Chi utilizza Iterable?

È rivolta ai growth marketer presso le aziende di consumo nell'ambito dell'e-commerce e della vendita al dettaglio, dell'intrattenimento, delle consegna, dell'istruzione e del reclutamento.

Cos'è Iterable?

Iterable è la piattaforma di marketing per la crescita che promuove la rilevanza omnicanale in maniera commisurata alle dimensioni dell'azienda. Iterable consente ai marketer che lavorano per la crescita e lo sviluppo di sfruttare in tempo reale i dati demografici, comportamentali e degli eventi dei propri abbonati, creando messaggi pertinenti e personalizzati su tutti i canali. Con Iterable, gli esperti di marketing possono segmentare con successo gli utenti, creare flussi di lavoro, automatizzare i punti di contatto e testare strategie in maniera commisurata alle dimensioni dell'azienda, senza supporto tecnico.

Dettagli su Iterable

Iterable

http://www.iterable.com

Fondata nel 2013

Video di Iterable
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Panoramica dei prezzi di Iterable

Iterable non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione e assistenza di Iterable

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di Iterable

  • Campagne di drip marketing
  • Conformità CAN SPAM
  • Contenuti dinamici
  • Creazione di report/analisi
  • E-mail generate da eventi
  • E-mail ottimizzate per cellulari
  • Editor di posta elettronica WYSIWYG
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione degli iscritti
  • Gestione dei modelli
  • Libreria di immagini
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Risponditori automatici
  • Sondaggi per clienti
  • Test A/B

Visualizza l'elenco completo di Programmi per email marketing

  • Analisi dati
  • Contenuti video
  • Diffusione dei contenuti
  • Gestione delle community
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle perdite di clienti
  • Live Chat
  • Ludicizzazione
  • Raccolta di feedback

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  • Analisi dati/Tracciamento ROI
  • CTA personalizzabili
  • Campagne di drip marketing
  • Contenuti dinamici
  • Intelligenza commerciale
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Search Marketing
  • Segmentazione
  • Social Marketing
  • Test A/B

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  • Azioni innescate da eventi
  • Database contatti
  • Email Marketing
  • Gestione dei canali
  • Gestione di potenziali clienti
  • Multi-campagna

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  • Attribuzione di canali
  • Coupon
  • Email Marketing
  • Marketing basato sulla posizione
  • Messaggistica di testo
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Notifiche push
  • Partecipazione a concorsi tramite SMS
  • Targeting contestuale

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Le migliori alternative a Iterable

Altre alternative a Iterable

Recensioni su Iterable

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,3/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,2
Servizio clienti 4,4
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 4,2

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Alan C.
Content Marketing Manager
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/9/2020

"Fantastic email marketing software with great workflows"

Commenti: Overall we've had a very positive experience with Iterable that has given me autonomy over email marketing and have had not to rely too much on developers to help me achieve my email marketing goals.

Vantaggi: The WYSIWYG editor for emails is really nice because I can build emails without any code and make them look on brand and functional. The workflow tool is also really powerful for building automatic campaigns that continually perform well.

Inconvenienti: Iterable feels like it just slow sometimes. Loading campaigns, saving templates, navigating to different parts of the software. If the pages and elements loaded faster it would feel a lot more snappy.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/9/2020
Utente Verificato
Lifecycle Marketing Manager
51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2018

"Easy to use with potential for powerful customization"

Commenti: Overall, I would definitely recommend Iterable. As much as SFMC and others have dominated the market, their data structures and backend setup are more archaic and not easily scalable without custom implementation (SFMC frequently has to shuffle databases around based on client volume since many share instances and the larger ones can take an entire instance down). Although I think Iterable has some catching up to do in terms of more robust customization capabilities, and certain platform capabilities, I still think it's an innovative new tool that has a promising future to bring more powerful function than the old school platforms can keep up with.

Vantaggi: The interface is intuitive and easy to use. Having no prior experience, I was able to jump in quickly and navigate through setting up an email blast within a day. The object based data setup is also easy and intuitive to understand, despite coming from a traditional "relational tables" platform and background.

Inconvenienti: There are certain key features of an Email Platform that I find lacking for Iterable. Nothing show stopping, but things that I would have thought would be intuitively built in: no auto-suppression can be applied based on send classification (transactional vs. marketing), basic date comparison logic is not available (should be easy for eng to build, given they just need to set additional functions), no re-usable global content blocks available (think of SFMCs Content Areas, where you can house snippets of code, or static html, and wherever needed pull that content in to multiple emails, without having to recreate the same code over and over again - universal footer, header, etc).

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2018
Kim B.
Director of Engineering
Servizi ai consumatori, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/11/2019

"Rainbows and unicorns promised"

Commenti: Automatic blame deflection of any issues we've raised, canned responses and total failure to meet promised value

Vantaggi: Cart abandoner targeting promised, non-engineer self-service of complex marketing and retargeting campaigns.

Inconvenienti: Blaming Segment for failure to merge anonymous events with identified users, blaming Segment for integration failures that caused significant loss of data. Awful limitations of workflows. No ability of non-engineers to actually successfully self-service on pretty much any features. Zero interest on actually enabling us to leverage the service to create value

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/11/2019
Raja D.
Email Operations Manager
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/5/2018

"Great innovative, growing product and highly recommended."

Commenti: This product helps us daily with our email marketing needs.

Vantaggi: What I like is since I started using Iterable, the product has been evolving and getting more innovative. I enjoy the workflow section on the UI. I enjoy when my team needs product enhancements, they are willing to hear our needs out and work on improving. I like the great customer success team and always helping us. Finally, the upper management and when in need being available to get in discussion with any further needs we might have.

Inconvenienti: I would really like the segmentation piece to be improved. I would like to work with Iterable on needs here as I have found many flaws that I have iterated, but yet not gotten solved. Like searching for a number of campaigns that are similar all at once instead of doing OR's with tons of campaign ids. To be able to query a full workflow.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/5/2018
Utente Verificato
Digital Director
Relazioni pubbliche e comunicazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/6/2020

"Rare Gem"

Commenti: We use Iterable every day to protect the sender reputation of our clients doing mass mailing. Couldn't do without.

Vantaggi: It's rare that a software company like Iterable has such helpful customer support. Even in silly questions with help on mocking up emails, they are so willing to help and fix the problem we are experiencing. Great direct integrations with gravity forms and even better workflows!

Inconvenienti: Only complaint with iterable is you do not have the ability to recall a send. Wish the emails went out a bit slower in case of emergency... or at least wish you had the option to slow down send times.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/6/2020