Chi utilizza RepZio?

Il mercato di riferimento di RepZio è qualsiasi produttore, distributore o forza vendita che possiede un team di vendita. Mira anche a fiere e distributori in cui vengono eseguite transazioni B2B.

Cos'è RepZio?

La prima e brevettata soluzione di vendita B2B mobile che ti consente di portare i tuoi prodotti con te, ovunque tu sia, con o senza accesso a Internet. Visualizza tutti i tuoi prodotti e clienti, completa la cronologia degli ordini, gestisci lo stock e vendi/condividi i tuoi prodotti da qualsiasi luogo. Inoltre, i rappresentanti di vendita possono accedere a RepZio su QUALSIASI dispositivo connesso con la rivoluzionaria app per il web. Con RepZio puoi gestire la tua attività ovunque, in qualsiasi momento e su qualunque dispositivo.

Dettagli su RepZio

RepZio

http://www.RepZio.com

Fondata nel 2010

Video di RepZio
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Panoramica dei prezzi di RepZio

RepZio non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di RepZio è disponibile a partire da 25,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

25,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di RepZio

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di RepZio

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  • Collaborazione
  • Gestione contatti
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione del territorio
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle offerte
  • Gestione delle presentazioni
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle riunioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione di obiettivi / quote di vendita
  • Gestione di potenziali clienti

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  • Database clienti
  • Email Marketing
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  • Gestione contatti
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  • Gestione dei servizi esterni di vendita
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle chiamate
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle opportunità
  • Gestione di contratti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Parametri prestazionali
  • Previsione di vendita

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Le migliori alternative a RepZio

Altre alternative a RepZio

Recensioni su RepZio

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,4/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,4
Servizio clienti 4,3
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4,3

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Dysiree R.
Executive manager
Proprietà immobiliari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2020

"REPZIO WILL TAKE CARE OF YOU AND YOUR BUSINESS"

Commenti: Overall, I am satisfied with the software, specially the customer service. Their people are very much aware that any issue will impact your business performance directly, and you would really feel that you are taken care of. It's a software worth every penny you pay.

Vantaggi: I would like highlight their customer service. They have a world class customer service, the support team is very supportive and will take care of you as they take care of your business. They are very responsive and tremendously helpful. The software itself is easy to use if you're a tech savvy, it wouldn't take long before you familiarize yourself with the ins and outs of the software. They have a knowledge base help options that has a detailed guideline on how to perform a certain task or how to make some changes. The software itself is very sensitive to data. It has perfected the act of detecting any duplicates specially on barcodes. ( which is very crucial for any e-commerce business) The Software is easy to navigate. It is really good that the images is automatically attached to the product with the same code, which means you can just drop a bunch of images and the system will locate the product and attach the image for you. This I think is very smart.

Inconvenienti: It takes time before some changes to be completely pushed live. The section with the history of clients that you have granted access to the website is displayed in reverse, meaning Oldest on top and latest at the very end page. So whenever I wanted to check who are the new customers that my team has granted access, I needed to go to the very last page to view this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2020
Christen Z.
Customer Care and Claims Manager
Beni di consumo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"I love the daily use features and simplicity of system. Excellent support if you need help!"

Commenti: Faster, cleaner order processing! Easier for everyone to use since it is on their ipad!

Vantaggi: I love the ordering system, love the ability to look up products by name, number or even category. I love the ability to have more than one ship to address for customers. Great customer service - always very helpful and quick to get my problem fixed if anything comes up. Excellent for many users at once. Love the ability to take orders even when not online. Very happy that we are able to customize features as needed.

Inconvenienti: Very frustrated with the fact that sometimes when I correct ship to addresses I am not able to search and locate the customer in ship to fields anymore. Need to be able to delete ship to addresses when there are more than one. Having some trouble with users not being able to locate customers when we know they exist or orders disappearing from ipads after they have been entered but not yet submitted.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018
Rob M.
Sales rep
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"Problems never seem to get resolved and phone calls were not returned"

Vantaggi: Pricing options and when customers are listed it works well. Being able to change the ship to address is helpful. The reports have also helped. Being able to down past orders is helpful especially with a new device

Inconvenienti: Customers from other areas appear in my base sometimes as many as 4 times for the same account and active accounts are not listed.

Risposta del fornitore

da RepZio il giorno 28/3/2018

Rob,

Thank you very much for your review. Your time is valuable and we appreciate your feedback. I am sorry you didn't receive any returned calls. We made a few staffing changes to address this problem. If you every need help ASAP and can't get someone on the phone, please write [email protected] This goes to the entire team and is monitored 247 and will get you an immediate response. Duplicated customers can happen if there is a bad sync (wifi connection). It will self correct when the WiFi environment improves.

Thank you again for your feedback,

Alex Fraser

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018
Utente Verificato
Director of Sales and Marketing
Commercio all'ingrosso, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"Repzio is a very intuitive product with easy to find features."

Commenti: order capture
inventory visibility
pricing visibility
presentation building
pricing request / quote submission and tracking
display tracking

Vantaggi: The ability to easily select products, manipulate pricing and send to customer. The pdf builder is an extremely useful new feature allowing the user to build a presentation of items to utilize for a sales call.

Inconvenienti: I'd like software to evolve to encompass lead tracking and other crm capability. The entire sales team spends lots of time on the app, but still has to leave it track customer orders or check on a freight program.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018
James P.
President, Manufacturer Representative
Arredamento
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018

"RepZio is an essential and vital tool for the business of repping!"

Commenti: RepZio makes doing business modern and easier!

Vantaggi: Easy to use. Flexible. Great for presentations and quotes. The program allows one to display all products within a specific category which you can then drill down into individual items based upon a client's interest. See pricing, availability and specs instantly.

Inconvenienti: Images could be a bit larger and higher resolution when orders or quotes are emailed. When emailing quotes, a workaround is to send the quote to myself then I can enlarge them so the client can see a clearer image when I forward.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/3/2018