Cos'è BOSSDesk?

La suite di soluzioni BOSS è una soluzione di service desk/help desk e gestione delle risorse IT completamente integrata, disponibile on-premise o sul cloud. Include funzionalità per garantire un'esperienza di lavoro a distanza produttiva ed efficiente, tra cui un'interfaccia pluripremiata e intuitiva e un potente catalogo di servizi. BOSS è molto apprezzato dai clienti perché fornisce una soluzione ITSM conveniente con un'ottima esperienza utente, un'ampia gamma di funzionalità e un'eccellente assistenza clienti.

Chi utilizza BOSSDesk?

I clienti BOSS includono organizzazioni del settore pubblico e privato, adatte a aziende con oltre 100 dipendenti che desiderano massimizzare le operazioni di service desk e gestione delle risorse IT.

Video di BOSSDesk
BOSSDesk Software - 1 BOSSDesk Software - 2 BOSSDesk Software - 3 BOSSDesk Software - 4 BOSSDesk Software - 5

Hai dubbi su BOSSDesk? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

BOSSDesk

4,6 (102)
BOSSDesk
Non disponibile nel tuo paese
19,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
107
1
4,5 (102)
4,6 (102)
4,8 (102)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
495,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
28
1
4,4 (554)
4,6 (554)
4,5 (554)
Perché questo confronto?

Alternative a BOSSDesk

A transit agency solution to manage Safety, EHS, Competence, Customer Service, Employee Performance
Web-based Open Source ITSM and Service Desk Software. It provides automatic inventory, software deployment & ITIL compatible Helpdesk.
Questa soluzione personalizzabile comprende gestione dei progetti, CRM e service desk con gestione integrata di tempo e fatturazione eseguiti sullo stesso database.
Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS.
ManageEngine Mobile Device Manager Plus è un software per la gestione dei dispositivi mobili aziendali che consente di gestire dispositivi iOS, Android e Windows. Ulteriori informazioni su ManageEngine Mobile Device Manager Plus
Il software Kayako Live Chat permette di connettersi facilmente e rapidamente con il servizio clienti su vari dispositivi e piattaforme.
ServiceNow automatizza le attività di supporto giornaliere, contribuendo a tenere traccia, misurare ed elaborare qualsiasi unità di lavoro. È facile da utilizzare e scalabile.
Sistema help desk completamente integrato per le aziende di piccole e medie dimensioni che è conveniente, facile da installare e configurare e facile da usare.
EcholoN è una suite di software per la gestione dei servizi, che rappresenta una soluzione completa per il servizio, il supporto e l'assistenza ai clienti.
Alloy Navigator è una soluzione per il mondo reale, appositamente progettata per i clienti reali, creata da personale IT reale.
HaloITSM riunisce tutto il necessario per il supporto IT in un'unica soluzione centralizzata. Ulteriori informazioni su HaloITSM
Deepser è una soluzione ITSM sviluppata per ottimizzare la gestione di richieste di supporto, processi organizzativi ed attività.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Canfigure è una soluzione ITSM e ITAM modulare, basata sui principi ITIL. Canfigure può essere implementato on-premise oppure in hosting nel cloud.
VIZOR is an ITIL best practice helpdesk issue tracking solution for IT end user and customer support. Try now for Free.
Applicazione di gestione dei servizi IT di classe enterprise creata per le multinazionali organizzazioni che si occupano di integrazione e gestione dei servizi.
ky2help® in combination with the personal 360 degree service by the manufacturer, that's unique!
Offri un servizio mission-critical più velocemente con la gestione degli incidenti.
Issuetrak consente di gestire i ticket e le richieste dall'inizio fino alla risoluzione. Flessibile, personalizzabile e facile da utilizzare. Nel cloud o sul posto.

Recensioni su BOSSDesk

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
62%
4
36%
3
2%
William
William
I.T. Support Specialist Supervisor (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Opere pubbliche, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

BOSS Support Central - A Remote Support Must Have!

5,0 2 anni fa

Commenti: We have been with BOSS for over 5 years, and they provide exceptional customer service. Anytime that we have identified an issue, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been available to troubleshoot and report bugs to have it fixed in their next software release. They appreciate feedback and work to keep their product up to date.

Aspetti positivi:

The ability to login to Support Central from anywhere at anytime and process tickets is something that we cannot live without in the new COVID19 world. We have not missed a beat, and our end users are receiving the support that they want and expect in a timely, professional manner because of it. The Dashboard area allows for the creation of widgets to monitor ticket assignments, counts and more on the fly. We utilize routing, templates and automatic responses to make sure support issues are addressed as quick as possible.

Aspetti negativi:

We are very pleased with the product. The only recommendation that I have is for them to invest in a training and tutorial area for technicians to easily reference to learn of new features or to learn about how to get the most out of the product.

Joedy
Client Support Analyst (USA)
Amministrazione pubblica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

BossDesk

5,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: We use BossDesk for our helpdesk solution as well as Asset Management as well as Self help point for our customers. The support staff is exceptional and makes setup and troubleshooting super easy.

Aspetti positivi:

The ease of use is extraordinary. Asset management is definitely a breeze once everything is setup. Ticket management and history of issues is easy to track based on both the customer involved and the asset. So problem management can be tracked down to the customer or device.

Aspetti negativi:

There really is not anything I can think of I would point out as being a negative

Joshua
Help Desk Supervisor (USA)
Amministrazione pubblica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Beta Ticketing System

3,0 2 anni fa

Commenti: Support is sub par. I've worked with one of their high tier support agents to fix an issue with site agent. They ended up suggesting we upgrade the site agent to 2.0. I asked specifically if we need to back up any configurations before we do that and was told no that it should carry over. After the upgrade, none of the syncing configurations carried over. The support engineer had no way to recover this either. Also there is no documentation on the 2.0 agent in their own knowledgebase. I asked for the possibility of making CI's a required field and was just asked "Why? What if there wasn't a CI." I told them I have an n/a option as a CI item and want my techs to have to fill that in. This went no where.

Aspetti positivi:

The asset management portion is the best part of this ticketing system. The integration with AD and use of the Remote Agent make it easy to maintain inventory. The UI is better than some of the other ticketing systems I've used.

Aspetti negativi:

This ticketing system seems like it's still beta software. Many features available in other standard ticketing systems are not available in this. Only recently have they added time sheets, routing rules, and triggers. The reporting is poor as well with little options for custom reports.

Risposta di BOSS Solutions

anno scorso

Customer satisfaction is our priority and ensuring every customer is happy with our solution is of utmost importance to us. We thank the reviewer for posting his comments and have since discussed the issues in detail with the customer and come up with an action plan to resolve the issues raised. We should note that the features mentioned by the reviewer who is relatively a new user have been available in our solution for several years and our solutions have been performing as expected for our customers. Our solution has advanced capabilities to match most of the competing systems in this market space. We pride ourselves on providing excellent customer support and will work with the reviewer to take corrective action to address any outstanding support issues. We are committed to ensuring that our solutions bring value to our customers and every single user is satisfied.

Brad
IT Specialist (USA)
Amministrazione pubblica, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Help Desk Ticketing System

5,0 settimana scorsa Nuova

Commenti: Boss has been a very important and valuable tool in our toolbox.

Aspetti positivi:

As our help desk ticketing system, this is a very important part of the way our IT and Facilities department manages and documents our work. Also, it's a great way to access important asset information such as: serial numbers and program installations.

Aspetti negativi:

I feel that Boss can be a bit sluggish, but has definitely gotten better over the last 3 years I've been using it. This is probably specific to the version we are using.

Aaron
Director ITS (USA)
Amministrazione pubblica, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

BOSSDesk

5,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: BOSS is a fantastic company that cares about their customers. The are fast to respond and supportive of our requests. One of the easiest relationships we have with a vendor.

Aspetti positivi:

The Company behind it. We have had this product for over 15 years. Any time we have a product need or suggestion we only have to reach out and they listen to our requests. Within a short period of time we find our request available in the product

Aspetti negativi:

None so far, I have nothing to report in this field, but it is mandatory :/