Chi utilizza Suralink?

Suralink è perfetto per le aziende di contabilità di tutte le dimensioni che desiderano semplificare i processi di gestione degli elenchi di richieste PBC, dei documenti e dei flussi di lavoro.

Cos'è Suralink?

Suralink è uno dei principali prodotti per la gestione degli elenchi di richieste fornite del cliente (Provided By Client, PBC), che aiuta le aziende di contabilità a semplificare il processo di documentazione delle ispezioni migliorando al contempo l'esperienza dei clienti. Questa applicazione basata sul cloud integra un flusso di lavoro dinamico per gli elenchi di richieste PBC e le assegnazioni con una piattaforma di file hosting sicura, per fornire ai clienti accesso a un portale multifunzione facile da usare. La tecnologia e la competenza nel settore dell'azienda produttrice consentono a oltre 300 delle principali aziende del Nord America e del Regno Unito di garantire un processo di ispezione più semplice e sicuro.

Dettagli su Suralink

Suralink

https://www.suralink.com/

Fondata nel 2014

Dashboard
PBC List Management
Dashboard-thumb
PBC List Management-thumb

Panoramica dei prezzi di Suralink

Suralink non dispone di un piano gratuito. La versione a pagamento di Suralink è disponibile a partire da 20,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

20,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Implementazione e assistenza di Suralink

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Documentazione

Caratteristiche di Suralink

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  • Archiviazione di documenti
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  • Fatturazione e contabilizzazione
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  • Gestione degli audit
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
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  • Gestione delle ricevute
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  • Organizzazioni senza scopo di lucro
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  • Sistema multi-valuta
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciato di controllo

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  • Valutazione del rischio
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  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Trasferimento di file

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Le migliori alternative a Suralink

Altre alternative a Suralink

Recensioni su Suralink

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,6
Servizio clienti 4,6
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,7

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Mike S.
Partner
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/10/2020

"Suralink Enhances and Simplifies Audit Evidence Collection Process"

Commenti: Overall we've really enjoyed using Suralink and recommend it to all. Support is great too. Easily add licenses as needed.

Vantaggi: Gone are the days of having a DRL or PBC that you manage in an Excel spreadsheet over e-mail or in a Dropbox, Box, or Sharepoint. Suralink does it for you with individual line items for each request, easy drag & drop to upload files, easily download all or just new files, track status, assign owners to requests, make requests private, and more. Can be used for any audit or advisory project where you need evidence from the client. Pay per firm user. Storage is unlimited, client engagements are unlimited.

Inconvenienti: Suralink is still developing new functionality. Just released some new APIs that should help. Security only has 2 levels: Staff or Manager.

Risposta del fornitore

da Suralink il giorno 14/10/2020

Thanks for such a great review, Mike! We're glad you're finding value from Suralink. We're also happy to discuss new feature requests anytime. If there's ever anything we can do, please don't hesitate to reach out!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/10/2020
Michael Y.
Senior Accountant
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/2/2020

"Best PBC Request/File Share Site I Have Used"

Commenti: Exceptional. I've used a few different PBC request/file share sites and none of them have come close

Vantaggi: Very simple to use, the client view is just like the audit team view so I can walk them through the site, easy to upload, has almost every feature we were looking for, and they are constantly upgrading based on my feedback

Inconvenienti: No setup to send automatic status updates to clients throughout an engagement. Must remember to send them manually

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/2/2020
Jill M.
Communications Manager
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/3/2021

"Tech support unresponsive and unhelpful"

Commenti: User level, three years in, never had a problem until last week. Don't bother reaching out to their tech support people unless you enjoy screaming into the abyss.

Vantaggi: I'm a user. When Suralink works, it works fine. The UI could be a little more user-friendly but that's not fatal.

Inconvenienti: When the software starts throwing errors (and they all do, eventually) and you reach out to tech support, you're on your own. I spent TWO HOURS trying to clarify THEIR problem for the folks in the online chat, then I got the standard "We're so sorry. We're working on your problem and we'll notify you VERY SOON about our progress" email and that's the last I've heard. I'm very disappointed in the level of customer care these folks are showing.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/3/2021
Angela W.
Audit Associate
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2021

"By FAR one of my favorite accounting tools"

Vantaggi: What is NOT to love about Suralink? It makes it incredibly simple to have my clients upload documents that we need, and that the whole team can access the documents in one place, instead of CCing each other on group emails, or forwarding audit support. It also is very helpful in that it tracks who uploaded specific documents and when, as that has helped our team more than once prove that something a client was saying was incorrect, and we had actual evidence to support it. Thank you Suralink team!

Inconvenienti: Our firm had an issue with the way Suralink was rolling the documents from year to year, which caused hours of headache once I'd discovered it. We have thankfully since resolved the issue.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2021
Bryce R.
Audit Manager
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020

"Efficiency and Clarity"

Commenti: I am all in on this app. My clients are appreciating it too.
Efficiency on our side and theirs is up.

Vantaggi: I really like the ability to go in, as an audit manager, and get an idea of the status of the audit is. I can see how responsive the client is. I can see how responsive staff is being. This allows me to focus on my attention on the clients that are being responsive. This is very important during busy season. I am constantly in Suralink during busy season, even if staff is doing the interacting with the client. I am also quickly finding the power of the status reports that are sent out to the client and I am beginning to only send communication to the client through the status report function rather than email from Outlook.

Inconvenienti: The process of switching from one engagement to another takes one or two steps more than I would like. Maybe having a tool/navigation bar on the side could help.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020