Chi utilizza Suralink?

Suralink is a perfect fit for accounting firms of all sizes who want to streamline the PBC request list and document and workflow management processes.

Cos'è Suralink?

Suralink is the leader in PBC request list management, helping accounting firms simplify the audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic PBC request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 300 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure audit process.

Dettagli su Suralink

Suralink

https://www.suralink.com/

Fondata nel 2014

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Documentazione
-thumb
-thumb

Panoramica dei prezzi di Suralink

Suralink non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Suralink è disponibile a partire da 27,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

27,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Caratteristiche di Suralink

  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Ordini di acquisto
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Pubblica amministrazione
  • Riconciliazione bancaria
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Programmi per contabilità

  • Accesso offline
  • Archiviazione di documenti
  • Assemblaggio di documenti
  • Conservazione di documenti
  • Controllo della versione
  • Conversione del tipo di file
  • Firma elettronica
  • Indicizzazione di documenti
  • Monitoraggio della conformità
  • Recupero di documenti
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Strumenti collaborativi

Visualizza l'elenco completo di Software di gestione documentale

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Avvisi/Notifiche
  • Dashboard
  • Gestione dei moduli
  • Gestione dei problemi
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle attività
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Pianificazione dell'audit
  • Valutazione del rischio

Visualizza l'elenco completo di Software per audit

  • Controllo del processo di valutazione
  • Dichiarazione dei redditi
  • Documentazione a fini fiscali
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dei clienti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione di documenti
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Pianificazione di scenari
  • Portale clienti

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione delle pratiche fiscali

Le migliori alternative a Suralink

Altre alternative a Suralink

Recensioni su Suralink

Stai visualizzando 5 di 385 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,6/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,7/5
Christopher H.
Partner
Contabilità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020

"A massive time saver for CPAs and their clients"

Commenti: It has provided a higher level of professionalism to our information request process while greatly reducing the administrative burden of tracking information requests.

Vantaggi: Extremely user friendly, minimal training needed for staff or clients.

Inconvenienti: The only issue that we have had to date has been clients using extremely old web browsers, which is hard to label as a Suralink issue.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020
Michael S.
Partner
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020

"Best Tool Available for Managing Audit-related Requests"

Commenti: Mostly covered in the pros, but this has been a vast improvement over what we were doing previously and it's very easy to implement and administer.

Vantaggi: This tool is built for auditors to manage our audit requests. It's a great alternative to the traditional spreadsheet and far superior from just a file sharing solution like ShareFile or Dropbox/Box. And it's much better for this specific purpose than Smartsheet. We've received positive feedback from many customers, and they typically say it's better than what the Big 4 or regional firms are offering. We even have several clients who have started using it internally within their internal audit departments. Customer service is very responsive, which is an added benefit.

Inconvenienti: There's not much to complain about, but we do wish it integrated with our Engagement software. And some alternative dashboard views for partners or managers who oversee lots of engagements would be appreciated.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020
Nicole M.
Assurance Supervisor
Servizi finanziari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/8/2020

"Good but Could Use Some Improvements"

Commenti: Good

Vantaggi: I like the ease of use, ability to make requests, sections, and sub-sections.

Inconvenienti: I wish there was the ability to assign a priority level to each request (low priority, medium priority, high priority, urgent)

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/8/2020
Dominick T.
Senior Account Manager
Contabilità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/2/2020

"Suralink: Wiss/WEST Growth"

Vantaggi: It works. I do not have experience with other software's so not certain how to compare. It would be great if it could integrate with iChannel

Inconvenienti: I work for WEST Growth, LLC which is a subsidiary of Wiss and Company, LLP. I do not have any other experience with secure portal except for Suralink so I am not sure how useful my opinion is, however, I have several clients who complain about the UI. Basically, it is not very straightforward/learning curve involved.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/2/2020
Utente Verificato
tax manager
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/8/2020

"good not great"

Commenti: It's good, but if I was making the decision what to use for PBC lists I'd choose smartsheet over Suralink, but your mileage may vary.

Vantaggi: works well for PBC lists (provided by client) helps with client communication and has a good interface for back and forth conversations on various requests. generally easy to setup, navigate, and use

Inconvenienti: not as user friendly as a smartsheet, and a little more limited in abilities

Risposta del fornitore

da Suralink il giorno 5/8/2020

As always, we're disappointed to hear that someone doesn't love our product. However, we firmly believe that while SmartSheet is a great general tool and can be used to manage PBC lists, our platform is tailored to the CPA experience. With dynamic request list management, live updates, instant notifications, and much more, Suralink is the best tool available for CPAs needing to increase efficiency and improve the clients experience around PBC lists. That being said, we always love to hear how we can improve and would be happy to do another training on our platform to ensure it meets your needs.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/8/2020