Cos'è Iterable?

Iterable è la piattaforma di marketing per la crescita che promuove la rilevanza omnicanale in maniera commisurata alle dimensioni dell'azienda. Iterable consente ai marketer che lavorano per la crescita e lo sviluppo di sfruttare in tempo reale i dati demografici, comportamentali e degli eventi dei propri abbonati, creando messaggi pertinenti e personalizzati su tutti i canali. Con Iterable, gli esperti di marketing possono segmentare con successo gli utenti, creare flussi di lavoro, automatizzare i punti di contatto e testare strategie in maniera commisurata alle dimensioni dell'azienda, senza supporto tecnico.

Chi utilizza Iterable?

È rivolta ai growth marketer presso le aziende di consumo nell'ambito dell'e-commerce e della vendita al dettaglio, dell'intrattenimento, delle consegna, dell'istruzione e del reclutamento.

Dove si può implementare Iterable?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Iterable
  • Sede: San Francisco, USA
  • Fondata nel 2013

Assistenza di Iterable

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Australia, Austria, Belgio e altri 52

Lingue

inglese

Iterable prezzo

Prezzo di partenza:

Non specificato dal fornitore
  • Senza versione gratuita

Iterable non dispone di un piano gratuito.

Informazioni sul fornitore

  • Iterable
  • Sede: San Francisco, USA
  • Fondata nel 2013

Assistenza di Iterable

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Australia, Austria, Belgio e altri 52

Lingue

inglese

Video e immagini di Iterable

Iterable Software - 1
Iterable Software - 2
Iterable Software - 3
Iterable Software - 4
Vedi altri 5
Video di Iterable
Iterable Software - 1
Iterable Software - 2
Iterable Software - 3
Iterable Software - 4

Caratteristiche di Iterable

  • Analisi dati della campagna
  • Attribuzione multi-canale
  • Automazione del marketing
  • Azioni innescate da eventi
  • Campagne di drip marketing
  • Conformità CAN SPAM
  • Contenuti dinamici
  • Creazione di report/analisi
  • Database contatti
  • Editor WYSIWYG
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione degli elenchi
  • Gestione degli iscritti
  • Gestione dei canali
  • Gestione dei modelli
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle comunicazioni
  • Marketing multi-canale
  • Marketing via SMS
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Monitoraggio del ROI
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Multi-campagna
  • Notifiche push
  • Segmentazione
  • Segmentazione della clientela
  • Social Marketing
  • Test A/B

Alternative a Iterable

Klaviyo è una moderna piattaforma di marketing che consente ai marchi di e-commerce di creare un numero illimitato di relazioni di elevato valore tramite e-mail e social.
Piattaforma di e-mail marketing per imprese, che aiuta a inviare notifiche push, e-mail transazionali, messaggi di marketing, ecc.
Braze (formerly Appboy) is a lifecycle engagement platform that forms strong bonds between people and the brands they love.
Campaign Monitor è uno strumento di e-mail marketing di facile utilizzo, che consente a ogni operatore di marketing di inviare newsletter mirate e accattivanti.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
WebEngage è uno strumento di marketing automation multicanale B2C. Aiuta a migliorare la fidelizzazione degli utenti e a favorire le conversioni senza spendere troppi soldi.
Piattaforma di comunicazione sul cloud, che fornisce servizi attraverso l'integrazione dell'API e/o della sua piattaforma web.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Soluzione software di marketing all-in-one per creare customer journey basati sui dati, omnicanale, personalizzati e automatizzati.

Recensioni su Iterable

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
47%
4
40%
3
9%
1
4%
Alan
Alan
Content Marketing Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Fantastic email marketing software with great workflows

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall we've had a very positive experience with Iterable that has given me autonomy over email marketing and have had not to rely too much on developers to help me achieve my email marketing goals.

Aspetti positivi:

The WYSIWYG editor for emails is really nice because I can build emails without any code and make them look on brand and functional. The workflow tool is also really powerful for building automatic campaigns that continually perform well.

Aspetti negativi:

Iterable feels like it just slow sometimes. Loading campaigns, saving templates, navigating to different parts of the software. If the pages and elements loaded faster it would feel a lot more snappy.

Utente Verificato
Growth Consultant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Leading the marketing automation pack

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

There is no one tool in marketing automation that is perfect, but Iterable checks the most boxes today out of any of them. Customer support is fantastic. Segmentation is fantastic. UI is improving. The tool's overall power for users with little technical background is superb.

Aspetti negativi:

I think the reporting tools could be a bit better. Supports MMS through Twilio would also be a huge bonus.

Alternative considerate: Braze e Customer.io

Software precedente: Klaviyo

Perché passare a Iterable: Customer support and overall flexibility of the platform

Kim
Director of Engineering (USA)
Servizi ai consumatori, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Rainbows and unicorns promised

1,0 3 anni fa

Commenti: Automatic blame deflection of any issues we've raised, canned responses and total failure to meet promised value

Aspetti positivi:

Cart abandoner targeting promised, non-engineer self-service of complex marketing and retargeting campaigns.

Aspetti negativi:

Blaming Segment for failure to merge anonymous events with identified users, blaming Segment for integration failures that caused significant loss of data. Awful limitations of workflows. No ability of non-engineers to actually successfully self-service on pretty much any features. Zero interest on actually enabling us to leverage the service to create value

Brent
Sr. Manager Email Marketing (USA)
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Iterable - Marketing Automation Review

4,0 4 mesi fa

Commenti: Overall it is a very good product with good support and with a good product road map it can be top of its class.

Aspetti positivi:

Custom events are scalable and extremely custom

Aspetti negativi:

The reporting needs updated on what can be queried to report on

Utente Verificato
Lifecycle Marketing Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Easy to use with potential for powerful customization

4,0 5 anni fa

Commenti: Overall, I would definitely recommend Iterable. As much as SFMC and others have dominated the market, their data structures and backend setup are more archaic and not easily scalable without custom implementation (SFMC frequently has to shuffle databases around based on client volume since many share instances and the larger ones can take an entire instance down). Although I think Iterable has some catching up to do in terms of more robust customization capabilities, and certain platform capabilities, I still think it's an innovative new tool that has a promising future to bring more powerful function than the old school platforms can keep up with.

Aspetti positivi:

The interface is intuitive and easy to use. Having no prior experience, I was able to jump in quickly and navigate through setting up an email blast within a day. The object based data setup is also easy and intuitive to understand, despite coming from a traditional "relational tables" platform and background.

Aspetti negativi:

There are certain key features of an Email Platform that I find lacking for Iterable. Nothing show stopping, but things that I would have thought would be intuitively built in: no auto-suppression can be applied based on send classification (transactional vs. marketing), basic date comparison logic is not available (should be easy for eng to build, given they just need to set additional functions), no re-usable global content blocks available (think of SFMCs Content Areas, where you can house snippets of code, or static html, and wherever needed pull that content in to multiple emails, without having to recreate the same code over and over again - universal footer, header, etc).