Chi utilizza RepZio?

Il mercato di riferimento di RepZio è qualsiasi produttore, distributore o forza vendita che possiede un team di vendita. Mira anche a fiere e distributori in cui vengono eseguite transazioni B2B.

Cos'è RepZio?

La prima e brevettata soluzione di vendita B2B mobile che ti consente di portare i tuoi prodotti con te, ovunque tu sia, con o senza accesso a Internet. Visualizza tutti i tuoi prodotti e clienti, completa la cronologia degli ordini, gestisci lo stock e vendi/condividi i tuoi prodotti da qualsiasi luogo. Inoltre, i rappresentanti di vendita possono accedere a RepZio su QUALSIASI dispositivo connesso con la rivoluzionaria app per il web. Con RepZio puoi gestire la tua attività ovunque, in qualsiasi momento e su qualunque dispositivo.

Dettagli su RepZio

RepZio

http://www.RepZio.com

Fondata nel 2010

Panoramica dei prezzi di RepZio

RepZio non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di RepZio è disponibile a partire da 25,00 USD/mese.

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RepZio video
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Prezzo di partenza

25,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Online

Caratteristiche di RepZio

Software CRM

Il fornitore non ha dato informazioni di questo tipo.

Collaborazione
Gestione contatti
Gestione dei contenuti
Gestione del territorio
Gestione della formazione
Gestione delle offerte
Gestione delle presentazioni
Gestione delle prestazioni
Gestione delle riunioni
Gestione di documenti
Gestione di obiettivi / quote di vendita
Gestione di potenziali clienti
Database clienti
Email Marketing
Generazione di proposte
Gestione contatti
Gestione dei canali
Gestione dei servizi esterni di vendita
Gestione del territorio
Gestione della campagna
Gestione delle chiamate
Gestione delle commissioni
Gestione delle opportunità
Gestione di contratti
Gestione di potenziali clienti
Monitoraggio delle referenze
Parametri prestazionali
Previsione di vendita

Recensioni su RepZio

Stai visualizzando 5 di 256 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,3/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,3/5
Dysiree R.
Executive manager
Proprietà immobiliari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2020

"REPZIO WILL TAKE CARE OF YOU AND YOUR BUSINESS"

Commenti: Overall, I am satisfied with the software, specially the customer service. Their people are very much aware that any issue will impact your business performance directly, and you would really feel that you are taken care of. It's a software worth every penny you pay.

Vantaggi: I would like highlight their customer service. They have a world class customer service, the support team is very supportive and will take care of you as they take care of your business. They are very responsive and tremendously helpful. The software itself is easy to use if you're a tech savvy, it wouldn't take long before you familiarize yourself with the ins and outs of the software. They have a knowledge base help options that has a detailed guideline on how to perform a certain task or how to make some changes. The software itself is very sensitive to data. It has perfected the act of detecting any duplicates specially on barcodes. ( which is very crucial for any e-commerce business) The Software is easy to navigate. It is really good that the images is automatically attached to the product with the same code, which means you can just drop a bunch of images and the system will locate the product and attach the image for you. This I think is very smart.

Inconvenienti: It takes time before some changes to be completely pushed live. The section with the history of clients that you have granted access to the website is displayed in reverse, meaning Oldest on top and latest at the very end page. So whenever I wanted to check who are the new customers that my team has granted access, I needed to go to the very last page to view this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2020
Christen Z.
Customer Care and Claims Manager
Beni di consumo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"I love the daily use features and simplicity of system. Excellent support if you need help!"

Commenti: Faster, cleaner order processing! Easier for everyone to use since it is on their ipad!

Vantaggi: I love the ordering system, love the ability to look up products by name, number or even category. I love the ability to have more than one ship to address for customers. Great customer service - always very helpful and quick to get my problem fixed if anything comes up. Excellent for many users at once. Love the ability to take orders even when not online. Very happy that we are able to customize features as needed.

Inconvenienti: Very frustrated with the fact that sometimes when I correct ship to addresses I am not able to search and locate the customer in ship to fields anymore. Need to be able to delete ship to addresses when there are more than one. Having some trouble with users not being able to locate customers when we know they exist or orders disappearing from ipads after they have been entered but not yet submitted.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018
Rob M.
Sales rep
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"Problems never seem to get resolved and phone calls were not returned"

Vantaggi: Pricing options and when customers are listed it works well. Being able to change the ship to address is helpful. The reports have also helped. Being able to down past orders is helpful especially with a new device

Inconvenienti: Customers from other areas appear in my base sometimes as many as 4 times for the same account and active accounts are not listed.

Risposta del fornitore

da RepZio il giorno 28/3/2018

Rob,

Thank you very much for your review. Your time is valuable and we appreciate your feedback. I am sorry you didn't receive any returned calls. We made a few staffing changes to address this problem. If you every need help ASAP and can't get someone on the phone, please write [email protected] This goes to the entire team and is monitored 247 and will get you an immediate response. Duplicated customers can happen if there is a bad sync (wifi connection). It will self correct when the WiFi environment improves.

Thank you again for your feedback,

Alex Fraser

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018
Diane H.
sales rep
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/3/2018

"Overall very good. Can't imagine having to go back to pen and paper"

Vantaggi: Everything is right at your finger tips for my customer as well as for me making it easy to be productive and knowledgable. The confirmation email sent to the customer and to myself. Having past orders with me at all times to be able to review and look up what was ordered in the past. It is easy to put together a suggested order and forward to a potential account.

Inconvenienti: Having to rely on InterDesign to keep it updated. They have had some real clichés this year loading new product and all new prices. Having to send an email to request account info updated ie. email addresses and contacts. I should be able to do that since buyers can change frequently.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/3/2018
James P.
President, Manufacturer Representative
Arredamento
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"RepZio is an essential and vital tool for the business of repping!"

Commenti: RepZio makes doing business modern and easier!

Vantaggi: Easy to use. Flexible. Great for presentations and quotes. The program allows one to display all products within a specific category which you can then drill down into individual items based upon a client's interest. See pricing, availability and specs instantly.

Inconvenienti: Images could be a bit larger and higher resolution when orders or quotes are emailed. When emailing quotes, a workaround is to send the quote to myself then I can enlarge them so the client can see a clearer image when I forward.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018