Chi utilizza eHopper?

Piccole e medie imprese come esercizi di ristorazione rapida, caffetterie, panetterie, bar, negozi di liquori, finger food, gelaterie, negozi di sigarette elettroniche, punti vendita al dettaglio o chioschi popup.

Cos'è eHopper?

eHopper è un sistema POS gratuito per PC Windows, Android, iPad e terminali mobili Poynt. eHopper è adatto alle piccole imprese come esercizi di ristorazione rapida, punti vendita al dettaglio, caffetterie, panetterie, caffè, bar, negozi di liquori, finger food e altre attività di vendita al dettaglio alla ricerca di una soluzione collaudata per accelerare le operazioni e far crescere la propria attività.

Caratteristiche principali:
Elaborazione gratuita delle carte
Pagamenti
Gestione degli ordini
Gestione dei clienti
Gestione dello stock
Gestione del personale
Fidelizzazione
Stampa di ricevute/ordini di cucina

Dettagli su eHopper

eHopper

http://www.ehopper.com/

Fondata nel 2000

Video di eHopper
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Panoramica dei prezzi di eHopper

eHopper dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di eHopper

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Installazione eseguita - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installazione eseguita - Windows
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di eHopper

  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • Autorizzazioni di accesso per utenti
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Terminale di cassa per bar
  • Terminale di cassa per ristoranti

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  • Conti separati
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  • Gestione dei buoni regalo
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  • Monitoraggio delle vendite
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  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale

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  • Gestione dei resi
  • Gestione delle commissioni
  • Profili conti clienti personalizzati
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita al dettaglio
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  • Sistema multi-locale
  • Terminale di cassa per ristoranti
  • integrazione e-commerce

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Le migliori alternative a eHopper

Altre alternative a eHopper

Recensioni su eHopper

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,1
Servizio clienti 3,8
Caratteristiche 3,8
Rapporto qualità-prezzo 4

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Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/11/2018

"Great Company, Great Software, Awesome Service"

Commenti: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Vantaggi: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Inconvenienti: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/11/2018
Utente Verificato
Owner/Operator
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/8/2018

"eHopper customer experience"

Commenti: For the most part, the service fills our need at this time.

Vantaggi: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Inconvenienti: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Risposta del fornitore

da eHopper il giorno 27/8/2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/8/2018
Iryna P.
Owner
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    2 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/5/2020

"Used be a good one; however, now it is horrible"

Commenti: Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Vantaggi: Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Inconvenienti: Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her.
If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company.
On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person.
That the real face of the technical support right now in 2020.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/5/2020
Wendy H.
Finance Coordinator
Organizzazione eventi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2018

"Great for large-scale events!"

Commenti: My overall experience was good, except for my credit card being charged for another month of full access to the software. I had made it abundantly clear I only needed the license for 1 month and nowhere did it say the license would auto-renewed/charge my credit card. Further to that when speaking to support (I did that a lot), I was told that access to the software would automatically cease after my month was up if I didn't make another payment before then -- this was exactly what I wanted and had no reason not to trust what eHopper told me. That has unfortunately left me a bit disappointed and not too keen on doing business with the company again if I fair resolution to the issue can't be accomplished.

Vantaggi: What I like most about this software is the user-friendly interface both for the back office and pos software on tablets. Also a big bonus is syncing in real-time as it allows me to share information with my team on the progress of our event. One of the biggest motivators to a team that received almost 15,000 guests is hearing how much of each product was sold because it's more than just a number. What has to be taken into consideration is the kitchen staff, our food line servers, and the prep work leading up to our event. . . all things that contributed to our numbers/sales.

Inconvenienti: I'd have to say the transaction warnings. I had paid for the full license but some of my cashiers (1 had 4), were locked out of the POS software. During a weeklong event that saw 15,000 patrons that was a nightmare. Thankfully, eHopper support (Monsur and his manager) came to the rescue and set up backup accounts for us and my trouble-shooting helped get us back up and running.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/8/2018
Utente Verificato
Director of Licensing & Business Development
Moda e articoli di abbigliamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/8/2018

"Great Service, Limited Functionality"

Commenti: Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully see new and advanced features in the future.

Vantaggi: The software was affordable, the team was very responsive to troubleshoot any issues we had.

Inconvenienti: The software was not advanced enough to support all the reporting needs we had in order to analyze our retail performance. There were also a lot of integration and syncing issues with QBO.

Risposta del fornitore

da eHopper il giorno 29/10/2018

Thank you for taking the time to submit a response! We pride ourselves on response time to troubleshoot, or any other customer service issues. If you ever have any further trouble with QBO, or any other syncs, please don't hesitate to reach out directly to [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/8/2018