Chi utilizza Nutshell?

Team di vendita in uscita di piccole imprese alla ricerca di un CRM economico e di facile utilizzo che possa essere completamente implementato dal primo giorno.

Cos'è Nutshell?

Nutshell è il CRM essenziale per i team di vendita. Muoviti più velocemente, lavora in modo più intelligente e concludi più affari con strumenti di prim'ordine, integrazioni che fanno risparmiare tempo, automazione delle vendite e supporto in diretta di livello mondiale. Nutshell è ideale per i team di vendita e i team di vendita lo adorano. Se non ti fidi, chiedi alle migliaia di aziende che crescono ogni giorno con Nutshell. L'esigenza è un CRM logico e funzionale e Nutshell è proprio così. - Kristen Hay, Bloomerang.

Dettagli su Nutshell

Nutshell

http://www.nutshell.com

Fondata nel 2009

Panoramica dei prezzi di Nutshell

Nutshell non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Nutshell è disponibile a partire da 19,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

19,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Nutshell

Software CRM
Accesso da dispositivi mobili
Archiviazione di documenti
Email Marketing
Gestione del territorio
Gestione delle attività
Integrazione dell'automazione del marketing
Integrazione della chat interna
Integrazione di social media
Lead Generation
Lead Scoring
Preventivi/Proposte
Segmentazione
Sistema di calendari e promemoria
Contatti condivisi
Database contatti
Gestione della pipeline di vendita
Gestione di potenziali clienti
Importa/Esporta contatti
Ricerca/Filtro
Segmentazione
Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
Tracciamento delle interazioni

Recensioni su Nutshell

Stai visualizzando 5 di 348 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
4,2/5
Caratteristiche
3,8/5
Rapporto qualità-prezzo
4,2/5
Marilyn H.
Global Sales Director
Servizi finanziari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2020

"Bang for your Buck"

Commenti: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Vantaggi: Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.

Inconvenienti: Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2020
Bill P.
Senior Leadership Consultant
Consulenza manageriale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2018

"Great Feature-set Without Complexity"

Commenti: I run a global consulting practice with hundreds of corporate clients and thousands of individual relationships that I manage. Nutshell lets me manage it all. It's my dashboard for everything in my company. It's entry-level rate is worth every penny.

Vantaggi: I've used Nutshell for three separate businesses that I've run or owned. Each one considered a small to medium-sized business. Nutshell is perfectly suited to us because it's lightweight and easy to learn. It doesn't require an in-house expert on the app (like SalesForce). It's basic feature-set is all I've ever needed, and the support is terrific. Real people at the end of the phone, with fast responses. And, it's made in Michigan! It has a lot of simple customizations that I use; workflow, custom fields, leads, etc.

Inconvenienti: Integrations are somewhat limited, but still, plenty to work with. I'd like an integration to RingCentral's app. Also, it doesn't' handle subsidiary company relationships well. I've had to create a workaround with tags to help connect them.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2018
John G.
Managing Partner
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/7/2020

"A Full Featured Sales CRM"

Commenti: Our sales staff was apprehensive at first as there were lots of bells & whistles and a little worn out with the previous jumps from one CRM to the other. But within two weeks everyone fell in love with Nutshell and completely on board significantly contributing to an increased close ratio.

Vantaggi: This CRM walks the less experienced sales rep through the entire sales process even recommending when to follow up even suggesting additional steps should be taken to get to the close. Upon close it automatically updates the customer database and the task management features facilitate the onboarding process. It also has a neat "Click-to-Call" feature that calls and optionally records directly from your prospect list providing an excellent sales training vehicle.

Inconvenienti: We would like to have seen the developers respond more quickly to feature suggestions but as a Sales CRM it is untouchable.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/7/2020
Prescott P.
President
Industria mineraria, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    4/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2017

"leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered. "

Commenti: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Vantaggi: Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Inconvenienti: Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2017
Katie W.
Marketing
Industria edilizia, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/6/2020

"Good product for small businesses"

Commenti: Easy to set up, great monitoring tool, second party Zapier makes automations feasible and employees able to grasp concepts quickly.

Vantaggi: I like the automation, filtering functionality and ease of getting in touch with customer service. Their chat function is great for answering questions.

Inconvenienti: The issue I have most about this software is the email filtering when it comes to leads. I could have multiple projects with the same client, but all of his/her emails show up under the lead. I wish these emails filtered out depending on the conversation.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/6/2020