork Desk Software - 1 Teamwork Desk Software - 2 Teamwork Desk Software - 3 Teamwork Desk Software - 4 Teamwork Desk Software - 5

Hai dubbi su Teamwork Desk? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Teamwork Desk

4,4 (141)
Teamwork Desk
Non disponibile nel tuo paese
10,50 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
18
2
4,3 (141)
4,5 (141)
4,5 (141)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
7,50 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
153
20
4,0 (12.708)
4,3 (12.708)
4,2 (12.708)
Perché questo confronto?

Alternative a Teamwork Desk

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Recensioni su Teamwork Desk

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
55%
4
36%
3
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2
3%
1
1%
Lee Yin
Lee Yin
Project Manager (Malaysia)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to use Application with Sleek UI

5,0 3 anni fa

Commenti: Able to support day to day functions well, reliable but could improve in generating useful analytics that help motivate agents to perform better.

Aspetti positivi:

Teamdesk was designed very nicely with simple UI yet very functional. Has successfully implemented the software with 80% of the workforce using it daily.

Aspetti negativi:

The ability to export information and flexibility of creating user definable analytics report for management viewing.

Risposta di Teamwork.com

2 anni fa

Hi Lee Yin, Thanks for taking the time to leave a review of Teamwork Desk - this type of feedback really helps us improve our products. It's great to hear Teamwork Desk supports your day to day functions! I've noted your comments on analytics and will pass them onto the product team to investigate this further. Have a great day, Karen at Teamwork

Debbie
Digital Marketing Manager (USA)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great tie-in to Teamwork Project Management

4,0 2 anni fa

Commenti: Overall it's been effective and easy to use.

Aspetti positivi:

The ease of assignment to team members and the ability to create tasks in Teamwork (Project Management) directly from the ticket (email) are my top two features. Spam control is ok but could use some work - emails that are obviously spam make it into the mailbox but mostly can be control with the whitelist/blacklist control setting. The ability to add notes and notify a team member is also great and can be done without assigning the ticket to someone.

Aspetti negativi:

Does not always bring in forwarded messages from clients. I've had to have them forward to my Gmail account in order to get it. It would also be nice to be able to add all team members up to a certain number with our package instead of paying per person.

Risposta di Teamwork.com

2 anni fa

Hi Debbie, Thanks for your review of Teamwork Desk! We really appreciate the positive feedback. Please don't hesitate to contact us on [email protected] if you require assistance with this messaging issue Many thanks Karen at Teamwork

Lucas
PM (Australia)
Ospedali e sistemi sanitari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Too many major issues. Would be perfect otherwise, easy to use, beautiful interface.

1,0 7 mesi fa

Commenti: The customer service team offer fast and friendly responses. I really hope they sort out the cons, otherwise we will have to go elsewhere.

Aspetti positivi:

easy to use, beautiful interface, lots smarts... seemingly does everything you need and more.

Aspetti negativi:

• No integration between Desk and Teamwork CRM Companies/contacts which is absurd. • If a spammer contacts our desk, a customer/contact is permanently created, issue raised a year ago and not fixed. Our client database is a now mess, it cannot be maintained due to these spam contacts. • No way to archive a customer who has left. If customer is deleted, all ticket history is deleted. • Reports constantly fail to load in dashboard.

Alex
TMS Solutions Manager (USA)
Logistica e catena di approvvigionamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great Ticketing Software

5,0 2 mesi fa

Commenti: I have had a great experience with Teamwork Desk and can't wait to continue to grow in the software. Teamwork is always working on releasing great enhancements and responds very timely to any questions.

Aspetti positivi:

Teamwork Desk has many great features including setting up custom triggers, multiple inboxes, easy to reassign tickets, training wheels & different type of agents

Aspetti negativi:

There really is not anything I do not like about Teamwork Desk

Risposta di Teamwork.com

2 mesi fa

Hey Alex, Thank you for taking the time to review Teamwork we appreciate it! We're delighted to hear that you have had such a positive experience with Teamwork Desk. Kind regards, Willow at Teamwork

charles
Software development / Operations (USA)
Computer e sicurezza della rete, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Teamwork at SSI

5,0 2 anni fa

Commenti: Ticket Management and Project Management -- SSI uses the Project Management every day we switched from BaseCamp which had very good Project Management we have found Teamwork to equal or surpass Basecamp in this aspect -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Aspetti positivi:

SSI uses the Project Management every day -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Aspetti negativi:

at this time I do not have any negative or issues

Risposta di Teamwork.com

2 anni fa

Hi Charles, Thanks for your review of Teamwork Desk. We are delighted you are enjoying our product! Stay in touch with us at [email protected], if you ever have any issues or need to submit a feature request. Kind regards, Karen at Teamwork

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