Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Track It Forward?

Una soluzione conveniente per il monitoraggio degli orari dei volontari, per organizzazioni non profit, scuole, università e organizzazioni di altro tipo. I volontari possono avere accesso alla propria dashboard per visualizzare ed esportare le ore lavorate, gli obiettivi raggiunti e per iscriversi agli eventi. Ciò consente all'organizzatore di premiare i volontari che hanno raggiunto i risultati migliori, creando eventi e invitando i volontari, creando report e verificando le ore comunicate.

Chi utilizza Track It Forward?

Organizzazioni non profit, scuole, parrocchie e altre organizzazioni che desiderano una soluzione semplice e sicura per tenere traccia delle attività e degli orari dei propri volontari e creare eventi e report.

Track It Forward Software - 1
Track It Forward Software - 2
Track It Forward Software - 3
Track It Forward Software - 4

Hai dubbi su Track It Forward? Confrontalo con un'alternativa popolare

Track It Forward

Track It Forward

4,6 (38)
30,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
32
1
4,7 (38)
4,7 (38)
4,8 (38)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
6,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
12
8
4,6 (13.158)
4,8 (13.158)
4,4 (13.158)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Track It Forward

Google Sheets
Funzionalità più votate
Controllo accessi/Autorizzazioni
Gestione di documenti
Importazione/Esportazione di dati
Bonterra Giving Days
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione donatori
Per le organizzazioni non profit
VolunteerLocal
Funzionalità più votate
Gestione eventi
Pianificazione di eventi
Programmazione
ProClass
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Registrazione di corsi
Duplie
Funzionalità più votate
Gestione dei partecipanti
Gestione delle iscrizioni
Programmazione
Glue Up
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle campagne e-mail
Gestione delle iscrizioni
Sumac
Funzionalità più votate
Appunti relativi al caso
Banca dati di iscritti
Gestione dei clienti
iMIS
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Rinnovo delle iscrizioni
Raklet
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle iscrizioni

Recensioni su Track It Forward

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
63%
4
29%
3
8%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Biotecnologie, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Convenient way to track volunteering hours!

5,0 6 anni fa

Commenti: Overall a very easy and useful app!

Aspetti positivi:

This software is easy to use and gives you an opportunity to sign up for volunteering events at different places and keep track of all your hours and dates of volunteering.

Aspetti negativi:

The only inconvenient part is that there is no way to see the sum of all volunteering hours, you ave to add them up yourself.

JKeshawn
Supreme Anti Basileus- Community and Political Outreach (USA)
Organizzazioni civiche e sociali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

This is a very user friendly system that works

5,0 3 anni fa

Commenti: I have learned how to handle and maintain reporting for various departments, volunteers, and non-profits.

Aspetti positivi:

Track it forward allows multiple users to place their information, tracking hours, and the details of the things they completed.

Aspetti negativi:

Nothing yet, still learning more about it.

marlee
director (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Pros and Cons from a Community Volunteer Hub

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

hour submission is very easy for both team and volunteers. The reminders are great, too.

Aspetti negativi:

I'd like a way to separate community partners from volunteers.

Bridgette
Education Manager (Canada)
Musei e istituzioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Easy to use Volunteer System

4,0 9 mesi fa

Commenti: Overall, the system works for our needs and supports both our company and our volunteers. We love the ability to notify us when someone signs up for a shift!

Aspetti positivi:

The system offers an easy to use interface that you can customize to meet your companies needs. Volunteers can easily create a profile and sign up for desired shifts. Need to approve hours - you can easily do that here!

Aspetti negativi:

The system looks a bit outdated, stills works for the need / use of it. In the age of social media, this platform is not as advanced as others.

Michelle
Volunteer/Track It Forward Coordinator (USA)
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I have been extremely pleased with the response & support I have received from the TIF team.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

I like the Track-It Forward software because of its versatility and ease of use. I took over from the previous administrator with no real insight into the software. It was easy enough for me to just click around and figure out. I was quickly able to make changes and customize the site to our needs. The few occasions that I couldn't figure something out, representatives responded to my email queries very quickly...usually within a couple of hours or quicker. The customer service is spot on and very pleasant.

Aspetti negativi:

I don't like that I can't customize the start & end times for my events. I am limited to top of hour or half hour only, but have events that start/end on the quarter hour. I also can't seem to get the reports to contain the exact information I want/need. The TIF people have been great about trying to help me, but for whatever reason, I can't choose the specific categories that I want/need for my reports so I have manually input into Excel. Hopefully, this year we can figure out a fix so that I don't have to spend six hours three times per year manually creating my reports.

Risposta di Track It Forward

7 anni fa

Thanks for the feedback Michelle. We are working on some new features which includes more robust reporting so hopefully that'll give you what you're looking for. Also, you actually can set you start/end times to whatever you'd like. The dropdown options are limited, however you can type in that field as well. Let us know if you need help with that!