Cos'è Deputy?

Deputy è uno strumento pluripremiato per la gestione della forza lavoro. Con Deputy puoi completare gli orari del personale in pochi minuti e poi pubblicarli per il tuo team in un clic, gestire con facilità i permessi per il personale, tenere traccia degli orari di lavoro e delle presenze e sincronizzare le tue schede attività per le buste paga senza soluzione di continuità. Deputy si integra con oltre 300 grandi fornitori di punti vendita e buste paga, per una sicurezza end-to-end. Le applicazioni iOS e Android gratuite ti consentono di gestire la tua azienda ovunque. Inizia oggi la tua prova gratuita.

Chi utilizza Deputy?

Deputy serve i seguenti settori: industria alberghiera, vendita al dettaglio, eventi, assistenza sanitaria, edilizia, insegnamento, assistenza all'infanzia, sicurezza, servizi e qualsiasi altro settore che necessiti di gestire il proprio personale.

Video di Deputy
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Hai dubbi su Deputy? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Deputy

4,6 (598)
Deputy
Non disponibile nel tuo paese
4,50 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
104
43
4,6 (598)
4,6 (598)
4,6 (598)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
4,75 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
373
13
4,7 (201)
4,4 (201)
4,5 (201)
Perché questo confronto?

Alternative a Deputy

Easy-to-use scheduling software includes powerful automation and compliance features, saving money and time for your team.
Consente di gestire facilmente tempi e spese, con versatili opzioni di monitoraggio, approvazioni amministrative, categorie personalizzate, tariffe, report e altro ancora.
Virtual TimeClock è un orologio software per i dipendenti potente e facile disponibile per computer Mac e Windows. Niente più canoni mensili.
Suite di prodotti di collaborazione per team e piccole imprese. Conferenze via web, condivisione di file e pianificazione sul cloud.
Il modo più semplice per pianificare e comunicare con i tuoi dipendenti. Risparmia quantità impressionanti di tempo e riduci l'assenteismo. Gratuito per un massimo di 75 dipendenti.
Semplifica i processi di gestione delle risorse umane e delle buste paga e accedi rapidamente ai dati dei dipendenti utilizzando un'unica, intuitiva piattaforma.
Una pianificazione dei turni di lavoro online e più semplice ti permette di concentrarti su cose più importanti. Stai ancora perdendo la testa con i turni di lavoro gestiti su Excel? Prova oggi RotaCloud gratuitamente.
Celayix offre un'eccellente soluzione come la migliore pianificazione del personale e la gestione delle presenze per la forza lavoro moderna e dinamica di oggi.
Cloud-based scheduling solution that helps businesses manage shifts, employee schedules, team communications, and more.
Monitoraggio degli orari lavorativi dei dipendenti con applicazione per dispositivi mobili e GPS. Vedi chi lavora, dove e su quali progetti; il tutto in tempo reale. Facile integrazione delle buste paga.
I dipendenti hanno accesso al sistema per controllare i programmi di lavoro, modificare le preferenze e richiedere permessi o cambi di turno.
Humanity è la principale piattaforma di pianificazione del personale basata sul cloud e accelera la creazione di programmi fino all'80%.
Software moderno per le aziende locali e i loro team per risparmiare tempo sulla pianificazione del personale, la registrazione dei tempi, assunzioni e comunicazioni del team.
Software leader per fogli di calcolo e analisi dei dati. Generalmente fornito insieme a Microsoft Office.
Website builder with templates, preview screens, live chat, and more without the use of coding skills.
Based in Singapore, we offer an IoT and cloud-based solutions in a single platform for an easy implementation and management experience
Un software che semplifica la gestione delle attività delle risorse umane, come buste paga o ferie, per piccole e medie imprese. Ulteriori informazioni su Factorial
Con pianificazione dei lavori con aggiornamenti dello stato GPS, note sui turni e altro, l'app multifunzione di Connecteam è potente e facile da usare.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Shift management, self-scheduling, shift swapping, resource & credential management, time & attendance, analytics, and reporting.

Recensioni su Deputy

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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1%
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Glenda
Glenda
Australia
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Excellent & Easy to Use Time Management System

5,0 6 anni fa

Commenti: Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Aspetti positivi:

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Aspetti negativi:

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy
Troy
Area Manager (USA)
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling nightmare!

5,0 3 anni fa

Commenti: We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Aspetti positivi:

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Aspetti negativi:

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Heather
Company Director (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Deputy Helped us to go Paperless

5,0 2 mesi fa

Commenti: Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per week and we use 65% less paper.

Aspetti positivi:

Ease of use and security for each member of staff. With the addition of the onboarding facility Deputy has become a vital part of our operation.

Aspetti negativi:

I wish the scheduling facility was easier to use on a mobile or tablet. As I spend most of my life on the move this would be perfect.

Ryan
Owner (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Stay Away From Deputy!

1,0 2 anni fa

Commenti: Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Aspetti positivi:

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Aspetti negativi:

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Michael
Strength and Conditioning Specialist (USA)
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to use scheduling system

5,0 3 mesi fa

Commenti: Easy to use as an employee and looks easy to use from an admin perspective. Never had a problem with my timesheets!

Aspetti positivi:

As an employee who has used this for 5+ years this is an easy program to use within a small business. I clock in, clock out and can edit my time if needed. I can offer shifts up and accept or look for more all within the app. I like being notified when new shifts are offered as well via text and can accept them without even opening the app. I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.

Aspetti negativi:

I wish the calendar in deputy would sync with my apple calendar so I didn’t have to manually enter my deputy shifts into it.