Marketing 360

Chi utilizza Marketing 360?

PMI che vogliono sfruttare la piattaforma di marketing n° 1 sul mercato per favorire conversioni e aumentare le vendite. Parla oggi stesso con un professionista del marketing e ottieni una demo GRATUITA.

Cos'è Marketing 360?

La missione di Marketing 360 è quella di fornire alle PMI la piattaforma di marketing n°1 al mondo, offrendo software di marketing digitale di livello mondiale e servizi di marketing professionale altamente qualificati, attraverso un'unica piattaforma potente e conveniente.

Dettagli su Marketing 360

Madwire

http://www.marketing360.com

Fondata nel 2009

Panoramica dei prezzi di Marketing 360

Marketing 360 dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita.

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Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Marketing 360

Gestionale per agenzie di comunicazione
Collaborazione
Condivisione di documenti
Controllo degli orari di lavoro
Gestione dei progetti
Gestione della campagna
Gestione delle attività
Gestione di documenti
Accesso da dispositivi mobili
Assemblaggio di componenti (kitting)
CRM
Email Marketing
Gestione SEO
Gestione dei resi
Gestione dell'inventario
Gestione delle promozioni
Gestione delle recensioni
Gestione multi-store
Marketing multi-canale
Modelli
Sicurezza dei dati
Analisi dati
Condivisione di documenti
Gestione delle pubblicazioni
Invio di messaggi di gruppo
Moderazione di commenti
Modifica di testo RTF con WYSIWYG
Ricerca
Scrittura collaborativa
Aggiornamento automatico
Generatore di shop online
Generatore di sondaggi
Gestione SEO
Importazione/Esportazione dei contenuti
Modelli precompilati
Modifica in tempo reale
Pagine di destinazione/Moduli web
Strumenti di prenotazione online
Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
Campagne di drip marketing
Conformità CAN SPAM
Contenuti dinamici
Creazione di report/analisi
E-mail generate da eventi
E-mail ottimizzate per cellulari
Editor di posta elettronica WYSIWYG
Gestione degli elenchi
Gestione degli iscritti
Gestione dei modelli
Libreria di immagini
Pagine di destinazione/Moduli web
Risponditori automatici
Sondaggi per clienti
Test A/B
Accesso da dispositivi mobili
Archiviazione di documenti
Email Marketing
Gestione del territorio
Gestione delle attività
Integrazione dell'automazione del marketing
Integrazione della chat interna
Integrazione di social media
Lead Generation
Lead Scoring
Preventivi/Proposte
Segmentazione
Sistema di calendari e promemoria
Analisi del servizio al cliente
Catalogazione / Categorizzazione
Controllo delle risposte via e-mail
Gestione delle conoscenze
Live Chat
Monitoraggio dell'assistenza clienti
Parametri prestazionali
Portale self-service
Ricerca
Analisi dati/Tracciamento ROI
CTA personalizzabili
Campagne di drip marketing
Contenuti dinamici
Intelligenza commerciale
Lead Scoring
Monitoraggio degli utenti di siti web
Pagine di destinazione/Moduli web
Search Marketing
Segmentazione
Social Marketing
Test A/B
Amministratore di siti web
Controllo dei lavori di costruzione
Gestione delle commissioni
Intranet dei negozi in franchising
Programmazione del lavoro
Reinserimento automatico degli ordini
Shop online
Contenuti audio
Contenuti video
Controllo della versione
Editor di immagini
Editor di testo
Gestione SEO
Gestione di siti web
Indicizzazione di documenti
Modelli personalizzabili
Moduli elettronici
Ricerca del testo completo
Codici brevi
Coupon per cellulari
Creazione di report/analisi
Gestione contatti
Invio di SMS di massa
MMS
Messaggistica bidirezionale
Messaggistica programmata
Parole chiave per cellulari
Partecipazione a concorsi tramite SMS
Personalizzazione dei messaggi
Sondaggi/Votazioni
Azioni innescate da eventi
Database contatti
Email Marketing
Gestione dei canali
Gestione di potenziali clienti
Multi-campagna
Analisi dati
Generatore di moduli
Gestione SEO
Modelli personalizzabili
Modifica in tempo reale
Reattivo
Test A/B
Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
Analisi dati
Filtro per parole chiave
Gestione contatti
Gestione dei contenuti
Gestione di più account
Monitoraggio delle conversioni
Programmazione dei post
Pubblicazione automatizzata
Segmentazione della clientela
Acquisizione di potenziali clienti
Distribuzione di potenziali clienti
Gestione della campagna
Gestione delle pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Monitoraggio della fonte
Segmentazione della clientela potenziale
Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
Tracciamento delle interazioni

Il fornitore non ha dato informazioni di questo tipo.

Analisi della concorrenza
Dashboard
Gestione dei contenuti
Gestione di link
Integrazione di Google Analytics
Ispezioni
Localizzazione
Monitoraggio delle parole chiave
Monitoraggio delle posizioni
Parole chiave per cellulari
Strumenti di ricerca per parole chiave
Test A/B
Gestione della campagna
Gestione di siti multipli
Monitoraggio dell'interazione dell'utente
Monitoraggio delle conversioni
Monitoraggio delle fonti delle referenze
Monitoraggio delle parole chiave
Monitoraggio delle ricerche sul sito
Rilevamento del tempo passato sul sito
Tracciabilità delle pagine consultate
Tracciamento degli obiettivi

Recensioni su Marketing 360

Stai visualizzando 5 di 891 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,6/5
Rapporto qualità-prezzo
4,5/5
Roy H.
Vice President Marketing
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/6/2018

"Great Team of Professionals to Work With"

Commenti: It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come into one location and be tracked. Leads are the businesses life blood.If you can't track everything you do, you are just shooting in the dark.

Vantaggi: Most small businesses have a person to do their website, another to do their social media. Working with the team at Marketing 360 I have an expert in every field working on my businesses that are working together. They created a great logo, an incredible website that I have received major accolades for, social media, blogs, videos, etc. that all work together to make my business look professional and keep me on page one for all my keywords. Then they do all the things I hate doing like setting up and populating my CRM. They provide a calendar where my assistance can update my calendar. Then they do something most small businesses never do; they track EVERYTHING. We know immediately when something is working or not working. Most businesses are just shooting in the dark. This process take a while. If you only tried Marketing 360 for 6 months, you haven't given it a fair shake. Marketing takes a while. I know. I have been doing marketing for several years. It takes time to dial it in. Time busy business people do not have. That why I turned 99% of my marketing over to a TEAM, the team of Marketing 360; They work together to bring me customers and brand my business with a consistent message.

Inconvenienti: I wish the calendar would tie into my other calendars. Other than that, I have been very satisfied with Marketing 360 and the software.

Risposta del fornitore

da Madwire il giorno 11/7/2018

Roy, thank you so much for your review and feedback. We appreciate and value the feedback. All ships rise together and we are excited to work with you and build your business up continuously. Thanks for your business.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/6/2018
Drew R.
Owner
Artigianato, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 10/10/2019

"Great software Great people"

Commenti: Great, Surprised by the team that is available with one phone call, email or text. When hiring Marketing 360 we had no idea of the literal team of 25+ people specifically assigned to our account. From basic social media stuff to 3D rendered product explainer videos they have the best in the business to tackle any task you throw at them.

Vantaggi: The best part about this software is the ongoing support you will get with the madwire team. Our assigned Marketing Executive provided insight for our campaigns and general direction of the business, constant trouble shooting and live support for our technical questions.

Inconvenienti: There are no cons, we literally utilize everything.

Risposta del fornitore

da Madwire il giorno 14/10/2019

Thank you so much for the outstanding review Drew! We appreciate the fact that our people and software are exceeding your expectations. We work very hard to help small businesses like yours succeed. Not only will we continue to offer the superior service, but are continually working to make our software even more user friendly. Thanks again Drew!

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 10/10/2019
Chandler J.
Director of Business Development
Gestione formativa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 8/6/2020

"Easy-to-use all-in-one marketing platform"

Commenti: Marketing 360 is helping us make marketing a priority of our business for the first time in our 22-year history. In addition to the platform itself, the personalized support we have received has been instrumental in our success with Marketing 360. In particular, our marketing executive [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been readily available to help guide us through the platform and our marketing journey in general, answering questions and providing expert advice tailored to our resources and industry.

Vantaggi: The Marketing 360 platform has everything that we need to easily and efficiently run our marketing operation. We are a small business where we all wear a lot of hats, and it's really easy for us to learn, collaborate, and run our marketing campaigns off of the platform.

Inconvenienti: The email design platform is a little bit limited compared to other popular platforms like Mailchimp. However, it's extremely easy to compensate by doing a bit of graphic design on other platforms and then migrating our designs over.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 8/6/2020
Tyler B.
Owner
Studi medici, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 20/7/2018

"Don't Trust Them"

Commenti: Overall do not trust this company. You can say they don't know what they are doing when it comes to ads. They screwed me over on their sales pitch and nothing they said they would do to my website was carried over into their work. Plugins were deactivated and deleted from my website when we were done.

Vantaggi: Prior to signing up with this company their sales team was contacting me almost everyday with their pressure sales tactics. "What's taking you so long to finish what you're doing with your website". So many statements like that which then lead them to say they could do what was needed. Which they didn't. There wasn't one good thing about this company. Ads were late, not promoted, graphic design was poor quality and no imagination.

Inconvenienti: We planned on launching the first ads campaign on Black Friday and they missed the launch. Their excuse was they were snowboarding. They didn't think it was a big deal and brushed it off.
I signed up with them because their sales department said they could help me with my website. I needed video integration, stats and a email pop up. They were confident prior to signing their contract that they could do it until after I paid them.
Prior to signing their contract I ran my own ads for 3 weeks on Google and I brought 30,000 visitors to my website with a average stay of 5 minutes. In their 4.5 months of ads they brought a total of 3,500 visitors with a average stay of .5 seconds.
Nothing they said in the beginning was carried over into their advertising strategies.
Zero remarketing was done the majority of the money spent was on Facebook. When you sign up with them you basically pay for someone to take a image off Google and add caption to it. That is all they did.
When I was done with their advertising I had a lot of plugins (wordpess) deactivated prior to them leaving my website. They were also following random people on Instagram.

Risposta del fornitore

da Rachel il giorno 26/9/2018

Hi Tyler, Thank you for providing your feedback. It disappoints us you feel this way and would like to address your concerns. We developed a marketing game plan for one of your two businesses, and we trusted the information you gave us was up-front and correct. Just before signing on, you made the decision to change which business you would be bringing on board with us but chose to utilize a marketing strategy developed for your other business. The planned Black Friday campaign was, in fact, ready to launch, pending your final approval. We made multiple attempts to reach you for final approval well in advance of Black Friday. However, you weren't able to respond to us until the Monday following Black Friday. It also seems that either your analytics are off, or you misrepresented your previous marketing strategy to our team. 30,000 visitors in three weeks via Google ads would indicate you spent more on ads in two days, before hiring us, than what you invested into your ads over the course of our four month (not 2+years) relationship. We agree that trust is important in a partnership, and we'd likely agree it must go both ways. We work hard for our clients. We're sure you do as well. We wish you the best moving forward.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 20/7/2018
Tim A.
President
Servizi ai consumatori, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 11/6/2020

"Reults"

Commenti: Superior marketing company. We've tried many in the past. Madwire gets our company results!

Vantaggi: Services are easy to use with great support.

Inconvenienti: We do not have any complaints. We get all the support needed.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 11/6/2020