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Cos'è ServiceTitan?

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Oltre 100.000 appaltatori si affidano a ServiceTitan, il software più utilizzato dalle aziende di servizi e sostituzioni di HVAC. ServiceTitan è l'unico sistema di cui hai bisogno per gestire la tua attività: pianificazione, invio, assistenza, vendite, marketing, stock, buste paga, accordi, contabilità e altro. Supera i tuoi concorrenti e migliora del 50% le prestazioni della tua azienda con ServiceTitan!

Chi utilizza ServiceTitan?

Aziende che operano nel settore di HVAC, impianti idraulici ed elettrici, porte da garage e spazzacamini residenziali, che desiderano aumentare le entrate, ottimizzare l'attività, potenziare il team e soddisfare i clienti.

ServiceTitan Software - 1
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ServiceTitan

ServiceTitan

4,4 (245)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
132
3
4,1 (245)
3,8 (245)
4,1 (245)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
69,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
144
11
4,6 (2.789)
4,6 (2.789)
4,7 (2.789)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
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Funzionalità più votate
Contabilità integrata
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Ricerca del percorso migliore

Recensioni su ServiceTitan

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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4%
2
4%
1
7%
Madison
Madison
Customer Service Representative (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The all in 1 Software for the trades

5,0 9 mesi fa

Commenti: Overall ServiceTitan is the best. I am a huge advocate for the ServiceTitan software. I only want to see it grow even more than it already has. They are constantly improving the software!

Aspetti positivi:

I love the all in one software that ServiceTitan is. It combines so many features into one convenient location. I have always felt this way since the beginning.

Aspetti negativi:

ServiceTitan is a wonderful software. And I don't have anything to say that could be a con at this time. Maybe that I wish more people were using the community feature!

Risposta di ServiceTitan

8 mesi fa

Thank you so much for leaving us this review, Madison! We appreciate how active you are in the ServiceTitan Community, and are grateful for your feedback. Please know your experience, your feedback, and your continued support are invaluable to us.

Jennifer
Director of Administrations (USA)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Took the jump and never looked back!

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: It has been a true game changer. We experienced phenomal growth during our first two years. I don't credit Service Titan with bringing us the growyh opportunities, but Service Titan 100% allowed us to take on a much higher workload, streamloned business and allowed us to continue accepting more qork and new clients. Staying on top of the software is a full time job, the software just keeps getting better. Every quarter there are new process to devlop and new features of Service Titan that change the game, for the better. This might aound like a negative, but the customer support is great. I normally cam get answers in under 10 minutes. If there is something about the software that bothera you, Service Titan is probably working on a new update to resolve that pain point.

Aspetti positivi:

Reporting makes KPIs so much easier. It is highly customizable, we are constantly finding new ways to use the software. It also encourages/forces techs to use proper work flow.

Aspetti negativi:

The price point is high, so you have to really utilize the whole software. I would like the office accounts to have more abilities and that the program offered more tracking and KPIs for office staff.

Risposta di ServiceTitan

mese scorso

Thank you so much for this review, Jennifer! We're thrilled to hear about your experience with ServiceTitan and appreciate you taking the time to share your feedback. We know how valuable improving a businesses’ efficiency can be—and we’re working on even more tools to help supercharge office operations, too! Thank you for continuing to be our industry partner.

Dan
President (Canada)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Do not use this company

1,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: horrible, appalling and disgusting. Do not use this company. They put our company into bankruptcy.

Aspetti positivi:

Nothing. cost company hundreds of thousands of dollars

Aspetti negativi:

Everything Cost company hundreds of thousands of dollars. Their software prevented our phones from ringing.

Leon
Service Manager (USA)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The best CRM for the trades

5,0 3 mesi fa

Commenti: Our overall experience with ServiceTitan has been really great! It is the best software by a long shot! It is pricey but you certainly get what you pay for.

Aspetti positivi:

We love how easy ServiceTitan makes things on our customers. Automated text messages when a technician is on the way, ability to pay their invoice online, and fast online scheduling with real time availability makes us very simple to do business with!

Aspetti negativi:

The implementation and setup is quite the process. New feature onboarding requires a lot of research and figuring out for yourself. ServiceTitan helps as much as they can but not having a dedicated account rep anymore makes this a little challenging.

Risposta di ServiceTitan

3 mesi fa

Thank you so much for this review, Leon! We appreciate your feedback and candor. We are thrilled you find ServiceTitan easy on your customers via texts and scheduling, and will be sure to share your feedback around onboarding and new features with our product and onboarding teams.

Rivka
Manager (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Service Titan Review

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

The ability to customize many fields. Also love Knowledge Base and community which helps see what others in my industry are doing

Aspetti negativi:

The customer support is a bit lacking. We keep switching CSMs which isnt' conducive but other than that it's ok.

Risposta di ServiceTitan

2 mesi fa

Thank you so much for this review, Rivka! We are thrilled to hear you enjoy our Knowledge Base and Community resources. We appreciate the feedback about support and success and will share this with the heads of those departments.