Cos'è Cornerstone LMS?

Consente di reinventare apprendimento e sviluppo per realizzare il potenziale dei dipendenti grazie alla creazione di una cultura di apprendimento continuo. Con la suite Cornerstone Learning ora puoi andare oltre l'obiettivo di erogare formazione e garantire la conformità e sviluppare una forza lavoro coinvolta, collaborativa e qualificata.

Chi utilizza Cornerstone LMS?

Aziende di ogni settore. Consente di gestire ogni tipo di requisito di certificazione o di licenza una tantum o periodica.

Cornerstone LMS Software - 1
Cornerstone LMS Software - 2
Cornerstone LMS Software - 3
Cornerstone LMS Software - 4
Cornerstone LMS Software - 5

Hai dubbi su Cornerstone LMS? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Cornerstone LMS

Cornerstone LMS

4,3 (211)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
81
11
3,9 (211)
4,0 (211)
4,0 (211)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
322
13
3,8 (1.259)
3,7 (1.259)
3,7 (1.259)

Altre alternative interessanti a Cornerstone LMS

NetSuite
Funzionalità più votate
Avviso per doppio pagamento
Distinta materiali
Gestione del magazzino
SAP SuccessFactors HXM Suite
Funzionalità più votate
Database impiegati
Gestione della revisione del rendimento
Gestione delle buste paga
Workday HCM
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Controllo degli orari di lavoro
Resoconti sulle buste paga
Docebo
Funzionalità più votate
Apprendimento asincrono
Gestione corsi
Portale degli allievi
P&I LogaAll-in
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Built for Teams
Funzionalità più votate
Gestione delle ferie
Orari e presenze
Portale self-service
Blackboard Learn
Funzionalità più votate
Gestione corsi
Gestione della formazione
Istruzione superiore
ProProfs Project
Funzionalità più votate
Controllo ore e spese
Gestione delle attività
Vista di Gantt e Timeline
Absorb LMS
Funzionalità più votate
Gestione corsi
Monitoraggio dei corsi
Portale degli allievi

Recensioni su Cornerstone LMS

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
3,9
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
48%
4
40%
3
9%
2
2%
1
1%
Angie
L&D Supervisor
Utente LinkedIn Verificato
Salute, benessere e fitness, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Trying out a new LMS!

4,0 anno scorso
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Mark
Mark
HR Technology Strategist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

CSOD does more than your current system, and does it better than anyone else.

5,0 anno scorso

Commenti: Extremely positive. it has completely changed what this organization can accomplish in regards to HCperformance and Management.

Aspetti positivi:

Breadth of Capabilities and a clean and robust user interface.

Aspetti negativi:

Could be difficult to admin for new users to an LMS

Ruben
Ruben
HR Tech and People Analytics (Spagna)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

One of the best learning tools for companies!

4,0 anno scorso

Commenti: Overall I am very happy with the tool chosen and would recommend it to others. I think the continuous improvements make it a platform with a lot of potential that we will be with for a long time to come.

Aspetti positivi:

continuous innovations and adaptations to the needs of companies and employees. As a training platform it is very solid and complete.

Aspetti negativi:

Some changes cannot be made, but adapting can be achieved.

Johann
Learning Manager (USA)
Proprietà immobiliari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Simply Awful

1,0 2 anni fa

Commenti: Absolutely awful, once you sign that contract no one responds to you in a timeline manner. You get a lot of "that is how the system is built, can't help you" answers. They have a great sales team and awful everything else.

Aspetti positivi:

Not a lot to be honest. If you have to pick something, it would be their reporting 2.0 tool. When it doesn't freeze or error out, it is simple to use.

Aspetti negativi:

Where to start? Here are just a few highlights: - The worst customer service I'd ever experience working with a vendor. - They take days to reply to emails, same for technical support tickets, even when they are labeled as a high priority. - When you call the support line, their reps are customer service agents who are just reading the same outdated info you find on their documentation online, so useless. -If you need to escalate the issue, prepare to wait 2 days for a reply, the first reply will always be a question about something you already explained on the initial ticket. Then you'll be waiting at least another 48 hrs for an update on their "investigation." - Their compatibility with iPads has become very bad. Since 13.1 came out, we've had nothing but problems with files not loading, 404 errors, server errors, and to make matter worse, expect to wait a week or more to be told, there is nothing they can do. - If you have to set permissions at different levels, good luck figuring out how the hundreds of individual permissions interconnect and how they are dependent on each other. Their own training team can't help you with this area. So if you plan to create any custom permissions that fall outside the few standard positions they have already created, good luck, prepare to spend weeks testing settings. - They refused a 1-year extension and said that they wouldn't consider anything less than 2 and that there would be a significant price increase for less than 3.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Specialized tool for training and certification goals among employees

4,0 3 mesi fa

Commenti: All in all, Cornerstone LMS possess the important modules and functionalities that an LMS system should have. If your company is using Cornerstone system and all that you are lacking is an LMS, then you may want to consider Cornerstone LMS for your training purposes.

Aspetti positivi:

I liked it when Cornerstone has made it possible to have a separate software just for managing the training, certifications, and more for the employee goal setting. The modules provided are straightforward and are very useful and customizable depending on your department's processes. Cornerstone LMS helped our team to track our progress in our quarterly goals, and I think this is what the managers use to see the percentage reports in our team's output.

Aspetti negativi:

Similar to Cornerstone HR, I wish that Cornerstone LMS's UI and UX will be improved and better simplified for a nicer viewing of the progress. The website's workflow can be intimidating and confusing at first, especially the grouping of the navigation bars and menus.

Tina
Tina
LMS Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Biotecnologie, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Product Overall

5,0 anno scorso

Commenti: Prior to Cornerstone, we didn't have a single place where people could interact and see all of their training. We have leveraged certifications so that expiration dates are easy to find as well as utilizing playlists to help people get topical resources easily.

Aspetti positivi:

The UI is great for an end user and allows for the flexibility needed in terms of Welcome and Custom Pages to get the information across. The Learner Home makes it easy for end users to find content they are interested in in a format they are used to. As an Admin it provides lots of features to automate the experience and leverage the data in the system.

Aspetti negativi:

Support can sometimes be less than helpful. There are also times when the road map changes are not publicized enough so you may be hoping for a project on the roadmap that then doesn't appear.