Chi utilizza NewBook?

NewBook è una potente soluzione per una vasta gamma di strutture, come parcheggi per camper, campeggi, hotel, resort, ville, motel e porti turistici.

Cos'è NewBook?

Il software affidabile e all'avanguardia per la gestione delle proprietà e delle prenotazioni di NewBook rivoluzionerà i tuoi servizi online e le operazioni di back-office, fornendoti tutti gli strumenti necessari per gestire in modo efficiente la tua attività. NewBook semplifica il processo per portare la tua attività online e ampliare le tue possibilità di vendita, permettendoti di accettare prenotazioni attraverso il tuo sito web, collegarti a canali di vendita di terze parti e utilizzare altri strumenti di upselling e attività che generano entrate.

Dettagli su NewBook

NewBook

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Fondata nel 2010

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NewBook non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.


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Implementazione e assistenza di NewBook

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online

Caratteristiche di NewBook

  • Comunicazioni con gli ospiti
  • Dichiarazioni del proprietario
  • Elaborazione di pagamenti
  • Gestione contatti
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dell'esperienza degli ospiti
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione delle pulizie
  • Gestione di potenziali clienti

Visualizza l'elenco completo di Gestionale per case vacanze

  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione delle restrizioni
  • Gestione tariffaria
  • Interruttore generale

Visualizza l'elenco completo di Gestionale per hotel

  • Check-in/check-out degli ospiti
  • Gestione dei noleggi
  • Gestione delle autorizzazioni
  • Gestione delle prenotazioni nei campeggi
  • Mappe del sito
  • Pagamento delle bollette
  • Prenotazioni online
  • Punto di vendita
  • Sistema multi-locale

Visualizza l'elenco completo di Software per campeggi

  • Automazione del marketing
  • CRM
  • Catering
  • Contabilità integrata
  • Gestione del personale
  • Gestione della manutenzione
  • Integrazione di GDS/OTA
  • Monoproprietà
  • Multiproprietà
  • Per affitti turistici
  • Prenotazioni online
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita
  • Soggiorno prolungato

Visualizza l'elenco completo di Software per hotel management

  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei docenti/dello staff
  • Gestione della clientela
  • Gestione delle presenze
  • Gestione di programmi
  • Gestione di servizi medici
  • Per colonie estive
  • Portale dei genitori
  • Registrazione online

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione delle prenotazioni nei campeggi

  • Dormitori
  • Gestione cassetto portadenaro
  • Gestione del personale
  • Gestione della reputazione
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione delle pulizie
  • Integrazione di GDS / OTA
  • Multiproprietà
  • Ottimizzazione dei prezzi
  • Prenotazioni online
  • Punto di vendita
  • Stanze private

Visualizza l'elenco completo di Software per ostelli

  • Assistenza clienti
  • CRM
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione tariffaria
  • Note di prenotazione
  • Prenotazione di attività
  • Prenotazione di terzi
  • Prenotazioni di gruppo

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Le migliori alternative a NewBook

Altre alternative a NewBook

Recensioni su NewBook

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,6
Servizio clienti 4,8
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,2

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Jermaine W.
Consultant
Industria alberghiera
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/11/2017

"Amazing!"

Vantaggi: A very easy to use system that was very easy to implement and is great value for money. I love the fact that there are always updates, which means that Newbook are always ahead of the game when it comes to features. The support team are very friendly and know their stuff and the Wiki and support request features are all great. My favourite features that other systems do not offer is the read receipt of emails sent through the system and the feature suggestions. Once up and running, the direct connection with Airbnb will be

Inconvenienti: Direct connections are that are offered are very Australian based and do not fit into the London Hotel & Apartment sector.

Risposta del fornitore

da NewBook il giorno 20/12/2017

Hi Jermaine,

Thank you for your recent review of NewBook. We are happy to see everything is going well! We have added some global integrations this year and are always looking to add more. If there are any in particular that you¿re looking for, feel free to add a feature suggestion so others can vote and the team can review your requests.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/11/2017
Renata E.
General Manager
Industria alberghiera, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2020

"Enables centralization of the entire hotel management"

Commenti: NewBook is an end-to-end solution for managing our hotel operations and online bookings at one central place no matter from which online reservation website the booking is originated from.

Vantaggi: What is most amazing about NewBook is it runs entirely in the cloud and gives ability to manage every single part of the operation that is on-going in our hotel. Channel manager is exceptional for helping us to centralize all our hotel's distributed online presence at one central place.

Inconvenienti: Newbook is great for channel management however that would be very good if it were enabling us to manage all the reviews that is distributed in internet from one place such as Google places, Tripadvisor & Yelp. This would make us much more fast to response to any review we received through any review platform and reduce the required efford to follow each particular review platform manually.

Risposta del fornitore

da NewBook il giorno 4/12/2020

Hi Renata,

Thank you so much for taking the time to share your experience with NewBook! We love hearing our clients' feedback and suggestions and we're so glad to hear you're loving our platform.

Please feel free to add your request to our Feature Suggestion page - our team is constantly reviewing votes and requests for future development!

Kind regards,
The NewBook team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2020
Prasad K.
Business owner
Industria alberghiera, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    2 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/4/2019

"Very unprofessional team ,"

Commenti: Initially they were good, but later sales people sold me expensive version but it was totally not value for money.
Support system is very bad specially when you have issues.It is not supported by lot of websites.

Vantaggi: Payment system integration, and taking payment is very easy

Inconvenienti: Support very poor , very complex to use , do not provide connection to lot of websites

Risposta del fornitore

da NewBook il giorno 24/4/2019

Hi Prasad,

It is disappointing to see that you are posting this incorrect review of NewBook on Capterra. Our team provided solutions to all of your needs and complex requirements. Our system can be either easy or complex depending on how complex your individual property/rate setup is. As a property management system NewBook has a large number of OTA's directly connected such as Expedia Group, Hotels.com, Booking.com, AirBnB, HomeAway, TripAdvisor, Trip.com Agoda, Lido and many others but we never promoted to have hundreds like a separate channel manager would, i.e Siteminder (which we also support). If posting a bad review is an attempt to avoid paying your outstanding bills I can assure you we do not operate that way and are confident potential clients will see the large number of positive reviews and know we really do take care of our clients and offer top notch service and support.

Regards, Shaye Illich
Business Development Manager

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/4/2019
Pelin U.
Complex General Manager
Industria alberghiera, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2020

"NewBook combines multiple booking channels for us"

Commenti: NewBook is pretty fine to meet our needs in multiple channel booking management and helps us avoid multiple bookings and update the availability in all online sales channels as well as in our website and this way we avoid multiple bookings and helps us save time in booking operations.

Vantaggi: Management of all reservation channels is really a hard operation especially if you have a website that already has a huge demand and always there is the risk of multiple bookings or delays in updating the room availability. NewBook solves our multiple channel reservation problem along with the reservations in our website so that whenever we accept a booking through a particular sales channel, Newbook reflects it to all other remaining channels as well as our website.

Inconvenienti: NewBook neither cover our requirements in-hotel facility reservation side like SPA bookings nor helps us to provide digitization in providing access to our other services such as room service. That would be better to have a version that covers the in-hotel service portfolio along with multi-channel room booking management.

Risposta del fornitore

da NewBook il giorno 4/12/2020

Hi Pelin,

Thank you so much for sharing your experience with NewBook! We appreciate your feedback and we're very happy to hear you're enjoying using our system.

Please feel free to add your suggestions for hotel management features to our Feature Suggestion page - our team is constantly reviewing votes and requests for future development!

Kind regards,
The NewBook team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2020
Lorraine E.
Marketing Manager
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/11/2017

"Good training and the team always responds to our queries quickly."

Commenti: Newbook PMS system was recommended to us by another serviced apartment company and we were extremely impressed from the outset. The time we spent on invoicing, when compared to our previous system, was dramatically reduced. The booking function is straightforward and quick. One of the areas of their expertise is training on the system. Lauren is an excellent trainer and the team action all support requests by return. If a member of our team requires further training this is quickly arranged and further support provided. All charts are easy to view and each user has the ability to customise their personal system. So if you are on reservations you can immediately click into the sales function, or finance - invoicing function. Facility hire charts are also beneficial for the allocation of parking bays or items to up-sell.
Both our housekeeping and maintenance team have their own area within Newbook and can read instructions and new requests every day, to prioritise their work.

Vantaggi: Emailing guests within the system.
Sending SMS to guests.
Printing of guest registration cards.
Automatic sending of emails to guests prior to arrival.
Automatic sending of emails to guests when in house.
Automatic sending of emails prior to guest departure.
Automatic sending of questionnaires.

Risposta del fornitore

da NewBook il giorno 20/12/2017

Hi Lorraine,

Thanks so much for taking the time to give us such a lovely review! It¿s great to see you are using so many of our features and the impact they are having on your business. We have a great support team and we¿re happy to hear they are always around when you need them.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/11/2017