Chi utilizza questo software?

Settore manifatturiero, gestione degli impianti, flotte, hotel, petrolio e gas, costruzioni, municipi, distribuzione, magazzinaggio, ristoranti, servizi di pubblica utilità, chiese, istruzione, industria alimentare, imballaggi

Valutazioni medie

1.039 recensioni
  • Nel complesso 4.7 / 5
  • Facilità d'uso 4.6 / 5
  • Servizio clienti 4.8 / 5
  • Caratteristiche 4.4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.6 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 35,00 USD/mese
    Visualizza dettagli sui prezzi
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita Sì, richiedi una prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • UpKeep Technologies
  • http://www.onupkeep.com
  • Fondata nel 2014

Informazioni su UpKeep

Il CMMS di UpKeep è una moderna soluzione di gestione della manutenzione e delle risorse per il tuo team. Dal tuo desktop al telefono e persino al tablet, UpKeep è facilmente accessibile da qualsiasi luogo e in qualsiasi momento. Crea ordini di lavoro in movimento, ricevi notifiche quando le attività vengono aggiornate e, quando le risorse diminuiscono, ricevi avvisi direttamente dalla tua applicazione, rendendo la tua impresa più efficiente che mai.

Caratteristiche di UpKeep

  • Allocazione
  • Codici SKU / UPC
  • Codici a barre
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli articoli
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dei costi
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della taratura
  • Gestione di chiavi e serrature
  • Manutenzione preventiva
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della garanzia
  • Gestione della licenza del software
  • Gestione della manutenzione
  • Gestione delle apparecchiature
  • Gestione delle infrastrutture
  • Gestione delle parti
  • Gestione delle risorse IT
  • Gestione energetica
  • Pianificazione della manutenzione preventiva
  • Sistema computerizzato della gestione della manutenzione (CMMS)
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo dell'inventario
  • Database clienti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione del lavoro
  • Gestione dell'invio dei tecnici
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Pianificazione della manutenzione
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Analisi della causa principale
  • Analisi delle tendenze
  • Benchmarking
  • Controllo di qualità
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Monitoraggio dei costi
  • Parametri prestazionali
  • Rapporti sulla cronologia
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Tracciabilità del tempo di inattività
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Database contatti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio del tempo di lavoro
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Preventivi/Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Riscossione di pagamenti per servizi esterni
  • Spedizioni
  • Check-in/Check-out
  • Codici a barre/RFID
  • Gestione del deprezzamento
  • Gestione delle cessioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Monitoraggio delle attività
  • Rilevamento della posizione
  • Tracciato di controllo
  • Archiviazione e conservazione
  • Automazione dei processi e dei flussi di lavoro
  • Collaborazione
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo della versione
  • Creazione e design di form
  • Ricerca del testo completo
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Contabilità integrata
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione della manutenzione
  • Gestione della qualità
  • Gestione della sicurezza
  • Gestione delle spedizioni
  • MES
  • Pianificazione dei fabbisogni di materiali (MRP)
  • Pianificazione delle risorse d'impresa (ERP)
  • Preventivi/Stime
  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della manutenzione
  • Gestione delle richieste
  • Gestione di contratti/licenze
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio della conformità
  • Avvisi/Notifiche
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione delle risorse
  • Pianificazione di gruppi
  • Pianificazione in tempo reale
  • Programmazione appuntamenti
  • Programmazione di infrastrutture
  • Sistema multi-locale
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della taratura
  • Gestione di chiavi e serrature
  • Manutenzione predittiva
  • Manutenzione preventiva
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Programmazione
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Controllo dell'inventario
  • Creazione delle commesse
  • Database clienti
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di contratti
  • Manutenzione preventiva
  • Preventivi/Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Cronologia della manutenzione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione del magazzino componenti
  • Gestione delle gomme
  • Informazioni sul veicolo
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio del carburante
  • Monitoraggio della garanzia
  • Monitoraggio delle riparazioni
  • Pianificazione della manutenzione
  • Database clienti
  • Foto nelle relazioni
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione dei subappaltatori
  • Gestione delle spedizioni
  • Modelli di relazione
  • Monitoraggio delle apparecchiature
  • Riconoscimento vocale
  • Stampa sul posto
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • Avvisi/Notifiche
  • Creazione di report/analisi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione del magazzino
  • Gestione multi-canale
  • Gestione nuovi ordini
  • Gestione scorte di produzione
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Identificazione del prodotto
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Codici a barre/RFID
  • Gestione dei beni
  • Gestione del ciclo di vita degli asset
  • Gestione del deprezzamento
  • Gestione delle cessioni
  • Gestione di documenti
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Tracciato di controllo
  • Controllo dell'inventario
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione del lavoro
  • Monitoraggio della garanzia
  • Monitoraggio delle apparecchiature
  • Pianificazione della manutenzione
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Acquisti
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione delle ispezioni
  • Lista cose da fare
  • Manutenzione predittiva
  • Monitoraggio delle condizioni
  • Pianificazione della manutenzione
  • Promemoria
  • Controllo dell'inventario
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione degli spazi
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei visitatori
  • Gestione delle apparecchiature
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle ispezioni
  • Gestione di incidenti
  • Immobili commerciali
  • Immobili residenziali
  • Manutenzione preventiva
  • Per istituti scolastici
  • Pianificazione degli ambienti
  • Programmazione di infrastrutture
  • Costi delle operazioni
  • Database clienti
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle apparecchiature
  • Gestione delle spedizioni
  • Immobili commerciali
  • Immobili residenziali
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Pianificazione della manutenzione
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore

Le recensioni più dettagliate su UpKeep

Best overall usability

Data della recensione: 27/11/2019
Jonathan B.
Clinical Engineering Director
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vantaggi: I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Inconvenienti: There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Upkeep can change your whole maintenance program

Data della recensione: 13/11/2019
Paul D.
Safety Coordinator
Prodotti alimentari e bevande, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information

Vantaggi: Information, details, knowing what was done on a machine last time, it means that you don't necessarily have to do the same job twice. If a problem comes back and was misdiagnosed last time you can review what was done and see if you can find where the actual issue is. Locations, parts, assets, you can put them all into this software and down to the bolt you can provide details on any of them.

Inconvenienti: The UI needs work, especially when moving parts around or finding assets in a location. Having a naming standard helps a lot. If you know that an item belongs at a specific site, having a clear site name along with what it is makes a difference.

Risposta del fornitore

da UpKeep Technologies il giorno 14/11/2019

Hi Paul!

Thank you for taking the time to leave a review and for all of your feedback! We are so happy to hear UpKeep is providing value to you and your team and helping to improve your maintenance program. Your feedback regarding the UI of the Parts page is valuable and we will make sure to bring it to the attention of our Product team.

Thank you again for taking the time to submit your feedback as we are always looking for ways to improve the app and make our customer's workflows as seamless as possible.

Have a great day!

Crucial Team Management

Data della recensione: 29/7/2019
Dirk K.
Director of Operations
Proprietà immobiliari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vantaggi: Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Inconvenienti: The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Risposta del fornitore

da UpKeep Technologies il giorno 19/9/2019

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Great for our medium sized business!

Data della recensione: 2/3/2019
Liam L.
Facilities and IT Manager
Servizi e attività ricreative, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall UpKeep is a great piece of software that continues to improve with regular feature updates. I would recommend it to anyone managing a medium to large sized business facility or multiple properties.

Vantaggi: UpKeep is a great service for managing work orders, tracking assets and scheduling your teams time. The request portal and phone app make it easy for our managers to submit maintenance requests and for our maintenance team to prioritize and respond in a timely fashion. The asset system is great for tracking parts and preventative and reactive maintenance that has been performed on individual items such as HVAC units. The Ability to upload pictures and other files such as repair manuals, to work orders and assets is also a huge plus. All around UpKeep is a great piece of software that I would recommend to anyone with a medium to large size business or anyone managing multiple properties.

Inconvenienti: UpKeep offers the ability to generate PDF invoices to submit to clients however there is no way to save or return to a generated invoice within the software; once the invoice is exported as PDF and you close the window you can no longer return. I would love to see an invoicing feature that is more similar to the work order system. As a country club we not only track our internal maintenance, but maintenance performed on members golf carts and other items. The ability to generate invoices more fluidly would be much better than having to utilize an integration. I'm also disappointed that the ability to track additional costs related to a work order are only offered in the business plus plan, rather than the professional or starter plans. There are many times where I want to add an individual expense with a description attached to it, without having to input it in the parts and inventory section.

Risposta del fornitore

da UpKeep Technologies il giorno 20/6/2019

Hi Liam, I'm so glad you're finding UpKeep both easy to use and valuable to your business! Additionally, we appreciate your detailed feedback in features you would like to see and how they would benefit you. Please know that we take all this feedback to heart and continue to work on releasing new features that will support you and your team!

Using upkeep for solar farm maintenance reporting.

Data della recensione: 22/2/2019
Simon A.
Solar Technician
Ambiente ed energie rinnovabili, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Upkeep has helped hugely in showing clients what we actually do and giving them real times as to how long process may take. Before a list of times and costs were all clients received as to now a full report which shows the lengths taken to complete the tasks .

Vantaggi: The software is very easy to use on many different formats. Being able to report in real time is very helpful in the field and reports can be generated very easy for instant use. The end reports are very professional and and look the part. Photos added to reports are a good for clients to be able to see the works carried out and being able to add many photos to as many different topics i may need is great.

Inconvenienti: The application needs to have either 3g, 4g or wifi for real time this is great in areas with these capabilities but most solar farms in the middle of no where meaning i need to take photos and write my reports after i have done my job and returned to an area with wifi etc. Also only being able to upload 1 photo at a time makes the process drawn out as you have to keep going back to the report and then finding the photo you need...... There have also been instances when working in areas with 4g etc that reports that have been worked on have lost all info meaning they have to been done again.

Risposta del fornitore

da UpKeep Technologies il giorno 20/6/2019

Hi Simon, Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm so excited that UpKeep has improved your ability to show all the hard work that you and your team are doing!!! Our mission is to empower you all in exactly that way to help you to get recognition for the work that might otherwise go unnoticed. In terms of the app needing 3G, 4G, or WiFi, the reason for this is to be able to send and receive updates in real time, especially in cases where team members may be spread across different locations. Providing more offline services may be something we can do in the future, but we hope it's not too much of an inconvenience at the time!

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