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Cos'è SheepCRM?

Risparmia tempo con SheepCRM, un eccellente database CRM di membership di facile utilizzo, con sede nel Regno Unito.

Con sede nel Regno Unito SheepCRM consente alle organizzazioni 'socialmente utili' di risparmiare tempo, aumentare il flusso di cassa e creare relazioni migliori con i propri membri.

Creato per associazioni, organizzazioni non profit, club ed enti di beneficenza, SheepCRM si integra con GoCardless, Stripe, Mailchimp, Eventbrite e Wordpress.

Se desideri crescere e creare un'esperienza di membership migliore, amerai SheepCRM.

Chi utilizza SheepCRM?

Con sede nel Regno Unito, SheepCRM aiuta le associazioni poco tecnologiche e non profit, nonché i club e gli enti di beneficenza socialmente utili, a risparmiare tempo, aumentare il reddito e offrire un'esperienza di membership migliore e più coinvolgente.

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SheepCRM Software - 5

Hai dubbi su SheepCRM? Confrontalo con un'alternativa popolare

SheepCRM

SheepCRM

4,5 (38)
399,00 £
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
62
7
4,2 (38)
4,4 (38)
4,7 (38)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
22
4,0 (18.786)
4,0 (18.786)
4,1 (18.786)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Monitoraggio dei contributi

Recensioni su SheepCRM

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
47%
3
3%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Esssential to our start-up membership business

5,0 anno scorso

Commenti: Generally great - SheepCRM has grown with our business with the first year of development and trade. As our business expands & develops, we're confident Sheep has all the functionality and features we need to maintain a solid membership experience.

Aspetti positivi:

Sheep was great to us during the hectic start-up of our membership - they fully supported us in getting our membership base up and running and our self-service members app. This was much appreciated whilst we were on a time crunch to get open and functional.

Aspetti negativi:

Some parts of the CRM can only be activated with the assistance of the Sheep team, but I appreciate this is to avoid breaking parts of the system.

Lisa
Head of Operations and Membership (UK)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Detailed product with many functionalities

5,0 anno scorso

Commenti: Good product. Perhaps too complex in some areas for our needs. Support engineers are always thorough and knowledgeable about their product.

Aspetti positivi:

The Layout and the integration with Xero and other bolt on products.

Aspetti negativi:

The automation. Once the parameters are set then things do run smoothly. I prefer the look and navigation of Blue Sheep to Green Sheep.

Penny
CEO (UK)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Review of Sheep

3,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

It stores all my contacts in a handy database, showing useful information about each person including their organisation and colleagues.

Aspetti negativi:

Would like to improve how you update a person's job role and when they leave an organisaiton. For example now we have to create an additional connection and keep one saying 'previous education officer' at xyz museum...and then add new connection 'education officer at ...so that we can keep the work history of the contact and where we've worked with them before. Would prefer it wsa kept on their profile in a more user friendly way. Also find it quite slow and clunky. We have two versions, V4 and V5 not sure what the purpose of v5 is?

Alice
General Manager (UK)
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

An extremely helpful CRM and Member Log-in Tool for Membership Associations

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

It's highly relevant to our daily operations, and tailored exactly to our needs as a small membership organisation. It streamlines and automates a huge amount of our work, and creates a better experience for our members.

Aspetti negativi:

So far, I have no complaints! There are a few features that might be useful going forward, but anytime we raise these with the team they either have an alternative or let us know that new features will soon be coming.

Rachel
Fundraising Manager (UK)
Servizi ambientali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

new user to SheepCRM

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

it is simple and quick to update. we are a small charity with few staff so the automation works great

Aspetti negativi:

not found anything yet but it is only a few weeks in