Sapling

da Sapling Technologies

Chi utilizza Sapling?

Sapling è ideale per aziende di fascia media con 20-2.000 dipendenti, generalmente distribuite in più sedi a livello internazionale.

Cos'è Sapling?

Sapling è un nuovo tipo di piattaforma per le risorse umane per le aziende del mercato medio.

Questo software consente ai team delle risorse umane di automatizzare i flussi di lavoro, supportare le decisioni basate sui dati ed essere più strategici. È la piattaforma di scelta per KAYAK, KPMG, Udemy e Sephora.

Quando si crea un'ottima esperienza per i dipendenti, le risorse umane possono supportare meglio i team a dare il meglio.

Dettagli su Sapling

Sapling Technologies

https://www.saplinghr.com/

Fondata nel 2016

Video di Sapling
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Panoramica dei prezzi di Sapling

Sapling non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di Sapling

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di Sapling

  • Database impiegati
  • Feedback a 360 gradi
  • Gestione dei benefit
  • Gestione della selezione del personale
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle ferie
  • Gestione delle prestazioni
  • Gestione delle retribuzioni
  • Gestione orari e presenze
  • Inserimento aziendale
  • Monitoraggio candidati
  • Portale self-service
  • Profili dei dipendenti

Visualizza l'elenco completo di Gestionale HR

  • Firma elettronica
  • Gestione dei task per l'inserimento di una nuova risorsa
  • Gestione della descrizione della mansione
  • Gestione della formazione
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Manuale per dipendenti
  • Moduli di verifica elettronica E-Verify/I-9
  • Moduli elettronici
  • Portale self-service

Visualizza l'elenco completo di Programmi di onboarding

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Altre alternative a Sapling

Recensioni su Sapling

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,6
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,7

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Jonathan W.
Talent Development Specialist
Istruzione superiore
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/2/2018

"Have amplified employee onboarding with Sapling"

Vantaggi: Having a platform for employees to learn about the culture and history of our organization, as well as get to know their colleagues ahead of starting, has greatly improved the onboarding process. We really enjoy the buddy feature, as it has taken our employee buddy program to a new level and increases engagement. Instead of having to use paper forms and checklists for onboarding, and sending back and forth emails, tasks are easily delegated to the appropriate people in my office and there's more transparency in the process.

Inconvenienti: Sapling has released a plethora of new features in the year that I've been on the platform, many from customer feedback. I'd like to see an Office 365 integration, as there currently is one with G Suite.

Risposta del fornitore

da Sapling Technologies il giorno 30/11/2018

Thanks for your kind words. The team here at Sapling is dedicated to helping new hires feel right at home and get to know their colleagues even before their first day. It's great to hear that UCSF has found success using the buddy feature. Buddy programs are a great way to kick-start the process of connecting with your new hire and making them feel welcomed.

Please keep the feedback coming and we're excited about the partnership we've created to help you do your best work!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/2/2018
Miyo Y.
HR Generalist
Software informatici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/1/2020

"Implemented Sapling Twice Now"

Commenti: Onboarding and offboarding has been enhanced in both companies I've implemented Sapling. The integrations have saved not only the People/HR team time, but other teams too!

Vantaggi: I've implemented Sapling twice and found it easy to use and with a good CS rep, it'll go smoothly and your questions will be answered quickly. Once everything is set up, it's super easy to use.

Inconvenienti: There are still some functions that aren't that great; ie. start date change, but Sapling is working on it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/1/2020
Thang N.
Senior iOS Developer
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/1/2021

"Sapling will cover most of your need"

Commenti: I have been using it for a while and so far it does a good job of an HR tool, I am overall happy with it.

Vantaggi: Employee profile is really detailed and I can add a lot of fields. It's easy to use with simple navigation. Document management is a great feature to get me onboard and keep track of my documents.

Inconvenienti: Doesn't really useful after I get to know more about my company and other colleagues. I only update my profile once or twice ever. Doesn't really good at task management, since there are other better tools for that.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/1/2021
Judy M.
Human Resources Generalist
Vendita al dettaglio, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019

"A SOLUTION FOR ACCURATE HRIS DATA TRACKING"

Vantaggi: Sapling provides a good interactive experience that eliminates duplicate efforts while attempting to accurately track important data for both the employee and management perspective.

Inconvenienti: In getting up and running, the directive on how to load historical data from the employee perspective was vague.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/7/2019
Clare W.
Product Manager - Delivery
Vendita al dettaglio, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/10/2020

"Fantastic software that saves time and makes your job easier!"

Vantaggi: Sapling targets CRMs and messaging platforms to help agents create personalized responses more efficiently. Managers gain conversational insights to coach and prepare teams. It helps you speed up your business process. It's great that Autocomplete Everywhere allows agents to respond to customers faster by providing deep learning-powered autocomplete suggestions across all messaging platforms.
Another favorite feature of Sapling Suggest is that it automatically suggests responses to customer chats or help desk calls by matching customer queries with relevant responses. It allows you to effortlessly manage high incoming volumes, in short, an excellent software.

Inconvenienti: I did not have a negative experience about this software, everything is very good. There is nothing that I don't like.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/10/2020