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The Asset Guardian (TAG)

The Asset Guardian (TAG)

Cos'è The Asset Guardian (TAG)?

The Asset Guardian (TAG) è un software CMMS completo per la gestione della manutenzione delle risorse. Le funzionalità includono manutenzione preventiva, localizzazione dei beni, monitoraggio dello stock e delle parti mobili, approvvigionamento, report di manutenzione, manutenzione predittiva IoT e semplificazione di pianificazione, assegnazione e completamento degli ordini di lavoro. TAG offre una UX ed esperienze mobili eccellenti, integrando le ultime tecnologie per facilitare l'adozione del CMMS e aumentare la produttività. Distribuzione SaaS, su cloud ibrido o on-premise.

Chi utilizza The Asset Guardian (TAG)?

Elettricità ed energia, servizi pubblici, produzione, alimenti e bevande (inclusa l'industria agroalimentare), strutture ricettive (hotel e resort), strutture, servizi marittimi e porti.

The Asset Guardian (TAG) Software - 1
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The Asset Guardian (TAG) Software - 5

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The Asset Guardian (TAG)

The Asset Guardian (TAG)

4,5 (11)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
127
11
4,3 (11)
4,1 (11)
4,7 (11)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
12,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
467
34
4,5 (5.320)
4,3 (5.320)
4,4 (5.320)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
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CARL Source
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
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Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
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Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dei calendari
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Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
Monitoraggio dei cespiti
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
MaintainX
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva

Recensioni su The Asset Guardian (TAG)

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
55%
4
45%
Jared
Sr Applications Administrator (USA)
Prodotti chimici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Solid product with very knowledgeable support staff

4,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

NAV integration Web and client software interfaces Ability to add related requirements to WOs for warehouse to process

Aspetti negativi:

Lacks some desired reporting/KPIs Inability to create more than one PWO for recurring tasks (must complete first one to generate the next one)

Rami
Solutions Architect / Senior Consultant (UK)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Above & Beyond - Tool to Cut Down Unnecessary Costs resulting from Reactive Maintenance!

5,0 4 anni fa

Commenti: OEM partner highly professional, highly supportive and responsive, and easy to work with.

Aspetti positivi:

Date meter policy and Preventive Maintenance features, as they bring along massive cost savings on reactive maintenance, which could be sometimes outrageously expensive to deal with. Highly modular, intuitive and easy to use software. Sets a standard for industry best-practises, as it streamlines and simplifies maintenance procedures and operations to a great extent, increasing insight levels, control and productivity. Provides clear, all-encompassing view of equipment hierarchy, especially for large plants that use a massive number of equipment/parts/etc...

Aspetti negativi:

Could benefit from some integration with the standard Fixed Assets module. Could use a slightly better integration with standard item consumption within TAG work order processing. Some features still desired for outsourced maintenance, where third party companies are contracted to provide equipment replacement/repair.

Shawn
Manufacturing Engineer (USA)
Materie plastiche, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

My View of TAG

4,0 4 anni fa

Commenti: TAG has given Garner Industries a great way to track the activates of our Maintenance Department and to schedule out our technicians time throughout the day. TAG is also a common place for our technicians to document equipment problems, conditions and any preventive maintenance performed for all to see.

Aspetti positivi:

TAG is a very useful way to track all maintenance activities on equipment/assets. From the way it keeps track of any up-coming machine maintenance, producing work orders or to tracking past maintenance activities/machine break downs.

Aspetti negativi:

TAG is not as easy to use as some other CMMS software....there is a learning curve to TAG, especially if a new user has never used NAV before.

DON
CFO (USA)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

TAG Maintenance software

5,0 4 anni fa

Commenti: The process to get the system loaded and the training were outstanding. The biggest benefit to our team was that the training was conducted by someone with extensive knowledge of how to use the software and not just a software expert. This was invaluable as this is a new concept for us and enabled us to better think about how to setup and use the software based on practical user experience.

Aspetti positivi:

The software provided us with an effective means of organizing and managing our equipment maintenance. It integrates well with our core ERP system (Microsoft Dynamics NAV 2017) and that was a critical interface in our selection of a CMMS system.

Aspetti negativi:

I'm not a user, but I haven't heard user complaints - so nothing specific that I can point out.

Julia
Process Improvement Supervisor (Canada)
Prodotti cartacei e forestali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

TAG product and support is awesome!!!

5,0 4 anni fa

Commenti: We now have a successful work order process. The maintenance folk are using this daily. Support when needed was always available throughout the whole process

Aspetti positivi:

We love how easy it is to use and we had buy in from all of our end users because of how easy and quick it is to get what you. Red from the program.

Aspetti negativi:

You have to do a little leg work to have it set up the way you want it. But put the time in at the beginning and it will be easy once you go live.

Tim
President (USA)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Maintenance as a service game changer

4,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Having prior knowledge if the ERP software arena and how strong Microsoft was with NAV/BC the seamless addition of TAG for CMMS as a service was perfect.

Aspetti negativi:

It may be more process related as we change our offerings. We offer testing and maintenance and our testing of equipment may not convert to a maintenance customer. We are still determining the optimal setup and data management process.

Dean
Plant Manager (USA)
Prodotti chimici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great product, excellent support

4,0 4 anni fa

Commenti: Great! Great team to work with.

Aspetti positivi:

Integrates well with Navision and has met our needs well.

Aspetti negativi:

I'd like to see more variety of reports available.

JIM
Maintenance Supervisor (Canada)
Servizi ambientali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Comments for Review TAG Your It

4,0 4 anni fa

Commenti: An improvement over-all from our last CMMS

Aspetti positivi:

Very customizable. I see the potential for tracking asset/equipment in a multiple responses. just need some tweeking. I am already testing this now in Live.

Aspetti negativi:

TEMP/DMP Module. managing the order of work procedures. SUCKS VERY BAD. There just needs some tweeking on this and you would gave a great product. This area is friendly. I owuld bet that a maintennce person is not involved much here!!

Émilie
Canada
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Perfect integration with Microsoft Dynamic NAV

5,0 9 anni fa

Commenti: Pros : TAG is perfectly embedded in Microsoft Dynamic NAV ERP. Seamless integration. Easy to use. We are a TAG partner since 2013.

Risposta di VeroSoft Design

9 anni fa

Thank you

Harold
Sales (Canada)
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Very usefull

5,0 9 anni fa

Commenti: Very complete solution

Risposta di VeroSoft Design

9 anni fa

Great! Thanks!

Carlos
Programador (Colombia)
Circuiteria, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Excelente herramienta para gestionar activos, tiempo etc.

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Me ayuda a reducir tiempos en proyectos, agilizando procesos y aumentando la rentabilidad

Aspetti negativi:

Más respuesta en menos tiempo por parte del área de soporte