Adobe Captivate Prime

Adobe Captivate Prime

da Adobe Captivate Prime

Chi utilizza Adobe Captivate Prime?

Organizzazioni commerciali con focus sull'apprendimento.

Cos'è Adobe Captivate Prime?

Forma impiegati, partner e clienti in modo efficace con un LMS di nuova generazione. Offri un'esperienza di apprendimento migliore e piacevole ai tuoi studenti. Riduci le carenze di competenze per gestire un ecosistema di discenti coinvolto, conforme e aggiornato.
Prova un LMS aziendale di livello mondiale di Adobe, che è:
1. Riconosciuto dai principali analisti e organismi del settore.
2. Premiato per l'eccellenza in più categorie.
3. Adottato dalle principali società di tutto il mondo.
4. Utilizzato da milioni di studenti impegnati.

Dettagli su Adobe Captivate Prime

Adobe Captivate Prime

https://www.adobe.com/

Fondata nel 1982

Panoramica dei prezzi di Adobe Captivate Prime

Adobe Captivate Prime non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Adobe Captivate Prime è disponibile a partire da 4,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

4,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Caratteristiche di Adobe Captivate Prime

Software per la formazione online
Apprendimento a distanza (Mobile Learning)
Apprendimento asincrono
Apprendimento misto
Apprendimento sincrono
E-commerce
Gestione delle certificazioni
LMS integrato
Portale degli allievi
Simulazione
Sistema integrato per la creazione dei corsi
Società di formazione
Società/Imprese
Università/Istruzione
Apprendimento a distanza (Mobile Learning)
Apprendimento asincrono
Apprendimento misto
Apprendimento sincrono
Conformità SCORM
E-commerce
Ludicizzazione
Portale degli allievi
Sistema integrato per la creazione dei corsi
Società di e-learning
Società/Imprese
Università/Istruzione
Videoconferenze
Apprendimento asincrono
Apprendimento misto
Apprendimento sincrono
Apprendimento sociale
Aula virtuale
E-commerce
Formazione del personale
Gestione dei contenuti
Gestione dei media
Gestione delle certificazioni
Individuazione delle competenze
Ludicizzazione
Monitoraggio del coinvolgimento
Portale degli studenti
Sistema di creazione dei corsi integrato
Società / Imprese
Società di formazione
Test / Valutazioni
Università / Istruzione
Videoconferenze

Recensioni su Adobe Captivate Prime

Stai visualizzando 5 di 596 recensioni

Nel complesso
4,2/5
Facilità d'uso
3,8/5
Servizio clienti
3,9/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
3,8/5
Francis M.
cito
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/4/2020

"Captivate as a tool for LMS"

Commenti: Still a newbie will know more as i interact. However the features are what drew us to this software

Vantaggi: presentation development and deployment as well as integration to adobeconnect

Inconvenienti: Instal was a handful
and took very long.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/4/2020
Mitchell F.
Retail Training Manager
Vendita al dettaglio, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2020

"Solid LMS that's in the process of improving."

Commenti: The software meets our needs, and hosts all content we need. It takes a lot of learning to grasp the system, and you will be doing most of the learning on your own. Certainly a competitive service. Definitely worth your consideration.

Vantaggi: This software has all the features that you may be looking for in an LMS. It has some CRM features, can host all standard e-learning file types, has a social learning function, and allows for a solid user experience.

Inconvenienti: I didn't like how there is no method to execute all functions on the LMS without swapping between user profiles. Admin has certain permissions, as does the author and learner roles. It's your responsibility to learn which profile type does what. Additionally, the customer service is quite slow. If you're looking for quick support on the service, you'd be better off troubleshooting on your own. I rarely get an appointment with my CapPrime rep within the same week I request it. Finally, the system is inexpensive, but requires a big upfront cost. They currently only offer a 3-year commitment plan to the service. If I would've known about the speed of customer service I would've reconsidered our choice.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/2/2020
Krishna Y.
Mobile Learning Specialist
Dispositivi medici, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020

"Advanced Rapid Authoring Tool in the market"

Commenti: Overall it is a great experience using Captivate.

Vantaggi: Adobe did a great job adding great features to the product over the years. From a simple authoring to tool to advanced, this tool has grown to become any content developers' dreams. The addition of 360° interactivity opened a new dimension in learning.

Inconvenienti: I hope Adobe Captivate team finds a way to make fluid boxes simple and easy. Currently, they are complex when using.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020
Cassie C.
HR-Training and Development Specialist
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/5/2019

"RAE Corp - Captivate Prime Review"

Commenti: It has been good. I wouldn't say great. The customer support is good, very responsive and friendly but often they don't have a solution or explanation for what I need help with. The product is good. It's user friendly but sometimes it can be glitchy and doesn't seem to accommodate every thing that we need it to do in a manufacturing facility.

Vantaggi: I like the new social aspects, developing content and always having fresh content is a huge tasks and I have a very small team so I can see how that will be extremely helpful especially for professional positions.
It is very easy to use, I demo's several learning management systems before deciding and this one seemed most practical and affordable.
My rep is great and very responsive.

Inconvenienti: The reports. It does an okay job of reporting what activities have taken place, but there is still a lot of information that we need that we cannot easily get. We have to do a lot of manipulating in excel to get the info we need. Examples: who can who has logged in but it doesn't tell you who hasn't logged in. You cannot export a report from the content library to easily see what all content exists in the system. Admins don't get notified or have a central place to review what is happening in the social aspect of the system or course discussion boards so it is very hard to control and make sure people don't post anything that would be considered unprofessional or misleading.
We need our employees to engage in and track their hands on training but they work in a manufacturing setting, they aren't at computers all day, they don't have access, and most don't know how, to upload a document to confirm they completed an activity module.
Because many of our employees don't have computer access on the shop floor they also don't have work email accounts so it would be extremely helpful for them to receive push notifications via text messaging, I know that currently exists for billing and password recovery I don't understand why it isn't possible for enrollment notifications.
Supervisors cannot communicate or do evaluations with their employees through the system. I know several LMS systems we demo'd did include that, I was suprised that Adobe didn't have something like that.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/5/2019
Carolyne B.
Office Manager
Risorse umane, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/4/2020

"TQR - Review"

Commenti: Overall I think it's a good program, there are a few things that are missing but overall we are satisfied with the quality and usability.

Vantaggi: It's easy to use. You're able to upload a wide range of documents to make it custom for learning.

Inconvenienti: There are some features that are missing that would benefit us... for example, setting a time limit on a course or building a quiz in the program rather than having to out source it. Ultimately, the more things you can host yourselves would be best in terms of ease of use as well as the ability to protect costs.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/4/2020