Chi utilizza Mews?

La flessibilità della piattaforma consente a Mews di offrire i propri servizi a strutture di tutte le dimensioni, compresi hotel-boutique, residence, bed and breakfast, gruppi alberghieri globali e catene di ostelli.

Cos'è Mews?

Una delle più innovative soluzioni di gestione della proprietà basate sul cloud per hotel e ostelli. Permette di automatizzare compiti manuali, pagamenti, gestione delle prenotazioni, upselling, check-in online, pulizie e contabilità, consentendoti di dedicare più tempo a offrire esperienze fantastiche ai tuoi ospiti. Il design moderno e intuitivo consente ai nuovi utenti di orientarsi rapidamente, ottenendo al contempo l'accesso a tutti gli strumenti e i report necessari dal tuo sistema di gestione delle strutture (Property Management System, PMS).

Dettagli su Mews

Mews

http://mewssystems.com/en/

Fondata nel 2012

Panoramica dei prezzi di Mews

Mews non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Mews

Software per strutture ricettive
Automazione del marketing
CRM
Catering
Contabilità integrata
Gestione del personale
Gestione della manutenzione
Integrazione di GDS/OTA
Monoproprietà
Multiproprietà
Per affitti turistici
Prenotazioni online
Programma di fidelizzazione
Punto di vendita
Soggiorno prolungato

Recensioni su Mews

Stai visualizzando 5 di 30 recensioni

Nel complesso
4,9/5
Facilità d'uso
4,9/5
Servizio clienti
5/5
Caratteristiche
4,9/5
Rapporto qualità-prezzo
5/5
Catarina J.
Director Of Operations
Industria alberghiera, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/10/2018

"Finally a user friendly PMS that works"

Commenti: Mews is an amazing software, that has a simple solution for many complex data processes and makes the team and the guests spend less time with burocracy.

Vantaggi: I love the easy use of the software, the constant improvement and the help service on the minute makes it for me the best PMS ever developed.

Inconvenienti: The room plan but I am getting used to it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/10/2018
Helena V.
General Manager
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/11/2016

"Perfection at its bets"

Commenti: We started using the system 3 years ago and I could not be happier. It gives me a lot more freedom to run my hotel from where ever I am. All reports that I need are at my finger tips and accessible with my mobile should I need to do so. Its easy to use, has number of great functions and everything is just logical. With more and more interfaces being build it gets even better. Their customer service is always there to help and assist and the FAQ are just the best as it is done in the way of short videos and not just texts. Costs of the system are much lower than any other, as you do not pay any large installation costs or fixed monthly fees. You only pay as much as you use the system and how much the system help you - which is a fair way of pricing.

Vantaggi: As a general Manager, I like that its easily accessible and I can use it to its full effect from my phone. Its easy to use so training my staff does not take too long as its very intuitive. With interfaces with my channel, review, rate manager etc it just means that I do not miss out on any reservations, do not sell at wrong rate or get as many reviews as possible.

Inconvenienti: I like everything so its impossible for me to answer this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/11/2016
Vicky B.
Sales Executive
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/6/2016

"Customer experience through technological advance!!!!"

Commenti: Pros:
1)Save money using online tools (online check -in/out, online payments etc
2)sell more using integrations with channel managers and revenue managers
3)Guest satisfaction with Navigator application as a mobile concierge
4)Great support 24/7
Cons: The only thing i can say is that a cloud web based system is a new world in which we have to adjust.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/6/2016
U S.
Reception
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/9/2016

"Great PMS made of the guys's passion, which is growing everyday basis, with great & humanly support!"

Commenti: First of all it's pity that we can't to talk face to face to you interested in Mews;)
If you ask us "experience", the first thing which comes to our mind is "people", we mean the Mews staff. Their passion for this industry, confidence in their product, patience for customers questions are the first experience we had with them.
Yes the system is GREAT, or we should put -EST (if there ever is anything better, we'd love to see).
But what made us finally decide to use Mews is those guys;)

Vantaggi: The most? It's so hard to tell since all the features are so good. You can feel the philosophy, and every feature really "make sense". Since they know and have lots of experience in this industry, often what seemed to us unnecessary or inconvenient turn out to be necessary and so convenient as we use further.
Well, what we like the most about this system is that we can feel the presence of Mews staff behind the system;)

Inconvenienti: Well, we thought for a while, but there is nothing we don't like about Mews.
The thing is whenever we have some sort of requests or want some features to be changed into certain ways, these guys are very open to customers' opinions. So these things don't come up to our mind as "cons".

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/9/2016
Marius I.
Revenue Manager
Industria alberghiera, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2017

"Best PMS ever! Happy to have joined the Revolution!"

Commenti: We got faster check-in time, it reduced the overall work in the reception.

Vantaggi: The design and the funcionality. It's easy to use, everything it's where it should be. It can be integrated with various softwares. The reports Mews generates are amazing and the Rate Management is every revenue manager's dream.

Inconvenienti: Lets say that some implamentations take a long time to be developed. Sometimes the system is lagging, but on verry few ocasions. I´m a verry happy client in general.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2017