Cos'è Nutshell?

Nutshell è il CRM essenziale per i team di vendita. Muoviti più velocemente, lavora in modo più intelligente e concludi più affari con strumenti di prim'ordine, integrazioni che fanno risparmiare tempo, automazione delle vendite e supporto in diretta di livello mondiale. Nutshell è ideale per i team di vendita e i team di vendita lo adorano. Se non ti fidi, chiedi alle migliaia di aziende che crescono ogni giorno con Nutshell. L'esigenza è un CRM logico e funzionale e Nutshell è proprio così. - Kristen Hay, Bloomerang.

Chi utilizza Nutshell?

Team di vendita in uscita di piccole imprese alla ricerca di un CRM economico e di facile utilizzo che possa essere completamente implementato dal primo giorno.

Nutshell Software - 1
Nutshell Software - 2
Nutshell Software - 3
Nutshell Software - 4
Nutshell Software - 5

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Nutshell

Nutshell

4,2 (380)
Non disponibile nel tuo paese
19,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
86
35
4,2 (380)
4,2 (380)
4,2 (380)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
20,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
209
70
4,1 (6.260)
4,3 (6.260)
4,1 (6.260)

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Gestione contatti
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Recensioni su Nutshell

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
4,2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
41%
4
43%
3
13%
2
3%
1
1%
Marilyn
Marilyn
Global Sales Director (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Bang for your Buck

5,0 3 anni fa

Commenti: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Aspetti positivi:

Reporting and filtering reports. Keeping a track record of our leads.

Aspetti negativi:

Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

John
National Sales Director (USA)
Macchinari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Excellent CRM for our Niche Application - Best of Multiple Reviewed/Used

5,0 11 mesi fa

Commenti: Excellent! The customer service has been responsive and the system has been 100% reliable.

Aspetti positivi:

Barrier to entry was low with minimal upfront cost needed to evaluate the software. Ease of use for a small company with minimal resources to devote to developing, executing, and maintaining the system.

Aspetti negativi:

So far the only con that we have experienced has been in the reporting functions. This could be a by-product of our unique needs or our lack of resources available to investigate it further. It does seem limited compared to Salesforce.

Katherine
Senior Marketing Manager (Filippine)
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Nutshell review

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

I'm delighted I can look up information on our firm and individuals. We can be very specific about the data we want, and obtaining a significant amount of information with only a few clicks is really straightforward. We can observe a vast volume of data quickly and efficiently.

Aspetti negativi:

When utilizing the system to send emails to several recipients, I'd like to have additional alternatives. I'm now obliged to utilize templates, and I'd rather type everything all at once.

Prescott
Prescott
President (USA)
Industria mineraria, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered.

2,0 6 anni fa

Commenti: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Aspetti positivi:

Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Aspetti negativi:

Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

Aman Preet
Aman Preet
Developer (India)
Utente LinkedIn Verificato
Biotecnologie, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Pros and cons of Nutshell

4,0 4 mesi fa

Commenti: Overall experience has been fine and easy going with Nutshell as it provides everything that we required from requirements stand point also mainly about sales pipeline management functionality.

Aspetti positivi:

The most useful feature of Nutshell is the sales pipeline management where it managed every complex and monotonous stage of sales that in turn also provide analytics and reporting functionality for research purpose and presentation for the stakeholders.

Aspetti negativi:

When it comes to documents storage then there are lot of improvement required as the platform involved in holding the document is fishy and complex to deal with.