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Cos'è eHopper?

eHopper è un sistema POS gratuito per PC Windows, Android, iPad e terminali mobili Poynt. eHopper è adatto alle piccole imprese come esercizi di ristorazione rapida, punti vendita al dettaglio, caffetterie, panetterie, caffè, bar, negozi di liquori, finger food e altre attività di vendita al dettaglio alla ricerca di una soluzione collaudata per accelerare le operazioni e far crescere la propria attività.

Caratteristiche principali:
Elaborazione gratuita delle carte
Pagamenti
Gestione degli ordini
Gestione dei clienti
Gestione dello stock
Gestione del personale
Fidelizzazione
Stampa di ricevute/ordini di cucina

Chi utilizza eHopper?

Piccole e medie imprese come esercizi di ristorazione rapida, caffetterie, panetterie, bar, negozi di liquori, finger food, gelaterie, negozi di sigarette elettroniche, punti vendita al dettaglio o chioschi popup.

eHopper Software - 1
eHopper Software - 2
eHopper Software - 3
eHopper Software - 4

Hai dubbi su eHopper? Confrontalo con una delle alternative più popolari

eHopper

eHopper

4,1 (52)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
92
7
4,2 (52)
4,0 (52)
3,9 (52)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
46
21
4,5 (6.276)
4,3 (6.276)
4,4 (6.276)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a eHopper

Shopify
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Carrello degli acquisti
Gestione degli ordini
Loyverse POS
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
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Relazioni sulle vendite
Vend
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini d'acquisto
Gestione degli sconti
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Square Point of Sale
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Pagamenti online
Sicurezza dei dati
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Funzionalità più votate
Elaborazione di carte di debito/credito
Elaborazione di pagamenti
Sicurezza dei dati
Lightspeed Retail
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Creazione di report/analisi
Gestione dell'inventario
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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
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CAKE POS
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Creazione di report/analisi
Relazioni sulle vendite

Recensioni su eHopper

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
3,9
Caratteristiche
3,9
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
25%
3
17%
2
2%
1
6%
Tim
Tim
Controller (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Arredamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

eHopper Point of Sale system, webstore support and product management software

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: I highly recommend eHopper as a solution to your business ecommerce needs. I know there are many out there, but the people alone make it worth it to me.

Aspetti positivi:

The staff and owner are incredibly helpful, friendly and patient. They will give you as much help as you need and/or want. The software is fairly easy to understand, even for someone as old and stuck in his ways as I am. If it can be done, they will help you to do it.

Aspetti negativi:

The main issue we had was my lack of understanding about how POS systems work. My background is in governmental accounting and analytics, so I sometimes asked questions that were somewhat irrelevant, not exactly what I needed, integration issues with other products, that kind of thing. But once I got up to speed, things went well. Most of my issues related to my lack of where I needed to go to make it best for us to operate.

Jerry
OWNER (USA)
Vendita al dettaglio, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best System

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

I love everything that ehopper does and has to offer.

Aspetti negativi:

I don't have anything to say about the least because I love it!!

Iryna
Owner (Canada)
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Used be a good one; however, now it is horrible

2,0 4 anni fa

Commenti: Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Aspetti positivi:

Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Aspetti negativi:

Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her. If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company. On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person. That the real face of the technical support right now in 2020.

Tangi
Owner (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great POS for small business

4,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

I was able to try it for free 1years with all the function I desired before to pay something for it, second store opened.

Aspetti negativi:

the way of the refund work for a small business sometime it isn't convenient for our customer but we always figure it out for them at the end.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

eHopper customer experience

4,0 5 anni fa

Commenti: For the most part, the service fills our need at this time.

Aspetti positivi:

We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Aspetti negativi:

There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Risposta di eHopper

5 anni fa

Hi, We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!