Chi utilizza FixMe.IT?

Professionisti IT di aziende di ogni dimensione e di vari settori

Cos'è FixMe.IT?

L'applicazione per l'assistenza a distanza classificata come n°1, progettata per offrire supporto istantaneo su richiesta, senza operatore, a clienti ubicati in qualsiasi parte del mondo. A partire da soli 25 $ al mese, FixMe.IT offre gestione multisessione, supporto illimitato su richiesta e l'accesso a un massimo di 150 computer automatici. Altre funzionalità chiave includono personalizzazione, navigazione multi-monitor, condivisione desktop bidirezionale, trasferimento di file, strumenti di disegno, registrazione sessione, creazione di report e molto altro.

Dettagli su FixMe.IT

Techinline

https://www.techinline.com

Fondata nel 2007

Panoramica dei prezzi di FixMe.IT

FixMe.IT non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di FixMe.IT è disponibile a partire da 25,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Formazione

Live Online

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di FixMe.IT

Software per supporto da remoto
Chat in tempo reale
Condivisione dello schermo
Condivisione di documenti
Registrazione della sessione
Sondaggi e feedback
Strumenti di diagnostica
Trasferimento della sessione

Recensioni su FixMe.IT

Stai visualizzando 5 di 352 recensioni

Nel complesso
4,8/5
Facilità d'uso
4,8/5
Servizio clienti
4,7/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4,7/5
R. curtis M.
System Analyst
Ingegneria civile, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/11/2018

"Best Remote Access Software Available"

Commenti: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantaggi: The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Inconvenienti: If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/11/2018
Alex R.
IT Manager
Relazioni governative, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2020

"Great bang for the buck!"

Commenti: I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantaggi: Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Inconvenienti: Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2020
Stephen L.
Managing Director
Computer e sicurezza della rete, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/6/2020

"PC Paramedics use FixMe.IT"

Commenti: Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.

Vantaggi: The client can watch what the techie is doing.
Works reasonably well on a poor rural broadband connection down to 2mb/sec down - 50Kbs up
Can see from the dashboard what connections have been made by team members

Inconvenienti: Trying to get luddites to run the client - not easy with older users especially. Lockdown has meant connecting to home working users used to having a co-worker close by who could assist. Can take 20 minutes sometimes to start a session! A simple click and go for the client would be a huge improvement.
Lack of Mac support is a big limitation, causing us to utilises two products.
Limit on number of unattended clients that can be stored is a pain in the Rse.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/6/2020
Thomas B.
Ceo
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017

"It's hard to knock the product as it is but it's just ok"

Commenti: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantaggi: On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Inconvenienti: No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!
Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Risposta del fornitore

da Techinline il giorno 7/11/2017

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2017
Dexter E.
Director
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020

"Perfect alternative to the more expensive options out there!"

Commenti: Extremely positive. Covers 99% of my remote work (1% is Mac). For the value and the consistency of connection there is really no other product that comes close.

Vantaggi: Easy to use
Easy to deploy
Quick to connect
Enough flexibility for my needs
Excellent price!

Inconvenienti: No remote support of Macs
No remote support from mobile device
Columns in Expert application are not useful
Multi screen support works but needs reminding of screen to focus on
The above really is very minor in the scheme of the product overall

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020